27/5/2899(2015)Ω:19.00 Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ “Ε4 ΚΑΒΑΛΑΣ” ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΒΑΛΙΩΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ ΕΒΡΑΪΚΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ

ΔΗΜΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ε4 ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

11229543_383876651802125_1015486383209004755_n

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 27 ΜΑΪΟΥ ΣΤΙΣ 7 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΥΓΚΑΛΕΙΤΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΟΥΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ http://www.kavala.gov.gr/web/guest/citycouncil_decisions 
ΚΑΙ ΑΠΟ TO www.sorrasfm.com
ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ο ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΑΓΑΝΙΚΟΛΑΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΝΗΜΕΙΟ ΥΠΕΡ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ

……………………………………………………

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΛΦΕΙΟΥ:

Ε4 (ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ) ΚΑΒΑΛΑΣ. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (σχετικά με την δημιουργία μνημείου)

ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΑΓΑΝΙΚΟΛΑΣ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΝΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΣΟΝΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ !!!

ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΕΒΡΑΙΟΣ ΡΑΒΒΙΝΟΣ ΜΟΡΝΤΕΧΑΪ ΦΡΙΖΗ: «βρωμερή αντισημίτρια» Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΥΣ: »που να τους πεταχτούν τα άντερα έξω» (ΑΥΤΑ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ)

Το Μνημείο Θυμάτων Ολοκαυτώματος στο εβραϊκό Νεκροταφείο Καβάλας

 

[ Η κοινότητα διαλύθηκε επίσημα το 1980. Πριν λίγα χρόνια, … γράφτηκε και ο επίλογος του εβραϊσμού της Καβάλας. ΚΙΣ ]

ΕΦ” ΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΝΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΒΡΑΙΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ, ΠΟΙΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΕΝΑ «ΜΝΗΜΕΙΟ» ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ ;;; 

……………………………….

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 

ΝΟΜΟΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ

( ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ… )

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Άρθρο 58 – Αρμοδιότητες του δημάρχου

1. Ο δήμαρχος προασπίζει τα τοπικά συμφέροντα, κατευθύνει τις δράσεις του δήμου για την υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης, διασφαλίζει την ενότητα της τοπικής κοινωνίας και ασκεί τα καθήκοντά του με γνώμονα τις αρχές της διαφάνειας και της αποτελεσματικότητας.

Άρθρο 61 – Υποχρεώσεις δημάρχου, αντιδημάρχου και μελών επιτροπών

1. Ο δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος και τα μέλη της οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής κατά την άσκηση των καθηκόντων τους θα πρέπει:

α) να εκπληρώνουν ευσυνείδητα τις υποχρεώσεις τους και να ασκούν τα καθήκοντά τους με γνώμονα την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος, 

β) να σέβονται και να διασφαλίζουν τα δικαιώματα των πολιτών και να μεριμνούν για την καθολική εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους προς το δήμο χωρίς διακρίσεις σε βάρος οποιουδήποτε προσώπου ή του κοινού συμφέροντος, 

Άρθρο 66 – Δημοτικές Παρατάξεις

1. Οι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν απεριόριστο το δικαίωμα της γνώμης και της ψήφου κατά συνείδηση.

2. Τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου ανήκουν σε δημοτικές παρατάξεις, ανάλογα με το συνδυασμό με τον οποίο έχουν εκλεγεί.

3. Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης είναι ο σύμβουλος που ήταν υποψήφιος δήμαρχος και, στην περίπτωση θανάτου, παραίτησης ή αδυναμίας του, ο σύμβουλος που εκλέγεται από την πλειοψηφία των δημοτικών συμβούλων που ανήκουν στην παράταξη.

4. Μέλος του δημοτικού συμβουλίου μπορεί με γραπτή δήλωσή του προς το προεδρείο να ανεξαρτητοποιηθεί από τη δημοτική παράταξη, με την οποία έχει εκλεγεί.

5. Εάν η δημοτική παράταξη έχει τουλάχιστον τρία (3) μέλη, με αιτιολογημένη απόφαση και με πλειοψηφία των δύο τρίτων (2/3) αυτών, είναι δυνατόν να διαγραφεί σύμβουλος, ο οποίος είναι μέλος της.

6. Το μέλος του δημοτικού συμβουλίου που ανεξαρτητοποιήθηκε ή διαγράφηκε από την παράταξή του δεν μπορεί να ενταχθεί σε άλλη παράταξη και δεν μπορεί να εξακολουθήσει να είναι μέλος του προεδρείου ή της οικονομικής επιτροπής ή της επιτροπής ποιότητας ζωής, όπου εκλέχτηκε ως μέλος της παράταξης από την οποία ανεξαρτητοποιήθηκε ή διαγράφηκε, καθώς και να ορισθεί ή να παραμείνει αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του. Είναι δυνατή, όμως, η επανένταξή του στην παράταξη από την οποία ανεξαρτητοποιήθηκε ή διαγράφηκε, εφόσον τούτο γίνει δεκτό από τα δύο τρίτα (2/3) των μελών, προκειμένου για παρατάξεις που έχουν τουλάχιστον τρία (3) μέλη και από όλα τα μέλη, προκειμένου για παρατάξεις με λιγότερα από τρία (3) μέλη.

7. Για την αποδοτικότερη λειτουργία των δημοτικών παρατάξεων η δημοτική αρχή οφείλει να παραχωρεί σε αυτές κατάλληλα εξοπλισμένο χώρο, καθώς και γραμματειακή υποστήριξη.

