Ο πρώην μηχανικός αυτοκινήτων και διευθυντής Ferdinand Piëch ήταν μια από τις κεντρικές προσωπικότητες της οικογένειας Porsche-Piëch.
Οι απόγονοι του “θρυλικού” προγόνου της VW και της Porsche, Ferdinand Porsche, συνεχίζουν να διαμορφώνουν την τύχη μιας από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο. Το 2025, η τρίτη γενιά αποτελούνταν από πέντε μέλη και η τέταρτη από 33. Περισσότερα ΕΔΩ
Ο Άντον Καρλ Πίεχ (* 21 Σεπτεμβρίου 1894 στη Βιέννη , † 29 Αυγούστου 1952 στο Κλάγκενφουρτ ) ήταν Αυστριακός δικηγόρος και διευθυντής επιχειρήσεων . Ο γαμπρός του Φέρντιναντ Πόρσε, μεταξύ άλλων, διηύθυνε τα κεντρικά γραφεία της Volkswagen στην «Πόλη του ➡ KdF-Wagen κοντά στο Φάλερσλεμπεν-σημειώσατε KdF– », το σημερινό Βόλφσμπουργκ , από το 1941 έως το 1945. Η οικογένεια Πόρσε καταγόταν από τη Σουδητία , η οικογένεια Πίεχ από το Μπρνο
Φέρντιναντ Πόρσε : Tο 1934, κατόπιν παρότρυνσης του Χίτλερ, ο Φέρντιναντ Πόρσε αποποιήθηκε την τσεχοσλοβακική υπηκοότητά του και υιοθέτησε τη γερμανική υπηκοότητα. Ο Πόρσε υπέβαλε αίτηση για ένταξη στο Ναζιστικό Κόμμα στις 8 Οκτωβρίου 1937 και έγινε δεκτός αναδρομικά από την 1η Μαΐου του ίδιου έτους (αριθμός μέλους 5.643.287).
Ο Φέρντιναντ Πόρσε ανέπτυξε αρκετά άρματα μάχης κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, συμπεριλαμβανομένου του βαρέος αντιτορπιλικού αρμάτων μάχης “Φερδινάνδος” (αργότερα “Elefant”), του πρωτοτύπου του βαρέος άρματος μάχης Panzerkampfwagen VI (Porsche) (VK 45.01 (P)) και του εξαιρετικά βαρέος άρματος μάχης Panzer VIII “Maus”(Ποντίκι). Ο Χίτλερ ανέθεσε στην Πόρσε την ανάπτυξη αυτών των οχημάτων, αν και δεν μπήκαν όλα σε παραγωγή.
«Ο Φέρντιναντ Πόρσε δεν αποτελεί πρότυπο»
Γιατί τόσες πολλές γερμανικές εταιρείες θέλουν είτε να κρύψουν εντελώς τη ναζιστική ιστορία τους είτε να την ξεπλύνουν; Δεν αφορά μόνο τα αυτοκίνητα…η IG Farben ζει…
