ΟΙ Ε.ΣΥ. ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΝΕΚΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΚΕΨΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ. ( “ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ” 27/4/2899 απομαγν/ση ομάδα ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ)

ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ

10968103_1404854733153645_1371725828_nΒΑΣΙΛΗΣ ΣΩΤΗΡΑΣ  New Radio ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ 27 4 2015

ΑΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΧΘΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΩΤΗΡΑΣ: Επειδή πολλοί δεν κατάλαβαν ακόμα το που απευθύνθηκαν αυτά τα 600 δις και πως κατατέθηκαν, το μόνο που μπορώ να σας εξηγήσω καθαρά είναι ότι ο λογαριασμός ανήκε στην δημοκρατία των Ελλήνων, δηλαδή στην κυριαρχία των Ελλήνων που σημαίνει ότι το νομικό πρόσωπο που έχει να κάνει με την νομική σχέση του Έλληνα την γη του και την κυριαρχία του ήδη υπάρχει μέσα στα Ηνωμένα Έθνη.

Με βάση εκείνο το νομικό πρόσωπο δημιουργήθηκε ο λογαριασμός των 600 δις και για να μην μπερδεύονται πολλοί πρέπει να καταλάβουνε ότι τα λεφτά αυτά αφού ανήκουνε στους αυτόχθονες ιθαγενείς εάν οποιαδήποτε κυβέρνηση δεχθεί να τα χρησιμοποιήσει για την λεγόμενη Ελληνική δημοκρατία αναγνωρίζει και την υποχρέωσή της προς τους αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς κάτι που δεν έχει ακόμα νομικά τοποθετηθεί μέσα στο σύνταγμα της λεγόμενης Ελληνικής δημοκρατίας, άρα η οποιαδήποτε κυβέρνηση χρησιμοποιήσει αυτά τα χρήματα δεσμεύεται πλέον να εξυπηρετεί το έθνος των κυρίαρχων Ελλήνων γιατί μέχρι τώρα δεν έχει καμία δέσμευση υπέρ των Ελλήνων, δεν έχει καμία νομική σχέση αυτό το κράτος της Ελληνικής δημοκρατίας με τους Έλληνες αυτόχθονες ιθαγενείς.

Μπορείτε να το καταλάβετε αυτό; την στιγμή που εγώ έχω τα λεφτά μου σαν κυρίαρχο έθνος και έχω έναν λογαριασμό συγκεκριμένο με τόσα χρήματα, που όχι ότι είναι τα συγκεκριμένα χρήματα, υπάρχουνε και πολλά άλλα χρήματα αλλά οποιαδήποτε κυβέρνηση αναγνωρίσει την χρήση αυτών των χρημάτων γίνεται πλέον και υπόχρεη στο έθνος των Ελλήνων, κάτι που μέχρι τώρα δεν είναι πουθενά νομικά καταγεγραμμένο. Εάν ξέρει κάποιος νομικά καταγεγραμμένα που είναι η σχέση της Ελληνικής δημοκρατίας με το έθνος των Ελλήνων αυτοχθόνων ιθαγενών παρακαλώ να μου τον στείλει αυτόν τον νόμο ή το άρθρο του συντάγματος ή οτιδήποτε έχει σχέση με αυτό εδώ το κράτος και τους Έλληνες.

Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΗΤΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΧΕΣΗ

Καταλαβαίνετε ότι η κίνηση του κυρίου Σώρρα ήτανε για την αναγνώριση  του έθνους των Ελλήνων μέσα στην Ελληνική δημοκρατία με νομική σχέση και  οικονομική σχέση; Είναι κίνηση για να καταλάβουν οι Έλληνες με ποιο κράτος έχουν να κάνουνε και ποιον αντιπροσωπεύει αυτό το κράτος, και αν υπάρχει ένα κράτος πάνω στην περιοχή τους που δεν τους αντιπροσωπεύει θα πρέπει να το αλλάξουμε. Δεν με ενδιαφέρει ποιος το έστησε εδώ. Ο Όθωνας; τα κολλητάρια του; οι υπάλληλοί του; οι χρηματοδότες του; απλά δεν με ενδιαφέρει, «εδώ μέσα δεν έχετε θέση», τους λες, «δεν αναγνωρίζεστε γιατί δεν αναγνωρίζετε την κυριαρχία αυτού εδώ του έθνους».

Οι αυτόχθονοι πληθυσμοί πρέπει να ιδρύσουν τις δικές τους διοικητικές ομάδες οι οποίες θα τους εκπροσωπούνε και θα τους αντιπροσωπεύουνε. Όταν αυτές οι τοπικές ομάδες γίνουνε πολλές και φτάσουνε στο επίπεδο πλέον κατά πλειοψηφία να αντιπροσωπεύουν το κυρίαρχο έθνος τότε έρχονται όλα τα δικαιώματα της κυριαρχίας επί της γης που υπάρχει εκεί μέσα, και υπάρχουνε φυσικά και άλλες περιπτώσεις τις οποίες ένα έθνος μπορεί να είναι σκορπισμένο μέσα σε πολλά κράτη αλλά σαν οντότητα εθνικότητας και εθνικής κυριαρχίας γίνεται ένα. Αν δεν το καταλάβετε εσείς δεν θα μπορέσετε να το δώσετε να το καταλάβουν και οι άλλοι. Καταλαβαίνετε τώρα η πρόταση των 600 δις τι ακριβώς αντιπροσωπεύει;

ΚΥΡΙΕ ΔΕΝ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΕΔΩ.

