ΑΛΦΕΙΟΣ : Με αυτόν τον μακροσκελή σχολιασμό ίσως σας κουράσουμε λίγο … Επιβάλλεται όμως, διότι έχουμε να κάνουμε με στυγνούς εγκληματίες κερδοσκόπους, για να μην πούμε με “δολοφόνους”, αφού εκτός από τις πτωχεύσεις-ντόμινο και την τεράστια ανεργία, που επέρχονται, ελοχεύει ο κίνδυνος θανάτων από το κρύο ιδιαίτερα των αδύναμων γερόντων τις παγωμένες νύκτες του χειμώνα, κυρίως στις βόρειες χώρες της Ευρώπης …
ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΙΟ. Μεγαλοβιομήχανοι στην Ε.Ε. : Κλείνουμε… δεν αντέχουμε την τιμή του Φ/Α και του ρεύματος
ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΙΟ. Μόνο λυκόφως και χιόνι: η Ε.Ε. προετοιμάζεται… να πεθάνει στο κρύο για την Ουκρανία
Στο σημερινό δημοσίευμα παρακάτω, θα δούμε κάποια ονόματα εταιρειών που δραστηριοποιούνται με την παραγωγή και εμπορία ρωσσικού φυσικού αερίου LNG , τη Yamal LNG , τη Yamal Trade , τη Novatek … απλώς για να τις γνωρίσουμε …
… Τώρα, για να κατανοήσουμε καλύτερα το “colpo grosso” ➡ (βρόμικο τέχνασμα), διαβάζουμε εδώ ότι … Η Ινδική κρατική εταιρεία GAIL είχε υπογράψει το 2012 20ετή συμφωνία με τη ρωσσική Gazprom για την αγορά 2,85 εκατομμυρίων τόνων LNG. Οι προμήθειες ξεκίνησαν το 2018 και ο πλήρης όγκος επρόκειτο να φτάσει το 2023.
… και άρα αν δεχθούμε ότι η Gazprom συνεχίζει να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις της ( μέσω των παραπάνω εταιρειών που είδαμε ) , τότε η GMTS που εθνικοποιήθηκε προσωρινά από τη γερμανική κυβέρνηση, συνεχίζει να αγοράζει LNG, μέχρι το 2032, που το πουλάει τώρα στην Ευρώπη κερδοσκοπώντας ασύστολα εις βάρος, όχι μόνο της Ινδίας, αλλά και των ευρωπαίων πελατών της !!!
Στην ανάρτησή μας με τίτλο … ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΙΟ. Το TTF, η τιμή 300$/1000 κ.μ. που αγόραζε η Γερμανία και το πλαφόν της Ούρσουλας !!
Βρήκαμε λοιπόν την τιμή των πολυετών συμβολαίων που έχει συνάψει η Γερμανία με την Gazprom, βάσει των οποίων προμηθεύεται το ρωσσικό αέριο !! 300 δολ/1000 κυβικά μέτρα
Όπως λέει ο Ινδός αξιωματούχος στο δημοσίευμα πιο κάτω …
«Η σύμβαση προβλέπει πρόστιμο 20% της συμφωνηθείσας τιμής σε περίπτωση αθέτησης υποχρεώσεων από τον προμηθευτή. Η GMTS την πληρώνει για να απαλλάσσεται από τυχόν συμβατικές υποχρεώσεις», είπε η πηγή. Πρόσθεσε ότι η τιμή της σύμβασης είναι τώρα 12-14 $ ανά MMBTU (426-497 $ ανά χίλια κυβικά μέτρα). Έτσι, για κάθε χίλια κυβικά μέτρα, η επιχείρηση που ελέγχεται τώρα από το Βερολίνο χάνει έως και 100 δολάρια.
«Στην αγορά spot, πουλά το LNG για τρεις φορές την τιμή του συμβολαίου, και ως εκ τούτου οποιοσδήποτε θα χαρεί να πληρώσει πρόστιμο και να κερδίσει παράλληλα τεράστια κέρδη» …
Συμπεραίνεται, ότι έχουμε να κάνουμε με ένα απάνθρωπο κερδοσκοπικό καρτέλ LNG, στο οποίο, υποψιαζόμαστε, ότι συμμετέχουν και πολιτικοί της Ευρώπης !!!
