Τεχνολογία και γερμανική απροσεξία. Μην “μας κάνεις τον Κινέζο” Σόλτς, κοίτα το τραίνο.

Technology Η ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΣΑΜΙΟΥ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

Το πρώτο τραίνο Maglev με  γερμανική τεχνολογία μαγνητικής αιώρησης ξεκίνησε τα δρομολόγια στην Κίνα το 2003 αγγίζοντας τα 431 χιλιόμετρα την ώρα και μεταφέρει επιβάτες στο αεροδρόμιο της Σαγκάης.

Ιστορία εμφάνισης

Η ίδια η ιδέα της δημιουργίας τρένων σε μαγνητικά μαξιλάρια αναπτύχθηκε ενεργά στις αρχές του εικοστού αιώνα. Ωστόσο, δεν ήταν δυνατό να πραγματοποιηθεί αυτό το έργο εκείνη την εποχή για διάφορους λόγους. Η παραγωγή ενός τέτοιου τρένου ξεκίνησε μόλις το 1969. Τότε ήταν που τοποθετήθηκε μια μαγνητική τροχιά στο έδαφος της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, κατά μήκος της οποίας επρόκειτο να περάσει ένα νέο όχημα, το οποίο αργότερα ονομάστηκε τρένο maglev. Κυκλοφόρησε το 1971. Το πρώτο τρένο Maglev, το οποίο ονομαζόταν “Transrapid-02”, πέρασε κατά μήκος της μαγνητικής τροχιάς.

Ένα ενδιαφέρον γεγονός είναι ότι Γερμανοί μηχανικοί έφτιαξαν ένα εναλλακτικό όχημα με βάση τα αρχεία που άφησε ο επιστήμονας Hermann Kemper, ο οποίος έλαβε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το 1934, επιβεβαιώνοντας την εφεύρεση του μαγνητικού επιπέδου.

Το 1979, δημιουργήθηκε ένα πιο προηγμένο μοντέλο maglev.

Αυτό το τρένο, που ονομάζεται «Transrapid-05», μπορούσε ήδη να μεταφέρει εξήντα οκτώ επιβάτες. Κινήθηκε κατά μήκος της γραμμής που ήταν στην πόλη του Αμβούργου, στην πόλη που έκανε δήμαρχος ο Σόλτς, το μήκος της οποίας ήταν 908 μέτρα. Αυτή την τεχνολογία αγόρασε και έθεσε σε λειτουργία με δρομολόγια η Κίνα, και η Γερμανία δεν έχει τώρα τραίνα Maglev (τεχνολογία μαγνητικής αιώρησης), ενώ η Κίνα έχει, ας κάνει τον τουρισμό του ο Σόλτς και μην μας πρίζει με τις σοφιστείες του λοιπόν…

…..