Για τους κρατικούς αντιπροσώπους αυτής της κρατικής οντότητας δεν είναι ανάγκη να μπερδεύεσαι τόσο πολύ. Το τι κάνανε έχει να κάνει μονάχα με το θέμα ότι εμείς κοιτάζουμε να δημιουργήσουμε την εθνική μας οντότητα και αν το συγκεκριμένο κράτος δεν θέλει να αναγνωριστούμε τότε μάλλον δεν θα θέλουμε και αυτό το κράτος επάνω στην περιοχή μας. Πραγματικά είναι έτσι αυτό το γεγονός δείτε στην Αμερικανική που λένε τις Ηνωμένες Πολιτείες δεν ήταν ότι δόθηκε η αναγνώριση των 565 κυρίαρχων λαών από το σύνταγμα των Ηνωμένων Πολιτειών γιατί το σύνταγμα των Ηνωμένων Πολιτειών δεν έχει δικαίωμα να μιλήσει για κυριαρχία άλλων λαών τα 565 έθνη δώσανε άδεια με συμφωνία χρήσης γης για να μπορέσει να υπάρξει αυτό που λέμε Ηνωμένες Πολιτείες σήμερα δεν έγινε το αντίθετο.

Αυτό ακριβώς πρέπει να καταλάβετε ότι εμείς προϋπήρχαμε του οποιουδήποτε κράτους πάνω σε αυτά τα εδάφη και άρα δεν μπορεί κανένας να μας πει αν σας αναγνωρίζω ή δεν σας αναγνωρίζω σ’ αυτήν την περιοχή. «Κύριε δεν με αναγνωρίζεις; δεν υπάρχεις εδώ» στέλνουμε την κυριαρχική μας δήλωση στον Ο.Η.Ε. και λέμε αυτές οι περιοχές είναι υπό την δικιά μας κυριαρχία και δεν αναγνωρίζεται τίποτα άλλο μέσα στα Ηνωμένα Έθνη πέρα από την δικιά μας δικαιοδοσία οτιδήποτε εκμετάλλευση ή κλοπή έγινε μέσα σε αυτήν την χώρα θα πάμε να βρούμε ποιος τα πήρε και να ζητήσουμε αποζημιώσεις. Δεν έχουμε να κάνουμε ούτε αν έχουν 300 βουλευτές ούτε αν έχουνε 300 παπάδες ή 300 μασόνους, δεν μας ενδιαφέρει. Μην μπερδεύεστε με εκείνο το κράτος, φτιάχνουμε την κυριαρχία μας. Μην μπερδεύεστε με το τι δεν σας αρέσει σε εκείνο το κράτος φτιάχνουμε το δικό μας φτιάχνουμε την κυριαρχία μας και δεν ασχολούμαστε με το τι δεν κάνανε αυτοί. Η πρόταση των 600 δις είναι η τελευταία κίνηση ειρηνικής συνεργασίας μαζί τους αν δεν το καταλάβατε.

Το καταλαβαίνετε ότι είναι πρόταση ειρηνικής συνεργασίας; δεν έχει να κάνει με το ότι θα πάρετε τα λεφτά και θα γλυτώσουν οι Έλληνες, όχι κύριοι είναι πρόταση ειρηνικής συνεργασίας με αυτούς που καταπατούνε την γη μας, μπορείτε να το καταλάβετε; 55.55   Να προσθέσω και το άλλο, κάνουμε και πρόταση χρηματοδότησης μέσω των δήμων, γιατί το κάνουμε αυτό; για να πούμε ότι ξέρετε, μήπως σε κάποιες περιοχές της Ελλάδος έχουν μαζευτεί αρκετοί Έλληνες που θέλουν να δηλώσουν την κυριαρχία τους άρα ο δήμος που αντιπροσωπεύει αυτούς τους Έλληνες θα τους βοηθήσει να λειτουργήσουν μέσω της κυριαρχίας τους με τα δικά τους χρήματα; δεν θέλουνε; άρα καταλαβαίνουμε ότι και αυτή η προσφορά ειρηνικής συνεργασίας δεν εξετελέσθει. Άρα έχουμε εχθρική αντιμετώπιση ενός αυτόχθονα λαού μέσα σε ένα κράτος αυτό δημιουργεί νομικές καταστάσεις που ακόμα και στα Ηνωμένα Έθνη μπορούμε να κάνουμε προσφυγή. Και δεν μιλάμε τώρα για το αν ο Έλληνας είναι μουσουλμάνος, μάρτυρας του Ιεχωβά, μασόνος, χριστιανός ορθόδοξος, αρχαιοελληνιστής ή άθεος, δεν έχει καμία σχέση αυτό το θέμα. Μιλάμε για κυριαρχία, για κληρονομικά δικαιώματα επί της γης και κυριαρχία επί της γης. Είναι ειρηνικές προτάσεις συνεργασίας και συμβίωσης μέσα σε αυτό το χώρο. Όποιος δείχνει ότι δεν θέλει να συνεργάζεται μας δείχνει τον δρόμο ότι είναι εχθρός μας. Καταπατεί δικά μας μέρη και άρα θα πρέπει το έθνος να συνέλθει και να γίνει κυρίαρχο.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΝΕ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΤΩΝ ΚΛΕΜΜΕΝΩΝ

