ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΟ NEW RADIO 16/2/2899 (2015)
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΡΩΜΑΝΙΑΣ
Γιάννης Τάρας: Καλησπέρα Βασίλη, θα ήθελα να μας πεις ποια ήταν η Ρωμανία και ποια η βαρύτητα της, και βέβαια να πούμε, πάνω σε αυτό το θέμα που μου έστειλες το οποίο είναι στα αγγλικά και δεν μπορώ να το μεταφράσω, να κάνεις κάποια αναφορά για την Ιθαγένεια.
Βασίλης Σωτήρας : Για το θέμα της Ρωμανίας πολύ απλά, ήτανε το κράτος το οποίο έγινε η Ανατολική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία η οποία λέγονταν Ρωμανία. Οι αυτοκράτορες υπογράφανε με την σφραγίδα του Ρωμαίου αυτοκράτορα και φυσικά μπορείτε να βάλετε τον συσχετισμό ότι η αυτοκρατορία η Δυτική είχε κατασταλεί από τα γένη που είχαν έρθει. Πρώτα από τους Φράγκους και ύστερα από τους Τέκτονες οπότε προσπάθησαν τα άλλα τα φύλα να μπούνε μέσα και να επαναδημιουργήσουνε μία λεγόμενη αγία Ρωμαϊκή αυτοκρατορία η οποία λειτουργούσε κάτω από τα Τεκτονικά φύλα ή αλλιώς τα Γερμανικά, που μπορεί να τα ξέρουν έτσι σήμερα οι άνθρωποι, το θέμα ήτανε ότι η κατάλυση της Δυτικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας είχε γίνει από τους Φράγκους πολύ νωρίτερα από ότι είχε γίνει η κατάλυση του κράτους της Ανατολικής Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Φυσικά είναι εκείνη η υπόθεση αν θυμάστε ότι ο τελευταίος αυτοκράτορας δεν παρέδωσε το κράτος οπότε δεν υπήρχε κάποιος να υπογράψει ότι παρέλαβε κράτος έτσι;
Το ίδιο μπορείτε να πείτε ότι είχε γίνει, με το παράδειγμα ότι έχει πεθάνει ο Αδόλφος Χίτλερ ο οποίος δεν παρέδωσε το κράτος του, έτσι; Ο Αδόλφος Χίτλερ εξαφανίστηκε, ο καθένας όμως ξέρει ότι αυτοκτόνησε, ότι μπορεί ξέρει και λέει. Το θέμα είναι ότι τότε το Γερμανικό κράτος που λέγονταν Ντόιτσλαντ Deutschland παραδόθηκε. Παραδόθηκε ο στρατός και από εκεί και πέρα ξέρετε ότι μέσα στην ιστορία ότι εμφανίζεται μία Γερμανία. Εξαφανίζεται η Ντόιτσλαντ Deutschland και εμφανίζεται μια Γερμανία. Κάτι παρόμοιο μπορούμε να δούμε και με την Ρωμανία. Μπορεί να εξαφανίστηκε που λένε σαν εδαφική ύπαρξη η Ρωμανία αλλά σαν ύπαρξη που λένε με τα δικαιώματά της και τους κωδικούς της υπάρχει όπως υπάρχει και η Ντόιτσλαντ Deutschland σήμερα.
Γιάννης Τάρας : Τα όρια Βασίλη της Ρωμανίας περίπου που ήταν ;
Βασίλης Σωτήρας : Η Ρωμανία είναι αυτό που ξέρετε σαν Βυζάντιο για να το καταλάβετε. Υπήρχανε όρια διαφορετικά σε κάθε τόπο και χρόνο σε κάθε χρονική περίοδο αλλά σαν οντότητα κρατική υπήρχε και υπάρχει. Τώρα τι κουβαλάει μέσα όπως δικαιώματα, υποχρεώσεις, συσχετισμούς δυνάμεων, το τι υπάρχουν και δεν υπάρχουν, αυτά είναι θέματα τα οποία θα ξεκαθαριστούνε κάποια στιγμή αργότερα, όπως θα ξεκαθαριστούνε και για πολλά άλλα κράτη τα οποία φαίνεται να υπάρχουν αλλά δεν είναι κράτη και κάποια άλλα που δεν υπάρχουνε αλλά είναι κράτη. Αυτά θα τα αφήσουμε λίγο που λένε, να τους δώσουμε λίγο χρόνο να ψηθούν στο φούρνο, να μαζευτούν όλες οι πληροφορίες που χρειάζονται, είναι νομικές πληροφορίες και μετά θα μπορέσουμε να μιλήσουμε παραπάνω. Όταν θα έχουμε πιο απτό αποτέλεσμα από όλες αυτές τις προσπάθειες ανεύρεσης αυτών των θεμάτων.
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ
Τώρα τι σχέση έχει αυτό εδώ με το θέμα της Ιθαγένειας. Η Ρωμανία για να υπάρξει σαν κράτος ναι μεν κατέλυσε ο Ρωμαϊκός στρατός τα εδάφη των Ελλήνων σε Μεσόγειο και σε Εύξεινο Πόντο και οπουδήποτε αλλού πήγε και στην Μέση Ανατολή και σε Εγγύς Ανατολή αλλά οι ιδιοκτησίες των γαιών αυτών ήτανε και είναι Ελληνικές.
Προχθές μιλούσα με κάποιους Έλληνες από την Σικελία, πόσους Έλληνες έχουμε εκεί; επειδή ονομάζονται Ιταλοί οι άνθρωποι και μιλάνε Ιταλικά; και τι έγινε; είναι πώς να το πω, σήμερα καθόμουνα σε ένα εστιατόριο και πίσω μου μιλούσαν Ισπανικά πάντοτε τα μπέρδευα σαν μία διάλεκτο από ένα Ελληνικό χωριό. Δεν μπορείς να πεις δηλαδή ότι είναι κάποια ξένη γλώσσα, έτσι; Έτσι κι αλλιώς και τα λατινικά ακόμα, το λατινικό αλφάβητο προέρχεται από την Ελλάδα. Το Λάτιο μαζί με όλους τους άλλους προγόνους μας ανακατώθηκαν και έκαναν την Ρώμη, πώς θα μιλήσουμε για ξένους ανθρώπους;
Γιάννης Καλογερόπουλους : Ζητάω έστω ένα αρχαίο κείμενο στα Λατινικά του 550 π.χ.χ. για να δούμε αν υπάρχει αυτή η γλώσσα το 550 και η γραφή.
