Τραγωδία ΟΣΕ. Μια παραίτηση από τον Απρίλιο 2022, “δείχνει” όχι μόνο πολιτικές ευθύνες του υπουργού Καραμανλή που παραιτήθηκε !

News ΕΛΛΑΔΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη – Περιφερειάρχης Θεσσαλίας στην «Κ»: «Τα δύο πρώτα βαγόνια έχουν συνθλιβεί» | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΑΛΦΕΙΟΣ : Κάτω από το βάρος της πανελλήνιας, αλλά και της διεθνούς κατακραυγής, για την ανείπωτη τραγωδία με τις δεκάδες νεκρών και τραυματιών, ως αποτέλεσμα της σύγκρουσης των τραίνων στα Τέμπη, ο Κώστας Καραμανλής τζούνιορ παραιτήθηκε από υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.

Κανονικά θα πρέπει να παραιτηθεί και από βουλευτής και να μην ξαναβάλει ποτέ υποψηφιότητα !! Θα τον δείτε όμως (πάμε στοίχημα) ότι ούτε θα παραιτηθεί από βουλευτής και θα είναι ξανά υποψήφιος και θα ξαναβγεί βουλευτής !! Εκεί πλέον την ευθύνη θα έχουν οι ψηφοφόροι του νομού Σερρών, που θα φτύσουν κατάμουτρα τους συγγενείς των νεκρών, τους τραυματίες, τους επιβάτες της τραγωδίας και τους εαυτούς τους εν τέλει…

Όμως, η παραίτηση του δεν τον ξεπλένει από τις τεράστιες ευθύνες του. Ούτε αυτόν, ούτε και τον προϊστάμενο του, τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη !! Οι ευθύνες τους δεν είναι μόνο πολιτικές !! Ως θητεύοντες προϊστάμενοι της δημόσιας διοίκησης, έχουν και ποινικές ευθύνες, αφού, με δικές τους αποφάσεις και εντολές λειτουργούν τα πάντα.  

Τι έκανε λοιπόν, ο Κώστας Καραμανλής τζούνιορ, όταν στις 27 Απριλίου 2022, παραιτήθηκε από την θέση του ο πρόεδρος της επιτροπής ETCS, η οποία είναι αρμόδια για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, Χρήστος Κατσιούλης ;;; Κατήγγειλε συγκεκριμένα πράγματα στην επιστολή παραίτησης του !! 

Τα σημεία με τα οποία διαφωνούσε και κατήγγειλε ο κ. Κατσιούλης :

  • Τη μη τήρηση του φυσικού αντικειμένου της σύμβασης 717 και του τρόπου υλοποίησης του ETCS στα τμήματα Αχαρνές – Οινόη, Δομοκός — Λάρισα και Λάρισα — Πλατύ, διότι καταργούνται συμβατικά δρομολόγια και συμβατικές ενδείξεις φωτοσημάτων.
  • Τη μη τήρηση του φυσικού αντικειμένου της σύμβασης 717 με την αναίτια αποξήλωση των εν λειτουργία (χρηματοδοτούμενων με ευρωπαϊκά κονδύλια) υφιστάμενων συστημάτων αλληλεξάρτησης στους Σ. Σ.Τανάγρα, Ελεώνα, Θήβα, Σφίγγα, Αλίαρτο, Αλαλκομενές, Λιβαδειά, Δαύλεια και την αντικατάστασή τους με ένα σύστημα αλληλεξάρτησης, διότι επιφέρουν τεράστιες καθυστερήσεις στη σύμβαση του ETCS επί γραμμής
  • Την κακοδιαχείριση της σύμβασης ανάταξης της σηματοδότησης στο τμήμα Δομοκός — Λάρισα και τις τεράστιες καθυστερήσεις που αυτή ακόμα επιφέρει στη σύμβαση του ETCS επί γραμμής
  • Τη μη τήρηση του συμβατικού αντικειμένου της σύμβασης 717 στο τμήμα Οινόη — Τιθορέα με την κατάργηση της συμβατικά προβλεπόμενης τμηματοποίησης της γραμμής και την αντικατάσταση των συμβατικά προβλεπόμενων κυκλώματων γραμμής με μετρητές αξόνων, διότι με την υλοποίηση του ETCS θα επιτρέπεται η κυκλοφορία των τρένων στο εν λόγω τμήμα με 200Κm/h, χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής’ με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων.
  • Τις δεσμεύσεις προς στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ως προς την αποπεράτωση του ETCS τον Οκτώβριο του 2022, δεδομένου ότι η παράταση της σύμβασης ανάταξης της σηματοδότησης (Σ.717) λήγει το Μάιο του 2022, χωρίς να έχει σημειωθεί πρόοδος στην εξέλιξή της.