Να πω ότι εάν και δεν επιτρέψανε στον κύριο Σώρρα να συμπληρώσει την μεταβίβαση, το τι έγινε είναι ότι αναγνωριστήκανε οι αξίες των κλεμμένων. Αυτό τι σημαίνει; έχεις κανένας σας εμπειρία πόσοι κρατικοί οργανισμοί έχουνε μετοχές της Ανατολής στο χαρτοφυλάκιο τους; Τότε να σας ρωτήσω ξέρετε πόσοι δημόσιοι οργανισμοί υπάρχουνε από την εποχή εκείνη μέχρι που μπορώ να πω ανεπισήμως κλείσανε την τράπεζα από το 1904 μέχρι το 1936 περίπου;

Βαγγέλης Γκότσης: Ακουστικώς χωρίς αποδείξεις είναι πάνω από 9

Βαγγέλης Ηρακλείδης: Μία συγκεκριμένα έχει πάνω από 300

Βασίλης Σωτήρας: Αν τις κάνεις 1000 θα είσαι κοντά. Εγώ μιλάω για το πόσους δημόσιους οργανισμούς έχουμε οι οποίοι δημόσιοι οργανισμοί έχουν να κάνουνε με αποταμίευση κεφαλαίου για την ίδια προστασία όπως είναι ας πούμε οργανισμοί όπως ήτανε ξέρω ‘γω για την προστασία των ναυτικών ή που λένε για τα δάση κ.τ.λ. όλες αυτές οι δημόσιες υπηρεσίες είχανε κάποια διαχειρίσιμα κεφάλαια και κάποια από αυτά ήτανε αποθεματικά.

Βαγγέλης Γκότσης: Μιλάμε για κληροδοτήματα ή για μετοχές της Ανατολής;

Βασίλης Σωτήρας: Μιλάμε ότι κάνανε πολλά από αυτά εδώ, από πολλούς από αυτούς τους δημόσιους οργανισμούς θα τους δείτε κάποια στιγμή στο μετοχολόγιο της τράπεζας της Ανατολής, το πόσες μετοχές έχουνε; φανταστείτε ότι με μία μετοχή δεν μπαίνει ποτέ κανένας δημόσιος οργανισμός, 1 κιλό χρυσό δεν είναι το μεγάλο που λένε ποσό της εποχής οπότε θα μπορείτε να φανταστείτε ότι ναι μεν του κυρίου Αρτέμη Σώρρα δεν του επιτρέψανε να συμπληρώσει την μεταβίβαση αλλά πλέον το δημόσιο με τους δημόσιους οργανισμούς που έχουνε αυτές τις μετοχές είναι υπέρ ζάπλουτο, δηλαδή για δύο από τους τους δημόσιους οργανισμούς ξέρουμε ότι έχουνε 300 μετοχές, οπότε φανταστείτε για κάποιον άλλον οργανισμό που έχει άλλες 50 μετοχές, για κάποιον άλλον οργανισμό που έχει άλλες 80 μετοχές, για κάποιον άλλον οργανισμό που έχει γύρω στις 12 μετοχές, τώρα φανταστείτε εάν τους βγάλουμε όλους αυτούς τους δημόσιους οργανισμούς ποιος τους διαχειρίζεται μέχρι τώρα και τα κεφάλαια αυτά τα αναγνωρισμένα πλέον που είναι; Γιατί παραδόθηκε η εθνική κυριαρχία, ρωτάω; τι παραδίδεις με την εθνική κυριαρχία;

Βαγγέλης Γκότσης: δεν έχουν το δικαίωμα

Βασίλης Σωτήρας: Το ότι δεν έχουν το δικαίωμα το ξέρουμε απλά σκεφτείτε τα τετράκις εκατομμύρια που παραδόθηκαν παρανόμως από αυτά τα όρνεα που λέγονται βουλευτές αυτού του κράτους και υπουργοί αυτού του κράτους.