Βασίλης Σωτήρας : Γιάννη είναι δύσκολο να βρεις στο 550 π.χ.χ. γιατί
Γιάννης Καλογερόπουλους : δεν υπάρχουν τα Λατινικά
Βασίλης Σωτήρας : ακριβώς
Γιάννης Καλογερόπουλους : είναι μία φτιαχτή γλώσσα που την έφτιαξε ένα ιερατείο χρησιμοποιώντας την Ελληνική γραφή της Ερέτριας. Το γλωσσικό ιδίωμα το προέβαλε μέσα από τις αρχαίες Ελληνικές διαλέκτους.
Βασίλης Σωτήρας : και ποια άλλη γλώσσα και γραφή εμφανίστηκε αργότερα από Έλληνες και από το ιερατείο;
Γιάννης Καλογερόπουλους : και η Νέο-Τουρκική έτσι είναι φτιαγμένη
Βασίλης Σωτήρας : Ποια ;
Γιάννης Καλογερόπουλους : Νέο-Τουρκική
Βασίλης Σωτήρας : και η Σλαβική ;
Γιάννης Καλογερόπουλους : και η Σλαβική
ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ- ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
Βασίλης Σωτήρας : Τα δείγματα είναι πολλά. Δεν χρειάζεται να σκεφτούμε πάρα πολύ και να σκαλίσουμε το κεφάλια μας για να έρθουν ιδέες. Το θέμα είναι ότι ναι μεν η διοίκηση των περιοχών και η νομοθεσία εμφανίστηκε να επιβάλλεται από άλλες κρατικές οντότητες στις περιοχές μας αλλά ποτέ δεν έπαψε να είναι Ελληνική η περιοχή. Τώρα αν καταλαβαίνετε το τι σημαίνει αυτό εδώ από κυριαρχικά δικαιώματα και δικαιώματα ιθαγενών, αυτά μπορείτε να μου πείτε Έλληνας είσαι για τα Ελληνικά μιλάς, για τα δικαιώματά σου μιλάς και δεν ενδιαφερόμαστε εμείς οι υπόλοιποι. Γι’ αυτό μάζεψα και κανά δυο κειμενάκια από κάποιους ανθρώπους που έζησαν το τι δημιουργούν τα δόγματα και τα κόμματα και τα χρώματα μέσα στην Ευρώπη και αντιστάθηκαν και γράψανε σοβαρά πράγματα και δεν είναι ένας ή δυο ή από ένα μέρος μονάχα. Το πρόβλημα των δογμάτων είναι ότι τα δόγματα δημιουργούνται ως δικαιολογία για να δημιουργηθεί νομοθεσία που θα καταπατά τα δικαιώματα των ανθρώπων.
Γιάννης Καλογερόπουλους : Αυτό ακριβώς είναι που πρέπει να το αναλύσουμε πολύ για να το καταλάβουν όλοι, όσοι μας ακούνε και όσοι θα ακούσουνε το βίντεο γιατί ηχογραφείται η αποψινή εκπομπή. Πως στήσανε τα δόγματα τις θρησκείες και τα παπαδαριά για να πάρουνε τα κυριαρχικά δικαιώματα μέσω της εκπροσώπησης υποτίθεται των πιστών και να τα στήσουν όπως θέλουν αυτοί.
Βασίλης Σωτήρας : Ναι, πάμε για παράδειγμα στον Emmerich de Vattel – Εμμανουελ Ντε Βαττελ
Ο άνθρωπος αυτός είναι Ελβετός έζησε το 1700 περίπου και γράφει «οι θάλασσες είναι διεθνής περιοχές και κανένας δεν μπορεί να έχει ιδιοκτησία θάλασσας. » http://www.sfu.ca/~palys/429-2015-L3-Grotius-to-deVattel.pdf
Προσέξτε ότι αυτά έρχονται αργότερα, αφού είχε εμφανιστεί το δόγμα του Πάπα ότι όπου πάω εγώ και εμφανίζω την θρησκεία μου σημαίνει ότι εγώ φέρνω πολιτισμό και άρα όποιος δεν είναι με αυτά που φέρνω εγώ, δεν έχει τον δικό μου πολιτισμό έχω δικαίωμα να του αρπάξω την Γη γιατί είναι ζώο. Προσέξτε τώρα ότι ο παπισμός δημιούργησε δόγμα που θεωρεί όσους δεν είναι παπικοί, ζώα. Κι έτσι αφού είναι ζώα δεν έχουνε δικαίωμα στην Γη. Άρα η Γη που ζουν αυτοί, αυτά τα ζώα μπορεί να κατακτηθεί. Καταλαβαίνετε το τι πονηρό κρύβει η πράξη του δογματισμού; Ο δογματισμός δεν είναι δόγμα μονάχα θρησκείας ο δογματισμός χρησιμοποιείται για να φτιάξει νομοθεσίες οι οποίες καταπατούνε την ύπαρξη του ανθρώπου. Αν δεν το καταλαβαίνουν μερικοί άνθρωποι ας σκεφτούν καλά γιατί εμφανίστηκαν τα δόγματα.
Τώρα το πώς τα φτιάξανε, θα θυμάστε ότι όπου πήγαινε ο πάπας, ο οποιοσδήποτε πάπας εννοώ, όχι αυτοπροσώπως αλλά όπου έστελνε, ή τους βασιλιάδες που τον είχανε σύμμαχο ή τους εξερευνητές, πάντοτε υπήρχανε και οι λεγόμενοι κατηχητές ή αργότερα μπορείτε να τους πείτε και ιερά εξέταση όπου θα πήγαιναν να κάνουν τους ανθρώπους να υπογράψουνε ότι είναι παπικοί και άρα από ζώα γίνονται άνθρωποι αλλά επειδή είναι άνθρωποι τώρα του πάπα, λες και τους γέννησε ο πάπας, μεταφέρονται τα δικαιώματα των πλέον ανθρώπων, κατά το δόγμα του πάπα, στην διαχείριση του πάπα. Μιλάω για τον οποιοδήποτε πάπα τώρα, δεν μιλάω για τον πάπα της Ρώμης, μπορεί να είναι ο πάπας της Κωνσταντινούπολης, μπορεί να είναι ο πάπας του Θιβέτ. Το πρόβλημα είναι ότι το δόγμα το χρησιμοποίησαν το δημιούργησαν για να βασίσουν σε αυτό ολόκληρο νομοθετικό πλαίσιο στο οποίο σε βγάζουνε ακόμα και ζώο ότι είσαι, για να σε κλέψουν.
ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΙ Η ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ
Τα δόγματα δεν είναι απαλά, να τα παίρνεις με το ελαφρό, «έλα μωρέ άστον να πιστεύει ότι θέλει.» Άλλο παράδειγμα, ένα άλλο δόγμα, η κυρία Άνγκελα Μέρκελ είναι μία χριστιανοδημοκράτης, μία προτεστάντισα, μέσα όμως στον προτεσταντισμό πέρασε το δόγμα ότι όταν ο θεός σε αγαπά σε κάνει πλούσιο, προσέξτε το αυτό τώρα, και το ανάποδό του είναι, αν δεν σε αγαπά ο θεός θα σε φτωχύνει. Τι προσπάθησε να κάνει η Άνγκελα Μέρκελ στους Έλληνες που δεν τους αγαπά ο θεός; να τους φτωχύνει γιατί το δόγμα της είναι τέτοιο. Μην φανταστείτε ποτέ ότι τα δόγματα είναι αγαθά ή δεν πειράζουν κανέναν. Τα δόγματα δημιουργούνε νομικά κατεστημένα τα οποία επιβάλουν δικτατορίες. Μπορείτε να το καταλάβετε αυτό πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι;
Σπύρος : Βασίλη να επέμβω λίγο εδώ ; Αυτό που λες γενικά στο σύνολό του, δηλαδή το σκεπτικό από την αρχή του δόγματος, έχεις απόλυτο δίκιο αλλά μην ξεχνάμε ότι υπάρχουνε και άνθρωποι που είναι καθαροί στην ψυχή που έχουνε παρασυρθεί σε αυτά τα δόγματα και νομίζουν ότι είναι ο θεός έτσι και όλα αυτά που λένε. Είναι καθαρά άτομα που κατά κάποιο τρόπο έχουνε παρασυρθεί.
Βασίλης Σωτήρας : Πρόσεξε, όταν πας στον γιατρό για να διορθώσεις μία αρρώστια σου σοβαρή δεν κοιτάει πόσα σπυράκια σου έβγαλε η αρρώστια και να αρχίζει να πηγαίνει σε ένα ένα στα σπυράκια. Τι είδους αρρώστια έχεις; αυτήν, πάρε αυτό το φάρμακο, πάρε αυτήν την αντιβίωση. 10 μέρες θα είσαι στην αντιβίωση αυτήν και δεν θα πειράξω τα σπυριά σου, καταλαβαίνεις τι εννοώ; διορθώνεις την πηγή του προβλήματος όχι τα εξανθήματα.
Σπύρος : Ναι, μα κοίταξε αυτό είναι το θέμα ότι τραβώντας μέσα στα δόγματα πολύ κόσμο κατά τόπους, αυτοί οι άνθρωποι που είναι κατά τόπους για παράδειγμα οι παπάδες οι δεσπότες είμαι της γνώμης ότι δεν είναι 100% πληροφορημένοι για το τι γίνεται.
Βασίλης Σωτήρας : Πρόσεξε, δεν θα ασχοληθώ με το άτομο, εγώ θα ασχοληθώ με το πονηρό του συνθέματος αυτού, γιατί είναι ένα σύνθετο πράγμα, είναι συνθετημένο δεν είναι φυσιολογικό. Οπότε αυτό το σύνθεμα όταν το βάλεις μέσα στο διαλυτικό του, το διαβρωτικό του και επανέλθει από εκεί που δημιουργήθηκε, θα διαλυθεί. Δεν θα υπάρξει κανένας άνθρωπος που θα βρει δικαιολογία πλέον και θα πατήσει σε αυτό εδώ και θα πει είτε είναι καλό είτε είναι κακό. Το εμφανίζουμε τι είναι, βλέπουμε ποιο είναι το πρόβλημα, το διαλύουμε και συνεχίζουμε να ζούμε σαν άνθρωποι.
Η ΚΛΟΠΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ- Η ΣΥΝΘΙΚΗ ΤΗΣ ΒΕΣΤΦΑΛΙΑΣ ΤΟ 1648
Το θέμα είναι ότι έχουμε άλλο θέμα, ότι η κλοπή έγινε μέσω των δογμάτων αλλά ότι κλοπή και να έγινε και ότι και να σας πω εγώ σαν Έλληνας σας λέω τα παραδείγματα, βάζω τον Hugo Grotius – Χουγκο Γκροτιους, μπορούμε να μιλήσουμε και για τον Franciscus de Vitoria – Φραγκισκο Ντε Βιτώρια και αυτός ήταν άνθρωπος που λέει ότι οι Ινδιάνοι έχουνε φυσικά νόμιμα δικαιώματα σαν ελεύθεροι και λογικοί άνθρωποι. Ο πάπας δεν έχει δικαίωμα να πάρει την Ισπανία, να πάρει την Νέα Υόρκη, να πάρει την οποιαδήποτε άλλη περιοχή επειδή είναι πάπας, έτσι; Αυτά τα λένε πολλοί άνθρωποι μέχρι που φτάσαμε στο σημείο της συμφωνίας της Βεστφαλίας το 1648 όπου αναγκάζεται πλέον η καθολική εκκλησία να περιοριστεί σαν θρησκευτικό δόγμα και να πάψει να είναι πολιτική εξουσία μέσα στην Ευρώπη. Σκέψου δηλαδή ότι και ακόμα την Ευρώπη την οποία την κάνανε πλούσια μέσα από αυτά τα δόγματα, φτάνουν στο σημείο και οι άνθρωποι οι Ευρωπαίοι να λένε «ώπα μεγάλε σταμάτα μέχρι εδώ γιατί δεν βλέπουμε. Τώρα εσύ έφαγες τους υπόλοιπους, δεν έχεις να φας τίποτα άλλο θα φας και εμάς.»