Διότι πως αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί το γεγονός ότι … [ Στα μέσα Ιουνίου, η γερμανική κυβέρνηση παρείχε στη μητρική εταιρεία Gazprom Germania δάνειο 10 δισεκατομμυρίων ευρώ για να εξασφαλίσει τα αποθέματά της σε φυσικό αέριο, η οποία γεμίζει ενεργά τις αποθήκες Rehden και Jemgum. ] !!!
… όταν ο αγωγός Nord Stream 2 κόστισε συνολικά … 11 δισεκατομμύρια ευρώ !!!
Να γιατί λύσσαξε η Ούρσουλα φον ντερ Λάϊεν με το πλαφόν της !!!
Διαβάστε τώρα την δημοσίευση …
………………………..
Η Γερμανία πληρώνει την Ινδία για το Yamal LNG: Το Βερολίνο παίρνει φθηνό φυσικό αέριο
Η Gazprom Marketing and Trading Singapore (GMTS), που εθνικοποιήθηκε προσωρινά από τη γερμανική κυβέρνηση, πληρώνει πρόστιμο επειδή δεν εκπλήρωσε μια σύμβαση για την προμήθεια LNG στην Ινδία. Είναι όμως τόσο μικρό που είναι πιο κερδοφόρο για την πρώην «κόρη» της Gazprom να το πληρώσει και να ανακατευθύνει το φορτίο στην Ευρώπη, δημοσιεύει η EAdaily
Η GMTS πληρώνει πρόστιμο για τη διακοπή των ρωσικών προμηθειών LNG στο Indian Gail. Αναφέρεται από το Press Trust of India (PTI) με αναφορά σε ανώτερο στέλεχος της ινδικής κυβέρνησης. Από τον Ιούνιο, η εταιρεία δεν έχει παραδώσει ούτε ένα φορτίο.
«Η σύμβαση προβλέπει πρόστιμο 20% της συμφωνηθείσας τιμής σε περίπτωση αθέτησης υποχρεώσεων από τον προμηθευτή. Η GMTS την πληρώνει για να απαλλάσσεται από τυχόν συμβατικές υποχρεώσεις», είπε η πηγή. Πρόσθεσε ότι η τιμή της σύμβασης είναι τώρα 12-14 $ ανά MMBTU (426-497 $ ανά χίλια κυβικά μέτρα). Έτσι, για κάθε χίλια κυβικά μέτρα, η επιχείρηση που ελέγχεται τώρα από το Βερολίνο χάνει έως και 100 δολάρια.
«Στην αγορά spot, πουλά το LNG για τρεις φορές την τιμή του συμβολαίου, και ως εκ τούτου οποιοσδήποτε θα χαρεί να πληρώσει πρόστιμο και να κερδίσει παράλληλα τεράστια κέρδη», είπε ο Ινδός αξιωματούχος.
Το GMTS, με τη σειρά του, αναφέρεται στην έλλειψη φορτίου, αναφέρει το Bloomberg. Η εταιρεία εξήγησε στο Indian Gail ότι οι αποτυχίες οφείλονται σε γεωπολιτικές εντάσεις. Αυτό ανέφερε η ινδική εταιρεία στον ιστότοπο του Χρηματιστηρίου της Βομβάης (BSE).
Από τη μία πλευρά, η GMTS, για λογαριασμό της Gazprom, δεσμεύτηκε να προμηθεύει την Ινδία με 2,5 εκατομμύρια τόνους LNG (3,5 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα) ετησίως. Από την άλλη, η GMTS, για λογαριασμό της Gazprom, έχει επίσης 20ετές συμβόλαιο με την Yamal Trade για την αγορά έως και 3 εκατομμυρίων τόνων LNG (4,1 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα) ετησίως από το έργο Yamal LNG. Και η Novatek δήλωσε ότι όλες οι παραδόσεις από το Yamal LNG πραγματοποιούνται σε πελάτες βάσει συμβάσεων. Η ρωσική κυβέρνηση επέτρεψε στο έργο της Αρκτικής να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς το GMTS έως τις 25 Αυγούστου. Ωστόσο, ούτε ένα φορτίο δεν έφτασε στην Ινδία. Οι σύντομες παραδόσεις μπορεί να ανέρχονται σε περίπου 900 εκατομμύρια κυβικά μέτρα.