Ο ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ

Βασίλης Σωτήρας: Να πω και κάτι άλλο το 1985 ένας πολύ μεγάλος μαθηματικός απέδειξε στον κόσμο και το έχουν γραμμένο παντού ότι δεν μπορείς να τετραγωνίσεις τον κύκλο, οι Έλληνες το φτιάχνουν από το 700 π.χ. και τα έχουν καταγεγραμμένα. Προσέξτε τώρα, δηλαδή το τι θέλετε να ακούτε μονάχα χωρίς να αμφισβητείτε αν αυτό που γράφεται από κάποιον αν ισχύει δεν μπορείτε να μάθετε και δεν μπορείτε να διδάξετε άλλους. Αν βγει και όπως βγήκαν και πολλοί άνθρωποι μαθηματικοί δίπλα μου να μου πούνε «ξέρεις δεν μπορείς να τετραγωνίσεις τον κύκλο» και του λέω «φέρε έναν χάρακα και ένα διαβήτη να στο δείξω» και να λέει ο άλλος «τι εννοείς;» «έλα να σου το δείξω» του λέω «σε δευτερόλεπτα γίνεται, δεν χρειάζεται φαντασία» http://users.sch.gr/thafounar/Genika/problemGeometry/SquaringTheCircle/Dinostratus/dinostratus.html

Γιατί; Γιατί κάποιος άλλος πήρε μια τρελή ιδέα ακύρωσε, δεν αμφισβήτησε αυτά που λέγαν οι Έλληνες αλλά δεν τους έδωσε σημασία έφτιαξε μόνο δικιά του φανταστική μεθοδολογία και λέει «με αυτήν την μεθοδολογία που έφτιαξα είναι αδύνατον να γίνει ο τετραγωνισμός του κύκλου», αυτό λέγεται επιστήμη και λέγεται και απόδειξη; Απλά μπορούμε να πούμε ότι έχεις μία ιδέα βασίζεσαι στην ιδέα σου και αποδεικνύεις την ιδέα σου βάση της αρχής της θεώρησης που το είδες. Δεν σημαίνει ότι επειδή απόδειξες κάτι που ξεκίνησες σαν αρχή, ότι η αρχή που έχεις είναι σοβαρή. Πρέπει να μάθεις να αμφισβητείς την αρχή για να μπορείς να μαθαίνεις τα υπόλοιπα να βγαίνουν σωστά, το να μου λες «εγώ ξέρω εκείνο και είναι σωστό άρα ότι άλλο μαθαίνω που βασίζεται σε εκείνο είναι σωστό» είναι μία ψευδαίσθηση του νου, πρέπει να μάθεις να αμφισβητείς και από εκεί πού ξεκινάς, όχι από εκεί που έφτασες αυτό που ξεκίνησες.

ΟΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ

Βασίλης Σωτήρας: Θέλω να με ακούσετε λίγο προσεκτικά θα φανώ ως διασπαστής σε μερικούς, δεν θα καταλάβουν το τι ακριβώς εννοώ αλλά οι Ελλήνων συνελεύσεις ως μη κερδοσκοπικές κοινωφελείς εταιρίες είναι ένας δρόμος. Τώρα επειδή ξέρω ότι υπάρχουν και πολλοί άλλοι Έλληνες οι οποίοι νιώθουνε διαφορετικά, η ψυχολογία τους είναι διαφορετική ακόμα και δε πολλές οργανώσεις μεταξύ άνθρωποι φαγώνονται και δημιουργούνται διαφορετικές κλίκες, κάντε οτιδήποτε οργανώσεις υπάρχουνε αρκεί να αντιπροσωπεύουνε Έλληνες ιθαγενείς γιατί όλες αυτές οι κλίκες, μπορείτε να τις ονομάσετε, οι ομάδες μπορείτε να τις ονομάσετε, οι τοπικές συνελεύσεις μπορείτε να τις ονομάσετε, μη με παρεξηγήσετε, όσες και  κάνετε ας έχουμε και για 10 εκατομμύρια Έλληνες ας υπάρχουνε και 1 εκατομμύριο με 10 από αυτούς σε κάθε μία δεν με ενοχλεί.

Βαγγέλης Ηρακλείδης: Εννοείς Βασίλη να συμμετέχουμε κιόλας σε τέτοιες οργανώσεις ή κλίκες;

Βασίλης Σωτήρας: Κοίταξε εγώ θα το πω με το πρακτικό ότι δημιουργούνται κλίκες ακόμα και μέσα σ’ αυτούς τους μικρούς οργανισμούς και οι άλλοι μετά χωρίζουνε και φτιάχνουνε δικό τους κομμάτι και φτιάχνουνε κάπου αλλού. Να σας πω κάτι; δεν με ενοχλεί, δεν με ενοχλεί εμένα αυτό το πράγμα γιατί όταν θα είναι να γίνει η εθνοσυνέλευση θα κληθούν όλες αυτές οι ομάδες. Είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει. Τώρα, το ποιος θα έχει τους περισσότερους φίλους και γνωστούς αυτό έχει να κάνει με το πόση σοβαρότητα έχουμε και σίγουρα ίσχυε αυτό που είχες πει και εσύ, δεν πάμε με εχθρότητα εναντίων κανενός. Ακόμα και τον μασόνο που κάποιος φωνάζει ότι δεν του αρέσει, εγώ θέλω να βρει τον τρόπο να τον φέρει μαζί μας, αυτό θα είναι πολύ πιο καλύτερο από το να μαλώνεις κάποιον τι κάνει, δείξ’ του το τι μπορεί να κάνει, δείξ’ του το τι έχουμε και όχι απλά δικαιώματα και όχι απλά ικανότητες αλλά και θέληση μέχρι να το τελειώσουμε. Γιατί λέτε πήγαν οι άνθρωποι να συμμετέχουνε σ’ οποιαδήποτε άλλη μυστικιστική οργάνωση; γιατί νομίζετε το κάνανε; Για να αποκτήσουνε κάτι παραπάνω που δεν μπορούνε μόνοι τους. Αυτό θέλω να κάνετε και στις οργανώσεις που φτιάχνετε, να τις κάνετε κάτι πολύ μεγαλύτερο από τον εαυτό σας να μην είναι γκρινιάρες οργανώσεις, να είναι συντονιστικές και κέντρα κοινωνικής συνοχής, μπορείτε να το κάνετε αυτό εδώ; θα δείτε ανθρώπους να έρχονται και να συμμετέχουνε, δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό εδώ; θα αρχίσετε να φαγώνεστε μεταξύ σας και από 15 μέλη θα εμφανιστούνε 3 ομάδες των 5 μελών, τι να κάνουμε; Ο κάθε ένας μέχρι εκεί που αντέχει μέχρι εκεί που καταλαβαίνει, δεν μπορώ να δώσω μυαλό σε όλους μπορώ όμως να δώσω συμβουλή, αν θέλει να χρησιμοποιήσει το μυαλό του να το χρησιμοποιήσει θετικά.