Δηλαδή όταν άρχισε πλέον η Ευρώπη να νιώθει τα δόντια της μασέλας του πάπα στον πισινό της, σταμάτησε πλέον να δίνει εξουσία στον πάπα, και όταν λέω πάπα εννοώ το οποιοδήποτε δόγμα. Είναι ολόκληρη συμφωνία, τα κράτη ότι είναι κράτη πλέον, και ο πάπας ότι είναι απλά ένας παπάς, μην μπερδεύεστε. Τώρα το πρόβλημα είναι ότι ο πάπας σαν παπάς δεν ήταν μόνο παπάς, είχε κρατήσει και κλειδιά, είχε κρατήσει και θησαυρούς, είχε κρατήσει και τα πάντα και το πρόβλημα ήταν πλέον ότι για να δημιουργηθεί μία πολιτική συσχέτιση χωρίς να υπάρχει πόλεμος να έχουν κάτι να δώσουν, κάτι να πάρουν, οπότε ο πάπας κράτησε αρκετά από τα λεφτά στα χέρια του και οι άλλοι απλά συνεργάζονται μαζί του, δεν έχει λυθεί το πρόβλημα. Η συνθήκη της Βεστφαλίας έγινε το 1648 παρακαλώ, κοντεύουνε στα 400 χρόνια που πέρασαν και ακόμα δεν επιλύθηκε το πρόβλημα των δογμάτων και το τι αντιπροσωπεύουν.
Θα ήθελα μιλήσουμε λίγο για τα δικαιώματα των ιθαγενών τα οποία ενώ ο Τόμας Χομπς ένας άλλος Ευρωπαίος άνθρωπος της διανόησης το 1651 να λέει: Chaos … where life is “nasty, brutish and short” vs « χάος υπάρχει εκεί που υπάρχει ζωή» είναι τελείως επικίνδυνο τελείως ωραίο, μπορείς να περιμένεις τα πάντα μέσα από κάτι ζωντανό, έτσι; Άρα δεν μπορεί να πεις ότι αυτό το έθνος είναι καλύτερο από το άλλο έθνος, γι’ αυτό προσπάθησε αυτός ο άνθρωπος να μιλήσει. Ας μιλήσουμε, λέει να κάνουμε κράτη τα οποία βασίζονται στα έθνη. Ο άνθρωπος είχε μια ιδέα καλή, σου λέει αφού υπάρχουνε οι εθνικοί, οι ινδιάνοι που λένε, οι αυτόχθονες Αμερικανοί, αφού υπάρχουνε οι εθνικοί, Γάλλοι ας εμφανίσουμε τους Φράγκους, έτσι; Ας κάνουμε κράτη τα οποία θα αντιπροσωπεύουν αυτά τα έθνη και θα μπορούν να ζήσουνε μαζί αρμονικά να κάνουν εμπόριο, να έχουνε δικαιοσύνη χωρίς να επηρεάζουν τον παρά δίπλα παρά μόνο για να έχουνε κάποιο κοινό καλό. Την πήραν και αυτήν την ιδέα την ανακάτωσαν κι αυτοί ενώ έκαναν ένα έθνος κράτος, στο τέλος έγινε ένα κράτος κράμα. Φτάσαμε στο σημείο να δημιουργούνται κράτη, συνομοσπονδίες και ελεύθερες εμπορικές ζώνες οι οποίες θέλουνε να κάνουνε και νομικές συνενώσεις ακόμα και σε θέματα συντάγματος, χωρίς να ξέρει ο κάθε ένας το τι δικαιώματα έχει ξεχωριστά και πως αυτά θα μπορούνε να γίνονται συμβιβασμοί και συναλλαγές.
ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Η ΤΡΟΙΚΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΤΗΑ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ
Τα ξεχάσαμε όλα, τα μπερδέψαμε όλα, προσπαθούμε να ανακατώσουμε τον κόσμο ούτως ώστε να ξεχάσουμε τι του γίνεται, το τι έχουνε και τι μπορούμε, ώστε μετά εμείς να τους λέμε ότι σαχλαμάρα θέλουμε. Αυτό είναι ένα άλλο πρόβλημα, υπήρχανε πάρα πολλοί άνθρωποι και αυτό το λέω τώρα με ευρωπαϊκά ονόματα, αφορά στα ευρωπαϊκά ονόματα των διαφωτισμένων ανθρώπων μέσα στην Ευρώπη από όπου δημιουργήθηκε αυτό το πρόβλημα που βλέπουμε τώρα ότι «ξέρετε, εμφανίστηκε μία τρόικα και πρέπει να παραιτηθεί η Ελλάδα από τα κυριαρχικά δικαιώματα» μα κύριοι πάτε πίσω στην δική σας ιστορία, διαβάστε τους δικούς σας διαφωτισμένους ανθρώπους, δείτε τις συμφωνίες που υπογράφτηκαν βάση αυτών των ανθρώπων που προσπάθησαν να δημιουργήσουν κάτι καλύτερο για την ανθρώπινη κοινωνία σε όλο τον κόσμο και μην έρχεστε σήμερα να μας πείτε «α, ξέρεις, χρωστάς, άρα δεν έχεις κράτος, άρα δεν έχεις δικαιώματα». Ποιος σας το είπε αυτό παιδιά; Διαβάστε λίγο ιστορία, διαβάστε να δείτε το ποιος υπάρχει, που υπάρχει, τι δικαιώματα έχει, μην αρχίσουμε να λέμε ότι σαχλαμάρα θέλουμε. Ακόμα και μέχρι το 1991 υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι γράφουνε για τα δικαιώματα των ανθρώπων. Δεν πάω πολύ μακριά πλέον πάω δύο δεκαετίες πίσω. Κάποιος για παράδειγμα, σκέφτεται τους ινδιάνους και την γη τους, νομίζει ότι οι ινδιάνοι ζούνε εκεί πολύ όμορφα σε μια πολύ όμορφη άγρια περιοχή και επειδή είναι άγρια η περιοχή δεν έχουνε, λέει, δικαίωμα να πούνε ότι είναι δικιά τους γιατί ζούνε σαν ζώα και περάστε να την πάρετε. Ποιος σας το είπε αυτό;
Σπύρος : Συνεχίζουν την προπαγάνδα ώστε να μας περάσουν κάτι καινούριο με το να ξεχάσουμε το παλιό, απλά τα πράγματα. Τώρα έχουμε τους Μαορί, μπήκανε μέσα στην βουλή της Νέας Ζηλανδίας σαν αυτόχθων της Νέας Ζηλανδίας αυτοί έχουνε πάρει τα δικαιώματά τους όμως.