Η παύση των εισαγωγών ρωσικού LNG οδήγησε την ινδική εταιρεία να μειώσει την κατανάλωση φυσικού αερίου στα δικά της εργοστάσια, άρχισε να αγοράζει πρόσθετους όγκους από άλλες πηγές και εισήγαγε περιορισμούς στην παροχή φυσικού αερίου στους καταναλωτές. Οι όγκοι που παρέχονται από την Gazprom Marketing and Trading αντιπροσωπεύουν το 8-9% των συνολικών πωλήσεων φυσικού αερίου της Gail και θα μπορούσαν να έχουν φυσικό αντίκτυπο στην εταιρεία, αναφέρει η έκθεση.
Όπως ανέφερε η EADaily, μέρος του Yamal LNG ενδέχεται να παραμείνει στον βελγικό τερματικό σταθμό μεταφόρτωσης στην Ευρώπη και να αποσταλεί στη Γερμανία, η οποία αντιμετωπίζει έλλειψη φυσικού αερίου λόγω μειωμένων προμηθειών μέσω του Nord Stream. Τουλάχιστον, σύμφωνα με τις πύλες πλοήγησης, τέσσερα δεξαμενόπλοια μεγάλης χωρητικότητας και τρία δεξαμενόπλοια μικρής χωρητικότητας έφτασαν στο Zeebrugge τον Ιούλιο με φορτίο ρωσικού LNG (περίπου 380 εκατομμύρια κυβικά μέτρα), αλλά όχι περισσότερο από ένα φορτίο από τον τερματικό σταθμό. . Ταυτόχρονα, οι δεξαμενές αποθήκευσης LNG χωρούν 112 εκατομμύρια κυβικά μέτρα.
Ως αποτέλεσμα, θα μπορούσαν να παραδοθούν στο Βέλγιο έως και 380 εκατομμύρια κυβικά μέτρα, τα οποία στη συνέχεια τροφοδοτήθηκαν στο γερμανικό σύστημα μεταφοράς φυσικού αερίου. Σύμφωνα με στοιχεία του ENTSOG, οι ροές αερίου μεταξύ των χωρών τον Ιούνιο-Ιούλιο ανέρχονται σε περίπου 80 εκατομμύρια κυβικά μέτρα ημερησίως. Και η παροχή φυσικού αερίου από τον τερματικό σταθμό του Zeebrugge προς το βελγικό GTS αυξήθηκε τον Ιούλιο από 35 εκατομμύρια σε 38 εκατομμύρια κυβικά μέτρα ημερησίως.
Στα μέσα Ιουνίου, η γερμανική κυβέρνηση παρείχε στη μητρική εταιρεία Gazprom Germania δάνειο 10 δισεκατομμυρίων ευρώ για να εξασφαλίσει τα αποθέματά της σε φυσικό αέριο, η οποία γεμίζει ενεργά τις αποθήκες Rehden και Jemgum.
Εάν η τρέχουσα κατάσταση με την προμήθεια ΥΦΑ Yamal στη Γερμανία είναι σωστή, τότε μια τέτοια αρνητική πρακτική που χρησιμοποιούν οι ευρωπαϊκές εταιρείες δεν είναι μοναδική. Παλαιότερα είχε βιώσει το Πακιστάν, το οποίο σταμάτησε η ιταλική Eni και ο διεθνής έμπορος Gunvor. Επέλεξαν επίσης να πληρώσουν πρόστιμα για άχρηστα πρόστιμα για να πουλήσουν φυσικό αέριο στην Ευρώπη για 2.000 δολάρια ανά 1.000 κυβικά μέτρα.
Ο επικεφαλής της Gail , Manoj Jain , δήλωσε, σύμφωνα με το Reuters, ότι βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις σε επίπεδο εταιρειών και κυβερνήσεων της Ινδίας και της Ρωσίας για την επανέναρξη των προμηθειών, επειδή η GMTS συνήψε συμβάσεις για λογαριασμό της Gazprom.
………………………………………………………..
ΣΧΕΤΙΚΑ …
ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΙΟ. Πτώχευση γερμανικής εταιρείας χαρτιού. Σέ λίγο δεν θά έχουμε ούτε χαρτί υγείας…
ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΙΟ. Ε.Ε. Ασυμφωνία υπουργών Ενέργειας για πλαφόν τιμής στο ρωσσικό αέριο
…………………………………………………………………………………..