Εγώ σας είπα, ο σκοπός μου είναι η εθνοσυνέλευση, γιατί η εθνοσυνέλευση θα φέρει δικαιοσύνη, όλα τα άλλα είναι σαχλαμάρες που χάνετε τον χρόνο σας, χάνετε τον εστιασμό σας και δεν ασχολείστε να βρείτε τρόπο να έρθει η δικαιοσύνη, και δεν μιλάω για να μιλήσεις για το παράπονό σου και να γίνει επιλύσιμο. Η δικαιοσύνη είναι κάτι πολύ ανώτερο, η δικαιοσύνη όταν έρθει εξαφανίζονται πάρα πολλά προβλήματα, εξαφανίζονται πάρα πολλές ενοχλήσεις πάρα πολλά εμπόδια.

ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ

Σήμερα άκουγα και μία άλλη παρουσίαση ενός ανθρώπου που λέει ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο στο να εξαφανιστεί η σκλαβιά και η φτώχεια; το μεγαλύτερο εμπόδιο είναι ότι δεν εφαρμόζεται η δικαιοσύνη σε φτωχές χώρες και έδειξε ένα πολύ μεγάλο και σοβαρό παράδειγμα που δεν είναι μόνον οι φτωχές χώρες αλλά έδειξε σε μία περιοχή μιας πλούσιας χώρας της οποίας ο σερίφης δεν δουλεύει τα Σαββατοκύριακα γιατί δεν έχουν αρκετό μισθό να του πληρώνουν υπερωρία, άρα όποιος άνθρωπος παραπονεθεί Σαββατοκύριακο για οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρχει το μόνο που μπορούν να δώσουν λέει είναι τηλεφωνικές συμβουλές. Μια γυναίκα την χτυπήσανε άσχημα την βιάσανε άσχημα γιατί ήτανε Σαββατοκύριακο αλλά θα μπορούσε λέει άνετα αν πάει την Δευτέρα να διαμαρτυρηθεί στον Σερίφη. Το σκέφτεστε αυτό καθαρά; μην το δείτε προσωπικά το γεγονός, η δικαιοσύνη είναι κοινωνικό γεγονός, άρα δείτε πρώτα το κοινωνικό πλαίσιο της δικαιοσύνης και μετά θα εφαρμοστεί και σε εσάς προσωπικά.

ΟΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΝ

Να καταλάβετε ότι πλέον σε τοπικό επίπεδο οι ομιλίες αυτές που έγιναν, έγιναν αρκετές. Νομίζω υπάρχει αρκετό υλικό ήδη γραμμένο, αν θα χρειαστεί κάποια τοπική ομιλία πάλι γι’ αυτά τα ίδια θέματα καλώς αλλά πρακτικά για μένα οι τοπικές οργανώσεις των Ελλήνων θα πρέπει να έχουν να κάνουνε με τα τοπικά προβλήματα των Ελλήνων να είναι συντονιστικές και συνεκτικές αυτές οι οργανώσεις παρά να είναι το ότι πήραμε μία γραμμή να μιλάμε για το ποια προβλήματα υπάρχουνε στο κρατικό επίπεδο και όχι να μιλάμε γι’ αυτά εδώ.

Εγώ θα ήθελα πολύ καλά να βλέπω τοπικά γραφεία να εργάζονται όπως εργάζονται ας πούμε τα γραφεία, πώς να σας το πω, πας στον βουλευτή και λες τα παράπονά σου και περιμένεις το ρουσφέτι σου, λοιπόν γιατί να πάει στον βουλευτή και αν χρειαστεί να ξεπληρώσει την εξυπηρέτηση με ένα ρουσφέτι και με μία ψήφο απ’ το να έρθει στο γραφείο των Ελλήνων και αν γίνει συντονισμός επίλυσης προβλημάτων των τοπικών μέσα από διαφορετικές που λένε επαγγελματικές ή τεχνικές ομάδες να βρεις ότι κάποιου το πρόβλημα είναι κάποιου η ικανότητα και να τα συνδυάσεις να γίνεται πλέον τόποι που συνδυάζονται οι ανάγκες και οι λύσεις. Δεν θέλω να είναι μονάχα το τι έγινε κατά τόπους ή το τι έκανε ένας συγκεκριμένος κύριος Αρτέμης Σώρρας ή το τι έκανε κάποιος συγκεκριμένος άλλος άνθρωπος. Αυτοί τα κάνανε τι κάνανε, από δω και πέρα προχωράμε στα υπόλοιπα.

