
Τα δισεκατομμύρια ευρώ που δαπανήθηκαν για την επέκταση της γραμμής παραγωγής κινητήρων εσωτερικής καύσης έχουν σχεδόν εξαλείψει τα κέρδη της Porsche, κατασκευάστριας εταιρείας σπορ και εκτός δρόμου οχημάτων, τα πρώτα τρία τρίμηνα. Τα κέρδη μετά από φόρους μειώθηκαν κατακόρυφα κατά 95,9% σε ετήσια βάση, σε μόλις 114 εκατομμύρια ευρώ, ανακοίνωσε η εταιρεία. Από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία με έδρα τη Στουτγάρδη ανέφερε ακόμη και ζημίες: τα κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) ήταν μείον 966 εκατομμύρια ευρώ. Το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, είχε καταγράψει κέρδη 974 εκατομμυρίων ευρώ.
Το κύριο βάρος είναι η στρατηγική αλλαγή της διοίκησης υπό τον νυν Διευθύνοντα Σύμβουλο της Porsche, Oliver Blume: Οι φιλόδοξοι στόχοι για την ηλεκτρική ενέργεια εγκαταλείφθηκαν πρόσφατα – μαζί με την προγραμματισμένη παραγωγή μπαταριών. Η κυκλοφορία νέων ηλεκτρικών μοντέλων έχει επίσης αναβληθεί. Λαμβάνοντας υπόψη τις «πραγματικότητες της αγοράς και τις ανάγκες των πελατών», η εταιρεία στοχεύει αντ’ αυτού στην επιστροφή των κινητήρων εσωτερικής καύσης μέσα στην επόμενη δεκαετία. Αυτά τα μέτρα είναι δαπανηρά: Αναμένονται ειδικά έξοδα περίπου 3,1 δισεκατομμυρίων ευρώ για το οικονομικό έτος 2025, σύμφωνα με την εταιρεία.
Σχετικό θέμα :