Ο ΝΟΜΟΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Βασίλης Σωτήρας : Ναι αλλά θα πρέπει να δεις ότι έχουμε ιστορικό αρχείο για το τι σημαίνει δικαιώματα, από πού βγήκανε. Πάμε στην εποχή του 1758 που εμφανίζεται ο νόμος των Εθνών και οι Αρχές του φυσικού κόσμου,
Έργο του Emmerich de Vattel, The Law of Nations The Law of Nations, or the Principles of Natural Law (1758) Ο Νόμος των Εθών και οι αρχές του φυσικού κόσμου http://oll.libertyfund.org/titles/2246 δηλαδή θα πρέπει να μιλήσουμε καθαρά για την ιστορικότητα των γεγονότων ότι τα δικαιώματα των ιθαγενών δεν είναι ότι σήμερα ξύπνησε κάποιος από την Ελλάδα, ένας Βασίλης ξύπνησε στραβά και άρχισε να μιλάει για δικαιώματα των ιθαγενών, μιλάμε για αιώνες.
Σπύρος : Μα βέβαια, στην πορεία των γεγονότων στα τόσα χρόνια που μας μαθαίνουν στα σχολεία ότι ο Χριστόφορο Κολόμβο ανακάλυψε την Αμερική είναι το μεγαλύτερο ψέμα που έχει βγει στα σχολικά βιβλία. Οι ινδιάνοι που ήτανε εκεί τι ήτανε δηλαδή δεν είχανε ανακαλύψει την Αμερική; Πήγε ο Κολόμβο και ανακάλυψε την Αμερική και τους ινδιάνους; δηλαδή κάπου έχει καταντήσει αηδία κάποια ψέματα που έχουνε πει, και ο κόσμος έχει αρχίσει και ξυπνάει λίγο λίγο. Και αυτό που λες ότι κάποιοι προσπαθούν να μας κάνουν να ξεχάσουμε την ιστορία και τα δικαιώματά μας σαν άνθρωποι, προσπαθούν να σπρώξουν την ατζέντα τους παρά πέρα, αλλά σε όλα αυτά που λες έχεις απόλυτο δίκιο, δηλαδή έτσι είναι τα πράγματα στην πραγματικότητα.
Βασίλης Σωτήρας : Ας αφήσουμε την προπαγάνδα, εμείς θέλουμε να μιλήσουμε για την ιστορία. Προπαγάνδα υπάρχει πάρα πολύ και δεν θέλω να χάνουμε χρόνο με προπαγάνδες, για το τι μας περάσανε στραβά. Εγώ θέλω να μιλήσω για το τι πρέπει να περάσουμε σωστά. Όταν θα ξέρουμε ποια είναι τα σωστά και που μπορούμε να βρούμε αυτά τα αρχεία, τα στοιχεία δεν θα μας κοροϊδεύει κανείς ότι προπαγάνδα και να λέει, γι’ αυτό μην χάνουμε χρόνο στο να λέμε ότι αυτό είναι προπαγάνδα. Να μιλάμε για τα σοβαρά για τα κείμενα που υπάρχουνε, διδάσκουμε τους Έλληνες ότι δεν είναι κάτι που μας ήρθε σήμερα στο κεφάλι και γι’ αυτό μάζεψα αυτά τα κείμενα και αυτές τις αναφορές για να σας μιλήσω ότι τα κείμενα αυτά και τα κινήματα αυτά είναι πολλών αιώνων και όχι μόνο των Ελλήνων. Μην μπερδεύεστε και μην παραπονιέστε για την προπαγάνδα. Είναι σα να μου λες ότι δε μου αρέσει ο καιρός σήμερα γιατί πάει να βρέξει και έχει πολλές σταγόνες.
Πάμε τώρα σε αυτήν τη συνθήκη του 1758 ( The Law of Nations The Law of Nations, or the Principles of Natural Law (1758) ) στο πρώτο κεφάλαιο και στην παράγραφο 4 λέει: «κάθε έθνος θα κυβερνάει τον εαυτό του με οποιαδήποτε μορφή θέλει χωρίς να χρειάζεται να επηρεάζεται ή να πρέπει να βοηθιέται από κάποιον άλλον, οποιαδήποτε ξένη δύναμη δεν επιτρέπεται να μπερδεύεται μέσα σε αυτό το έθνος και είναι κυρίαρχο κράτος». Προσέξτε τώρα, το έθνος αναφέρεται από την μια στην αρχή της παραγράφου ότι δημιουργεί κυρίαρχο κράτος και στο τέλος της παραγράφου τα δικαιώματά του είναι φυσικά τα ίδια για όλους μέσα στο κράτος. Αυτά είναι νομικά κείμενα. Να μιλάμε ξεκάθαρα για να μην λένε μετά κάποιοι που τα βρήκες αυτά και τι μας λες. Ας καθίσουν να διαβάσουν. Εγώ έδωσα τις αναφορές μου τι ακριβώς έχω τώρα μπροστά μου και μιλάω, αν δεν τους αρέσουν οι αναφορές μου να πάνε να βρούνε διαφορετικές που να ταιριάζουν στους δικούς τους, στην τρόικα ή οπουδήποτε αλλού θέλουνε. Παράγραφος 5: «οι συνθήκες από αυτές που δημιουργούνε ανισότητες και συσχετισμούς μπορεί να είναι πάρα πολλές και διαφορετικές, αλλά ότι και να είναι πρέπει να προσφέρεται στον ασθενέστερο να κρατάει την κυριαρχία του», αυτό εδώ είναι μεταξύ πολλών εθνών και πολλών εθνών κρατών. Μπορεί ένα έθνος να είναι ισχυρότερο και μπορεί ένα άλλο να είναι ασθενέστερο, δεν σημαίνει ότι το ισχυρότερο πάει και θεωρήσει ότι μπορεί να βάλει δικιά του κυβέρνηση μέσα στο ασθενέστερο έθνος. Κάθε κράτος έθνος έχει την δικιά του αυτονομία και αυτοκυριαρχία, κάτι που είδαμε πάρα πολλές φορές μέσα στον 20ο και στον 21ο αιώνα.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΔΙΑΤΗΣ ΒΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
Πολλές κυβερνήσεις για παράδειγμα η κυρία Victoria Nuland έδωσε 6 δις δολάρια για να κάνει ένα πραξικόπημα στο Κίεβο να ρίξει μία κυβέρνηση και να κάνει δικιά της. Ξέρουμε, λέει, και ποιους θα βάλουμε και πρωθυπουργό και πρόεδρο. Τους είχαν λίστα έτοιμη, αυτό είναι παραβίαση του διεθνούς νόμου και των δικαιωμάτων των ιθαγενών, και αυτό το παράδειγμα δεν είναι το μοναδικό υπάρχουν πάρα πολλά.