Προχωράμε να επανοργανώσουμε την κοινωνία των Ελλήνων να αρχίσουμε να δημιουργούμε την εμπιστοσύνη και όχι την ρουφιανοσύνη το, «εγώ θα σου κάνω αυτό αλλά θα μου κάνεις εκείνο», που γίνεται μέσα στους κομματικούς μηχανισμούς. Εγώ θέλω πιο πολύ να βρω τις τοπικές οργανώσεις ακόμα, να μπορούν να διδάσκουνε την διοικητική διαχείριση επενδύσεων ούτως ώστε όταν θα μπορέσουμε να έχουμε τα δικά μας τα λεφτά να μην χρειάζεται να σκεφτόμαστε που θα τα φάμε αλλά πως θα τα επενδύσουμε. Να γίνετε τοπικοί συνεκτικοί μηχανισμοί. Αφήστε το τι έγινε και ειπώθηκε μέχρι τώρα, στα δημοτικά συμβούλια δεν ακούγονται τα προβλήματα; δεν προσπαθούν να βρεθούν κάποιες λύσεις; και μιλάμε τώρα σε ένα επίπεδο Ελλήνων. Ποιο είναι το δύσκολο να το καταφέρουμε αυτό; δεν μπορούμε να καταγράφουμε προβλήματα ή δεν μπορούμε να συνδυάζουμε προβλήματα και λύσεις;  Εγώ σου λέει ο άλλος μπορώ να κάνω αυτό και εγώ έχω ανάγκη από αυτό εδώ, συνδυάστε τα, από ποιον περιμένετε; ο βουλευτής από την Αθήνα θα ‘ρθει;

ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ Ή ΤΙΣ ΕΧΕΙΣ Ή ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΕΙΣ

Μιλήσαν για αξίες για παράδειγμα προχτές, έτσι; Ε λοιπόν θέλω να τις δω πράξη αυτές τις αξίες, δεν θέλω απλά να λέμε ότι θα έχουμε, όχι οι αξίες είναι κάποια πράγματα που υπάρχουνε. Ή τις έχεις πάντα ή δεν τις έχεις ποτέ ή είσαι ένας ψεύτης και απατεώνας πάντα ή είσαι ένας άνθρωπος που μιλάς την πραγματωσύνη, την πραγματικότητα, δεν έχει ενδιάμεσα ότι από αύριο θα γίνω αληθινός, από αύριο θα γίνω που λένε φιλέσπλαχνος, από αύριο που λένε θα γίνω άνθρωπος που δεν φθονεί τον διπλανό του, δεν αλλάζουν αυτά.

ΕΛΑ ΕΣΥ ΕΔΩ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ, ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ

Εγώ στην πρακτική θα σας το πω, δύναμη έχει όση δύναμη βάλουνε τα μέλη μαζί και ελπίζω να μην εργάζονται ως οχλαγωγική οργάνωση γιατί ένας άνθρωπος είναι έξυπνος αλλά ένας όχλος είναι επικίνδυνος. Μια ομάδα μπορεί να γίνει δημιουργική, μία ομάδα όμως μπορεί να γίνει και καταστροφική. Θέλω να καταλάβει ο κάθε ένας το τι είναι βασικό το να μπορεί να προσφέρει στην ομάδα και όχι το τι θα πάρει από την ομάδα και αν δεν το πάρει αρχίζουν οι απειλές και αρχίζουν οι προστριβές και αρχίζουνε οι συνομοσίες και τα σούξου μούξου στα κρυφά. Δείτε το αν έχετε επιχείρηση, εάν κάποιος έχει τεράστιες γνώσεις αλλά δεν ξέρει να συνεργάζεται θα τον προσλάβετε;

Κώστας Μπάρλας: όχι βέβαια

Βασίλης Σωτήρας: Γιατί;

Κώστας Μπάρλας: Γιατί όσες γνώσεις έχει δεν θα μπορεί να τις μεταφέρει, δεν μπορεί να τις δώσει σε άλλον δεν μπορεί να συνεργαστεί.