Άρθρο 68 – Υποχρεώσεις των δημοτικών συμβούλων

1. Οι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν υποχρέωση να μετέχουν σε όλες τις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου και των επιτροπών του, στις οποίες έχουν εκλεγεί, καθώς και να εκτελούν με επιμέλεια τα καθήκοντά τους και κάθε εργασία που τους αναθέτει νόμιμα το συμβούλιο.

2. Ο δημοτικός σύμβουλος εκφράζει τη γνώμη του και ψηφίζει κατά συνείδηση, αποβλέποντας πάντοτε στην εξυπηρέτηση του συμφέροντος του συνόλου των δημοτών.

Άρθρο 76 – Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης

1. Στους δήμους με πληθυσμό μεγαλύτερο από δέκα χιλιάδες (10.000) κατοίκους συγκροτείται, με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, η οποία λαμβάνεται με πλειοψηφία των δύο τρίτων (2/3) των μελών του και εκδίδεται εντός δύο (2) μηνών από την εγκατάσταση των δημοτικών αρχών, δημοτική επιτροπή διαβούλευσης ως όργανο με συμβουλευτικές αρμοδιότητες. Η διάρκεια της θητείας της δημοτικής επιτροπής διαβούλευσης δεν υπερβαίνει τα δυόμιση έτη. Δημοτική επιτροπή διαβούλευσης μπορεί να συγκροτηθεί και σε μικρότερους δήμους, με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου. Η δημοτική επιτροπή διαβούλευσης αποτελείται από εκπροσώπους των φορέων της τοπικής κοινωνίας, όπως:

α) των τοπικών εμπορικών και επαγγελματικών συλλόγων και οργανώσεων

β) των επιστημονικών συλλόγων και φορέων

γ) των τοπικών οργανώσεων εργαζομένων και εργοδοτών

δ) των εργαζομένων στο δήμο και τα νομικά του πρόσωπα

ε) των ενώσεων και συλλόγων γονέων

στ) των αθλητικών και πολιτιστικών συλλόγων και φορέων

ζ) των εθελοντικών οργανώσεων και κινήσεων πολιτών 

η) άλλων οργανώσεων και φορέων της κοινωνίας των πολιτών

θ) εκπρόσωποι των τοπικών συμβουλίων νέων και

ι) δημότες.

Ο συνολικός αριθμός των μελών της δημοτικής επιτροπής διαβούλευσης, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου, μπορεί να είναι από είκοσι πέντε (25) έως πενήντα (50) μέλη. Σε ποσοστό ένα τρίτο (1/3) του συνολικού αριθμού των μελών εκπροσώπων φορέων ορίζονται επιπλέον μέλη, μετά από κλήρωση, δημότες εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους καθώς και όσοι είναι εγγεγραμμένοι στους ειδικούς εκλογικούς καταλόγους. Στη δημοτική επιτροπή διαβούλευσης προεδρεύει ο δήμαρχος ή ο αντιδήμαρχος που ορίζει ο δήμαρχος με απόφασή του. Στις συνεδριάσεις της επιτροπής καλούνται κατά περίπτωση και συμμετέχουν χωρίς δικαίωμα ψήφου και εκπρόσωποι αρμόδιων κρατικών αρχών, των τοπικών οργανώσεων πολιτικών κομμάτων, καθώς και οι επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων που εκπροσωπούνται στο δημοτικό συμβούλιο.

2. Η δημοτική επιτροπή διαβούλευσης:

α) Γνωμοδοτεί στο δημοτικό συμβούλιο σχετικά με τα αναπτυξιακά προγράμματα και τα προγράμματα δράσης του δήμου, το επιχειρησιακό πρόγραμμα και το τεχνικό πρόγραμμα του δήμου. 

β) Γνωμοδοτεί για θέματα γενικότερου τοπικού ενδιαφέροντος, που παραπέμπονται σε αυτή από το δημοτικό συμβούλιο ή τον δήμαρχο. 

γ) Εξετάζει τα τοπικά προβλήματα και τις αναπτυξιακές δυνατότητες του δήμου και διατυπώνει γνώμη για την επίλυση των προβλημάτων και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων αυτών.

Άρθρο 85 – Συνέλευση κατοίκων τοπικής κοινότητας

Στις τοπικές κοινότητες, με ευθύνη του εκπροσώπου της τοπικής κοινότητας ή του προέδρου του συμβουλίου της τοπικής κοινότητας σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, καλούνται οι κάτοικοι και οι φορείς της τοπικής κοινότητας, τουλάχιστον μια φορά κατ’ έτος σε συνέλευση, και προτείνουν στα αρμόδια όργανα του δήμου, ανάλογα με το χαρακτήρα των αναγκών των κατοίκων της τοπικής κοινότητας και τις προτεραιότητες για την τοπική ανάπτυξη, τις δράσεις που πρέπει να αναλάβει ο δήμος ιδίως ως προς: 

α) την παροχή κοινωνικών ή άλλων υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής τους, 

β) τη λήψη μέτρων για την προστασία των ηλικιωμένων και των παιδιών στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής του δήμου, 

γ) τα έργα που πρέπει να εκτελεστούν στην τοπική κοινότητα, 

δ) την παροχή υπηρεσιών για την τουριστική αξιοποίηση και προβολή της τοπικής κοινότητας, 

ε) την εφαρμογή πολιτιστικών, ψυχαγωγικών και αθλητικών προγραμμάτων και 

στ) κάθε άλλο θέμα που αφορά την τοπική κοινότητα. 

Για την ανωτέρω διαδικασία τηρούνται πρακτικά από υπάλληλο του δήμου ενώ οι αποφάσεις για τα ανωτέρω θέματα λαμβάνονται από τους παρόντες με σχετική πλειοψηφία.

 

 

Αφήστε μια απάντηση