Η χούντα του 1967 ήταν μία άλλη ξεκάθαρη παρουσίαση ενός άλλου κράτους έθνους μέσα στο δικό μας. Θα πρέπει όλοι να καταλαβαίνουνε ότι τα άλλα κράτη είναι ανεξάρτητα και θα μπορούν να κάνουνε ότι θέλουνε μέσα στην δικιά τους περιοχή και μόνο με συμφωνίες μεταξύ των κρατών μπορούν να έχουν κάποια αναγνωρισμένη και κοινή μορφή συνεργασίας.
Γιάννης Καλογερόπουλους : Βασίλη, δώσε δύο πληροφορίες περί της χούντας του 1967 και τι σημαίνει μέσα στο κράτος καινούριο κράτος γιατί σε μερικούς φαίνεται τόσο ξένο, τόσο μη κατανοητό.
Σπύρος : Είμαι της γνώμης Γιάννη ότι αν δώσουμε ένα παράδειγμα θα γίνει πιο κατανοητό στον κόσμο.
Βασίλης Σωτήρας : Από ότι καταλαβαίνω το 1966 έγιναν οι αλλαγές στα διεθνή χρηματοοικονομικά ή το 1965
Γιάννης Καλογερόπουλους : Ξεκίνησε το 1963 και τελείωσε το 1966. Εκεί είχαμε και το Α Ω που το έσπασε ο Αντρόποφ τότε, τα κληρονομικά κομμάτια των κυριάρχων και τα πήγε αλλού σε άλλο ταμείο, σε άλλο σύστημα ταμείων για την ακρίβεια.
Βασίλης Σωτήρας : Που σημαίνει ότι κάποιοι είχανε προηγούμενα το χέρι στο μέλι στο προηγούμενο καθεστώς θα χάνανε κάτι και σου λέει θα βάλουμε την δικιά μας κυβέρνηση εκεί να βάλει τους δικούς μας νόμους για να συνεχίσουμε να βουτάμε στο μέλι.
Γιάννης Καλογερόπουλους : Αυτό είναι η χούντα του 1967 για να το καταλάβουν γιατί πολύς κόσμος είναι παρασυρμένος. Την χούντα την στήσανε Ισραηλινοί ούτε καν οι Αμερικάνοι, μόνο και μόνο γι’ αυτό το λόγο. Οι προεκτάσεις μπορεί να ήτανε πολλές τα βασικά πράγματα όμως ήταν τα κυριαρχικά δικαιώματα του Ελληνικού Έθνους και τα παγκόσμια ταμεία που είχανε ξεχωρίσει και με το Green Hilton και με το Α Ω και με την συνθήκη που είχανε κάνει το 1964 ή το 1963. Πρέπει δηλαδή να αναλύσουμε αυτά τα κομμάτια για να μπει λίγο καλύτερα ο κόσμος στο νόημα.
Βασίλης Σωτήρας : Ναι και τι πέταξαν στο λαό να πιστεύει; ότι η χούντα αυτή επιβλήθηκε για να μην έρθει ο κουμμουνισμός στην Ελλάδα. Λες και ο κομμουνισμός είναι κάτι ενάντια στον καπιταλισμό. Τα συμβόλαια του Μαο Τσε Τουνγκ τα έχουμε δώσει έξω και βλέπετε σε ποιον ανήκουνε τα κομμουνιστικά καθεστώτα και κράτη πλέον. http://alfeiospotamos.gr/?p=6825 Του Ένρι Χόνεκερ http://alfeiospotamos.gr/?p=7314 Ανήκουνε στα λεγόμενα, τι να πω, στις Δυτικές χώρες.
Γιάννης Καλογερόπουλους : Είναι δύσκολο να κατανοήσει ο απλός κόσμος ότι ολόκληρα κράτη και ολόκληρα καθεστώτα είναι ιδιωτικές εταιρίες και έχουνε ιδιοκτήτες μετόχους.
Βασίλης Σωτήρας : Γιάννη, γι’ αυτό βγάλαμε τα κείμενα για να μην λένε ότι μας ήρθε από το κεφάλι. Έχουμε τις υπογραφές, έχουμε τις μεταφορές κεφαλαίων, έχουμε τις μεταβιβάσεις, έχουμε τις επιδοτήσεις, πήρε ο Χόνεκερ το χρυσό της Ανατολικής Γερμανίας τον κατέθεσε στην Κεντρική Γαλλική και η Κεντρική Γαλλική ονομάστηκε Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα. Η Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα δίνει δάνειο στην Δυτική Γερμανία για να δώσει επιδόματα στην Ανατολική Γερμανία με βάση το χρυσό της Ανατολικής Γερμανίας, ποιόν κοροϊδεύουνε; άρα καταλαβαίνεις ότι δεν είναι θέμα κομμουνισμού και καπιταλισμού, ο καπιταλισμός είναι ο ιδιοκτήτης του κομμουνισμού, είτε αρέσει σε πολλούς να το ακούνε είτε δεν αρέσει, η αλήθεια είναι αυτή. Ο καπιταλισμός είναι ιδιοκτησία κάποιων, μερικών οπότε πολλά πράγματα εάν δεν τα ξέρεις έτσι, θα νομίζεις ότι και καλά εσύ είσαι ο αριστερός και ότι εσύ είσαι ο δεξιός. Άμα δεν σοβαρευτεί ο κόσμος και δεν καταλάβει ποιος είναι άμα δεν δει ποια είναι τα δικαιώματά του και όταν λέω δικαιώματα είναι κυριαρχικά δικαιώματα δεν είναι κάτι που περιμένεις να στο δώσει κάποιος, δεν παρακαλάς τον υπουργό να στο δώσει, δεν παρακαλάς τον πρωθυπουργό, τον Αμερικανό ή τον Ρώσο να σου το δώσει το δικαίωμα το κυρίαρχο, δικό σου είναι.
ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΓΝΩΘΙ ΕΑΥΤΟΝ
Δημήτρης Βασιλειάδης : Σε ένα από τα άρθρα από το δίκαιο των εθνών που έχεις δημοσιεύσει Βασίλη λέει ότι το έθνος πρέπει να έχει το γνώθι εαυτόν.
Βασίλης Σωτήρας : Και αυτό απαγορέψανε να έχουμε με κάθε τρόπο, με όλες τις καταστάσεις, με όλα τα πολιτικά καθεστώτα, με όλα τα εκπαιδευτικά καθεστώτα. Αυτό απαγορέψανε, να μην ξέρουμε ποιοι είμαστε.
Γιάννης Καλογερόπουλους : Αποβλακώσανε τον κόσμο και τον κόψανε από την πνευματική του γνώση, των δικαιωμάτων του αλλά κυρίως των υποχρεώσεών του. Η κυριαρχία είναι υποχρέωση. Είναι μεγάλο λάθος να λέμε ότι είναι δικαίωμα. Είναι υποχρέωση. Ο οποιοσδήποτε άνθρωπος οποιουδήποτε έθνους γεννιέται, γεννιέται αυτομάτως με την υποχρέωση της κυριαρχίας. Κάνει άσκηση κυριαρχίας γιατί έχει την υποχρέωση της φύλαξης. Ο κάθε ένας χρίζει και υποχρεούται ως θεματοφύλακας της εθνικής περιουσίας. Ο κάθε ένας μας είναι θεματοφύλακας. Ξέρετε τι σημαίνει θεματοφύλακας; Σημαίνει ότι έχει υποχρεωτικά την υποχρέωση να καταλάβουμε την διαφορά. Δεν είναι δικαίωμα και άμα θέλουμε γουστάρουμε και το απολαμβάνουμε και πάμε και τα τρώμε και τα πουλάμε και τα σπάμε. Είναι μεγάλο πράγμα να καταλάβουμε τους νομικούς όρους.
Δημήτρης Βασιλειάδης : Στο άρθρο 4 στο Δίκαιο, λέει, στο φυσικό δίκαιο αποδεικνύεται ότι όλοι οι άνθρωποι χαίρουν συνεκτήσεως ελευθερία και ανεξαρτησία τας οποίας δεν δίνατε να χάσουσιν όμως παρά μόνο με την συγκατάθεσή τους. Εδώ στο άρθρο 8 λέει ότι είναι αναλλοίωτο, μπορείς να το εξηγήσεις λίγο Βασίλη;
Βασίλης Σωτήρας : Αναλλοίωτο σημαίνει δεν αλλάζει, ούτε αυξάνεται, ούτε μειώνεται ούτε παραμορφώνεται, ούτε περιορίζεται για κάποιο χρονικό διάστημα και μετά ξανά έρχεται.
ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Ένας συνταγματολόγος μιλάει, ο Κασιμάτης που θέλουν να τον κάνουν και πρόεδρο της Δημοκρατίας. Ο κύριος Κασιμάτης πολύ καλός συνταγματολόγος αλλά μερικοί δεν καταλαβαίνουν ότι το σύνταγμα βρίσκεται κάτω από την κρατική οντότητα. Εμείς μιλάμε για το θέμα που είναι κάτω από την κρατική οντότητα και την στηρίζει. Όσο καλός και να είναι ένας συνταγματολόγος δεν τον έχω ακούσει να μπορεί να μιλάει για το τι είναι κράτος ή το πώς δημιουργείται ένα κράτος οπότε καλός ο άνθρωπος πολύ καλά ξέρει την συνταγματολογία του αλλά δεν είναι στο επίπεδο που θέλουμε να μιλήσουμε εμείς ως κυρίαρχοι ιθαγενείς. Οι κυρίαρχοι ιθαγενείς δημιουργούν κράτη, τα κράτη δημιουργούν συντάγματα, τα συντάγματα δημιουργούν νόμους και κυβερνήσεις και οι κυβερνήσεις δημιουργούν οργανισμούς και μεθοδολογίες διαχείρισης και διοίκησης. Εμείς πάμε στο επίπεδο της κυριαρχίας. Καλοί αυτοί οι άνθρωποι αλλά εμείς θέλουμε, εάν έχουν ικανότητες να ‘ρθουν μαζί μας και να μιλήσουμε για κυριαρχικά δικαιώματα Ιθαγενών, αν δεν μπορεί ο άνθρωπος να βρει κάποιον άλλον που ξέρει. Εμείς θέλουμε σε εκείνο το επίπεδο να μιλάμε πλέον, εκεί που όπως είπατε που και να θέλει κάποιος να το αλλάξει δεν μπορεί. Άρα δεν χρειάζεται να σπουδάσεις και πάρα πολλά κύριοι, δεν αλλάζει χρόνο με τον χρόνο ότι δεν ταιριάζει σήμερα και δεν ταιριάζει αύριο. Φτάνουμε στην ανώτατη διεθνή σκηνή που είναι σταθερά.
ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ
Θα ήθελα να μιλήσω λίγο παρά πέρα γι’ αυτό το κείμενο του 1758 που λέει τόσο ξεκάθαρα τα θέματα, όχι απλά για τα δικαιώματα αλλά για τα κυριαρχικά δικαιώματα. Δεν μιλάμε απλά για δικαιώματα που μας τα δίνει κάποιος, μιλάμε για την κυριαρχία οπότε είναι λίγο οξύμωρο να μιλάμε για κυριαρχικά δικαιώματα. Είναι πιο Ελληνικό να λέμε κυριαρχία, ξεκάθαρα χωρίς να το λέμε δικαίωμα. Είναι άλλο θέμα για μένα, στην Ελληνική λογική, να μιλάμε για δικαιώματα. Τα δικαιώματα εμφανίζονται αργότερα, η κυριαρχία έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και τα δικαιώματα τα δικά τους. Οπότε μέσα σε αυτά τα κείμενα μιλάνε ακόμα για την χρήση της Γης, μιλάνε για την ελευθερία των κινήσεων των ανθρώπων των ντόπιων. Γιατί ναι μεν μπορούνε να συνάπτουν συμφωνίες με άλλους χωρίς όμως ποτέ να χάνουν την κυριαρχία τους ότι και να γράφει οποιοδήποτε κείμενο.
Προχθές άκουσα έναν της τρόικας να λέει «εμείς υπογράψαμε συμφωνία με όλους τους Έλληνες και όχι με την τάδε κυβέρνηση των Ελλήνων», κύριοι υπογράψατε με τους Έλληνες; Θα το πω ξεκάθαρα και νομικά, κύριοι είχατε γνώση ότι αυτό που υπογράφατε ήταν βάση του συντάγματος των Ελλήνων; ναι ή όχι; εάν δεν το ξέρατε ασφαλίσατε την σύμβασή σας σε ασφαλιστικά γραφεία; ναι ή όχι; Εάν όπως βλέπετε βγαίνει αντισυνταγματική η σύμβαση και ακυρώνεται έχετε κάποιον ασφαλιστή να σας αποζημιώσει για όσα δώσατε χωρίς να είναι νόμιμα; όχι; συγνώμη, την άλλη φορά να προσέχετε. Νόμιμα και ξεκάθαρα.
Αν θέλετε να μιλήσουμε καθαρά και όμορφα δεν μπορείτε να έρχεστε εσείς με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου να επιβάλετε ψευτο-διεθνης συμβάσεις στο όνομα των Ελλήνων και να νομίζετε ότι αυτές θα επιβληθούν γιατί έχουν την υπογραφή μερικών που έτυχε και έλαχε να κυβερνούν την Ελλάδα εκείνη την στιγμή που μάλλον εσείς τους φροντίζετε να μπούνε. Αν θυμάμαι καλά πριν μερικά χρόνια το συμβόλαιο το υπέγραψε ο Παπανδρέου, ο Βενιζέλος, ο Σαμαράς. Kαι επειδή υπέγραψαν αυτοί εδώ θα πρέπει εμείς να το υποστούμε; Το νομικό θα μπορούσαν να το ξέρουνε και πριν οι κύριοι της τρόικας. Μας περιορίσανε σε ένα συγκεκριμένο σύνταγμα και σε ένα συγκεκριμένο κρατικό μηχανισμό τον οποίο δεν ξέρουμε καν ποιος τον έστησε και γιατί. Και ότι βλέπουμε εκεί μέσα είναι ψήγματα ότι πιθανόν να είναι για μας αλλά δεν έχουν καμία σχέση με εμάς παρά μονάχα να κλέβουν από μας.
ΕΜΕΙΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΣΥΝΤΑΓΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΝΟΜΟΥΣ
Ελάτε μαζί να φτιάχνουμε την εθνοσυνέλευση την 5η. φτιάχνουμε το κράτος μας. Το κράτος μας δημιουργείται με κανόνες που θα σέβονται εμάς. Το κράτος είναι κάτι που το δημιουργούμε εμείς. Δεν είμαστε εμείς που φτιαχνόμαστε μέσα σε ένα κράτος. Να καταλάβετε ότι πρέπει Να σκεφτούμε έξω από το κουτάκι μας που μας έβαλαν, μέσα στο κράτος, στο σύνταγμα και στους νόμους. Εμείς φτιάχνουμε κράτος, και το κράτος φτιάχνει σύνταγμα, και το σύνταγμα φτιάχνει νόμους. Να μάθουμε να σκεφτόμαστε έξω από το κουτί για να καταλαβαίνουμε που είναι οι λύσεις και ποιες είναι οι πραγματικές λύσεις και όχι το πώς θα αλλάξουμε τους νόμους ή το σύνταγμα. Αφού δεν είναι δικό μας, άλλοι θα το παίξουνε. Πήγαμε να κυνηγήσουμε το ταμείο χρηματοπιστωτικής στήριξης μέσα με τους νόμους και το βγάλανε έξω. Πάμε να κυνηγήσουμε κάτι άλλο και βγάζουν έναν άλλο νόμο, να κάνουμε ασφαλιστικά μέτρα να μας τον αλλάξουνε εάν τον διοικούν. Εάν όμως εμείς τους λέμε κύριοι «αυτή την σαχλαμάρα που το λέτε κράτος, Ελληνική δημοκρατία, δεν έχει καμία σχέση με τους Έλληνες και ξέρετε, την βαλίτσα σας και έξω. Ποιοι είστε ποιοι δεν είστε έξω. Εμείς έχουμε Ελλήνων δημοκρατία εδώ. Σας αρέσει; όχι; δεν πειράζει, γειά σας»
Είμαστε κυρίαρχο έθνος, δεν είμαστε υπήκοοι κάποιου. Είμαστε κυρίαρχοι ιθαγενείς, αυτόχθονες. Δεν το κατασκευάζω αυτό το πράγμα που λέω, είναι γεγονός. Ακόμα και το άρθρο 120 θέλει δεν θέλει είναι ένα παραθυράκι για τους κυρίαρχους ιθαγενείς Έλληνες που κρυφά το λέει ότι είναι στην δικιά σας διάθεση να τηρήσετε και αυτό το σύνταγμα άμα θέλετε, αλλά άμα δεν μας ταιριάζει κύριοι τι κάνουμε; ουστ από δω κύριοι, αυτό κάνουμε. Δεν το καταλάβαμε ακόμα ότι μπορούμε να το κάνουμε; άμα δεν το καταλάβουμε δεν μπορούμε να περιμένουμε την λύση.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: ΒΙΚΥ ΔΡΟΣΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΒΙΚΥ ΔΡΟΣΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ & ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ: Πλάτων Πισατίδης
ΟΜΑΔΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ ΑΛΦΕΙΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ
………………………………………………………………