Βασίλης Σωτήρας: Άρα δεν υπάρχει προστιθέμενη αξία. Θα δείτε να μάθει ο κόσμος να παράγει προστιθέμενη αξία όπου και να είναι, ακόμα και στο σπίτι του μέσα να μπορεί να παράγει προστιθέμενη αξία. Να υπάρχουν οι προσθετικές ιδιότητες, αν μπορούσατε να θυμηθείτε λίγο και τα περί φυσικής. Το να μην υπάρχει, που λένε το φρενάρισμα επειδή μπήκε κάποιος ή κάποια να φρενάρονται οι διεργασίες μίας ολόκληρης ομάδος αλλά να μπορεί ο οποιοσδήποτε που μπαίνει να προσθέτει έστω και κάτι. Τώρα ας πούμε θα δείτε στα νεόπλοα βαπόρια  θα πρέπει πρώτα να μάθουν τα δικά τους τα δρομολόγια και ύστερα να αρχίσουνε να βγάζουνε κέρδος. Έτσι είναι και για τον οποιοδήποτε νέο θέλει να μπει μέσα μπορεί να μην δίνει κατευθείαν μία προστιθέμενη αξία αλλά τουλάχιστον να μπορεί να απορροφάει κάποια προστιθέμενη αξία στον εαυτό του ούτως ώστε να μάθει μετά να δίνει και μία προστιθέμενη αξία στο σύνολο. Δηλαδή να ‘ρθει κάποιος και να σας πει «άσε εμένα εδώ εγώ τα ξέρω όλα», όχι δεν σε αφήνω εκεί επειδή τα ξέρεις όλα, έλα εσύ εδώ να μας τα εξηγήσεις, να μας τα περιγράψεις, και αν δεν μπορείς να πεις ζωγράφισέ τα, πεστο με δικά σου λόγια. Μόνο έτσι θα μπορέσεις να προχωρήσεις σαν ομάδα, καλύτερα να διδαχτείτε και λίγο περί ομαδικής εργασίας. Δείτε ας πούμε και την πυραμίδα του Μάσλοου για τις ανάγκες, δείτε και άλλες θεωρίες περί ομαδικής εργασίας μπορεί να υπάρχουν και στα ελληνικά βιβλία, δεν νομίζω να υπάρχουν μόνο στα αγγλικά αυτές οι θεωρίες και κάντε μία κριτική να δείτε πως θα οργανωθούν αυτές οι ομάδες, πως θα έχουν την ικανότητα να προσθέτουνε αξία. Ποιες ομάδες θα μπορούνε να δημιουργηθούνε ποιες υποομάδες θα μπορούν να δημιουργηθούν και ποιες υποομάδες μπορούν να συνεργάζονται σε τι για να παράγουν τι περισσότερο. Συνεργασίες οι οποίες δεν παράγουν κάτι περισσότερο δεν είναι ανάγκη να γίνονται.

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΝΕ « ‘Η ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ή ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ» ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Θα δείτε ότι στις μασονικές στοές συνήθως υπάρχει ένα κτήριο, υπάρχουνε και 30, και 50 και 1000 πολλές φορές που έχω δει να λειτουργούνε στο ίδιο κτήριο αλλά σε διαφορετικούς χρόνους. Κάθε στοά τους αποτελείτε από διαφορετικά μέλη και αυτά τα μέλη δεν έχουν τις ίδιες ιδιότητες, δηλαδή ένας που είναι τραπεζικός δεν θα τον βάλουν σε μία άλλη μασονική ομάδα που έχει τραπεζικούς εκτός κι αν είναι από τα ανώτατα στελέχη που λένε της μασονίας στα οποία δημιουργούνται και ανώτατες μασονικές τάξεις των ομοιδεατών και ομοεργαζομένων. Άρα κάθε μία από τις μασονικές ομάδες έχει έναν υδραυλικό έναν δάσκαλο έναν τραπεζίτη έναν επιπλοποιό έναν χτίστη και εγώ δεν ξέρω τι άλλο. Εάν προσπαθήσετε να κάνετε κάτι παρόμοιο, δηλαδή να ακούσετε κάποιον ότι «κοιτάξτε εδώ είμαι εγώ γιατρός και τα ξέρω όλα ή εδώ εγώ είμαι ο οικονομολόγος  και τα ξέρω όλα» να ξέρετε ότι, να το πω λίγο στα αγγλικά δεν χρειαζόμαστε provisional quince, όποιος το έπιασε το έπιασε. Δεν χρειαζόμαστε ανθρώπους που να λένε ότι ή είμαι εγώ ή κανένας άλλος. Αν το δείτε αυτό εδώ να ξέρετε ότι υπάρχει κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα ή πολλές φορές όταν έχουμε να κάνουμε με θέματα τέχνης κάποιος ξέρει κάποια τεχνική η οποία η οποία όμως έχει κάποια περιορισμένα όρια όπου αν εμφανιστεί κάποιος παρόμοιος τεχνίτης θα μπορέσει αν δείξει αδυναμίες κάποιου άλλου, και για να μην το παθαίνουν αυτό εδώ οι μασόνοι κάνανε ότι μόνο ένας τεχνίτης από κάθε ομάδα μπαίνει σε κάθε μασονική στοά για να μην φαγώνονται μεταξύ τους. Αν το κάνετε και εσείς αυτό εδώ σημαίνει ότι τα θέλετε όλα ανθηρά όλα να φαίνονται ωραία αλλά στην πραγματικότητα να ντρέπονται να αμφισβητήσουνε την γνώση τους. Κι αν δεν αμφισβητήσουμε την γνώση μας δεν θα έρθει η γνώση. Κάποιος που μπορεί να αμφισβητεί τον εαυτόν του και το τι ξέρει όταν έρχεται ένας μαθητής του κάνεις ερωτήσεις για να σε διδάξει τότε είσαι ένας καλός δάσκαλος. Όταν έρχεται κάποιος άλλος και προσπαθείς αν το παίξεις καθηγητής σημαίνει ότι έχεις πολλά να κρύψεις από αυτά που δεν ξέρεις. Κοιτάξτε να περιορίσετε τον εγωισμό και να μάθετε να συνεργάζεστε και να μαθαίνετε μαζί να αλληλοδιδάσκεστε.