Η επιστολή παραίτησης

 

επιστολή 1

 

 

Τι θα έπρεπε να κάνει ο Κ. Καραμανλής τζούνιορ μετά τα καταγγελλόμενα ;; Να κινήσει γη και ουρανό ως όφειλε για την εφαρμογή των αποφάσεων και την εκτέλεση και αποπεράτωση των έργων, έστω και στο παρά πέντε !!

Τι έκανε ;; ΤΙΠΟΤΑ !! Ούτε αυτός, ούτε ο προϊστάμενος του πρωθυπουργός !!

Η δήλωση παραίτησης του Κώστα Καραμανλή:

“Μόλις τώρα γύρισα από το σημείο της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη. Ο πόνος είναι ανείπωτος.

Είναι γεγονός ότι παραλάβαμε τον ελληνικό σιδηρόδρομο σε κατάσταση που δεν ταιριάζει στον 21ο αιώνα. Σε αυτά τα 3,5 χρόνια, κάναμε κάθε προσπάθεια για να βελτιώσουμε αυτή την πραγματικότητα. Δυστυχώς, οι προσπάθειες αυτές δεν ήταν αρκετές για να αποτρέψουν ένα τέτοιο δυστύχημα. Κι αυτό είναι πολύ βαρύ για όλους μας και για εμένα προσωπικά.

Όταν συμβαίνει κάτι τόσο τραγικό, δεν είναι δυνατόν να συνεχίζουμε σαν να μην συνέβη. Είμαι λίγα χρόνια στην πολιτική, αλλά θεωρώ απαραίτητο στοιχείο της Δημοκρατίας μας οι πολίτες της χώρας μας να εμπιστεύονται το πολιτικό σύστημα. Αυτό λέγεται πολιτική ευθύνη.

Γι’ αυτό το λόγο, δηλώνω την παραίτησή μου από τη θέση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών. Είναι αυτό που νιώθω καθήκον μου να πράξω ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στη μνήμη των ανθρώπων που έφυγαν τόσο άδικα και αναλαμβάνοντας την ευθύνη για τα διαχρονικά λάθη του ελληνικού κράτους και του πολιτικού συστήματος.

Μέσα από την καρδιά μου, εκφράζω για άλλη μια φορά την οδύνη μου και τη συμπαράστασή μου στις οικογένειες των θυμάτων”.

………………………………..

Σχετικά …

ΟΣΕ. 30 χρόνια κωλυσιεργούν τον εκσυγχρονισμό κίνησης συρμών. Την ευθύνη φέρει ακέραια η κυβέρνηση !!

Συνδικαλιστές ΟΣΕ πριν 1 μήνα !! “οι Κυβερνήσεις και η σημερινή, έχει άλλες προτεραιότητες και όχι την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών. Αντιλαμβάνονται την ασφάλεια ως κόστος”

Δείτε το ψηφισμένο το 2021 και δημοσιευμένο στην εφημερίδα της κυβέρνησης, ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ του ΟΣΕ

https://septrainose.gr/wp-content/uploads/2021/04/-OSE.pdf

…………………………………………………………………………………………………….