Θυμάστε τι είχανε γράψει στις πρώτες εθνοσυνελεύσεις; Την αλληλοδιδασκαλία. Ε, αυτό πρέπει να το κάνετε πράξη για να καταλάβετε το τι αγαθότητα βγάζει.

ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΙ

Το είχα πει και πιο μπροστά, δεν είναι μόνο να πάει να επισκεφτεί αλλά να μπορεί να καλεί κιόλας διάφορους συλλόγους επαγγελματικούς σε ανοιχτό διάλογο σε προβολή προβλημάτων προβολή ικανοτήτων, προβολή θέσεων και προβολή επιλύσεων. Τα γραπτά έρχονται στο τέλος αφού γίνουν αυτές οι ανοιχτές συζητήσεις. Δεν νομίζω να περιοριστεί η δυνατότητα στο ποιο σύλλογο θα μπορέσεις να καλέσεις σε ανοιχτό διάλογο, όλοι πρέπει να είναι και το θέμα είναι πόση σοβαρότητα χρειάζεται για να έχεις ανοιχτή κοινωνία και επικοινωνία με κάθε είδους άνθρωπο στην περιοχή σου. Γι’ αυτό πριν το ανοίξουμε και κατηγορήσουμε ποιος δεν κάνει κάτι ας αρχίσουμε να κάνουμε εμείς κάτι. Όταν θα αρχίσουμε να κάνουμε εμείς κάτι να δείτε ότι δεν θα έχουμε χρόνο να κατηγορήσουμε κανέναν. Να δείτε ότι, λένε ότι η συμπεριφορά έρχεται από την συνήθεια αλλά και η συνήθεια έρχεται από την συμπεριφορά. Κάτι που λέω στα αγγλικά, βγαίνει εύκολα, if you want to job done, give it to a busy man, αν θέλεις να γίνει η εργασία σου δώστην σε ένα πολυάσχολο. Γιατί το λέω αυτό; ο αργόσχολος είναι αργόσχολος επειδή θέλει να είναι                    αργόσχολος, μην νομίσεις ότι θα δώσεις την παραγγελία σε, πας σε ένα εστιατόριο βλέπεις το ένα δίπλα στο άλλο, το ένα είναι γεμάτο κόσμο το άλλο είναι άδειο, και λες καλά όλοι έρχονται δεν βλέπουν άδειο κάθισμα να καθίσουν δίπλα; Γιατί το κάνουν αυτό; γιατί πηγαίνουν εκεί που βλέπουν τον κόσμο; Κάτι ξέρουν.

ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝΕ «ΜΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ»

Και φυσικά κάτι άλλο που θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά είναι και το θέμα το ότι δεν πρέπει για κανέναν λόγο όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο, υπάρχουνε και αυτές οι ενδείξεις κάποιοι προσπαθούν να ρίξουν τις γυναίκες σε δεύτερη μοίρα. Είναι θέμα συνήθειας; είναι θέμα οικογενειακών συνηθειών; είναι των αρχών που λέμε ότι μεγάλωσαν κάποιοι; θα έλεγα κάτι, ότι ο ελληνικός πολιτισμός έγινε αυτός που έγινε γιατί το ζήτησαν οι Ελληνίδες. Γιατί; πως έγινε αυτό; πήγαινε κάποιος να το παίξει μέγας αξιωματικός και μέγας πολιτικός σε μία γυναίκα και τι του έλεγε μία γυναίκα, «πήγαινε φτιάξε μια πόλη, πήγαινε φτιάξτην με λουτρά, με τρεχούμενο νερό, με ζεστό νερό, με κέντρο εμπορίου, με καταστήματα, με λιμάνια και ύστερα έλα να μου πεις πόσο άντρας είσαι», κι αν δεν άρεσε στην Ελληνίδα έπρεπε να το ξανά φτιάξει ο Έλληνας. Η Ελληνίδα έφτιαξε τον Ελληνικό πολιτισμό, ο Έλληνας ας καυχιέται. Όσοι έχουνε την Ελληνίδα αυτήν για γυναίκα το καταλαβαίνουν. Όσοι έχουν αυτήν την Ελληνίδα για μάνα το ξέρουνε. Γι’ αυτό μια μεγάλη παράκληση σε όσους θέλουνε να ακούσουνε, μην προσβάλουνε ποτέ την Ελληνίδα με οποιοδήποτε τρόπο.

Απομαγνητοφώνηση: Βασιλική Δρόσου

ΟΜΑΔΑ Μνημοσυνη

Αφήστε μια απάντηση