Απρ 022015
 

Αναίσχυντος πλαγιαρισμός στο Κατά Μάρκον Ευαγγέλιο-ο πλαγιαρισμός είναι μια πράξη απάτης!

Οδύσσεια και
Κατά Μάρκο Ευαγγέλιο…

Ο Τηλέμαχος και η Αθηνά έφτασαν με πλοίο και αποβιβάστηκαν.
Ο Ιησούς και οι μαθητές του έφτασαν με πλοίο και αποβιβάστηκαν

Βρήκαν ένα μεγάλο πλήθος στην ακτή, 4500 άντρες. Όλοι κάθονταν σε παρέες, εννέα ομάδες από 500.
Βρήκαν ένα μεγάλο πλήθος στην ακτή, 5000 άντρες. Κάθισαν όλοι σε συμπόσια και πρασιές ανά 100 ή 50.

Ο Πεισίστρατος στους φιλοξενούμενους του είπε να καθίσουν.
Ο Ιησούς είπε στον κόσμο να καθίσουν.
…….
Όλοι έφαγαν και χόρτασαν.
Όλοι έφαγαν και χόρτασαν.

Οδύσσεια κ 1/69
Κατά Μάρκο Ευαγγέλιο 4, 35/41
Το πλήρωμα του Οδυσσέα ανέβηκε στο νησί και κάθισε.
Ο Ιησούς ανέβηκε στο πλοίο και κάθισε για να διδάξει.

Πάνω σε ένα πλωτό νησί ο Οδυσσέας έλεγε ιστορίες στον Αίολο.
Πάνω σε ένα πλοίο που έπλεε ο Ιησούς έλεγε τις ιστορίες του στο πλήθος.

Μετά από ένα μήνα αποσύρθηκε και απέπλευσε.
Όταν ήταν αργά, αποσύρθηκε και απέπλευσε.

Ο Οδυσσέας κοιμόταν.
Ο Ιησούς κοιμήθηκε.

Οδύσσεια κ 476/560
Μάρκος 14, 17/52
Ο Οδυσσέας έμαθε ότι πρέπει να πάει στον Άδη. Έκλαψε χάνοντας την ελπίδα για ζωή. Ακόμη και έτσι αφέθηκε στην μοίρα του.
Ο Ιησούς γνώριζε ότι πρέπει να πεθάνει και ήταν περίλυπος έως θανάτου. Ακόμη και έτσι αφέθηκε στη μοίρα του.

Ο Οδυσσέας πήγε στο πλήρωμα που κοιμόταν και τους ξύπνησε. «Μην κοιμάστε τώρα πια πλαγιάζοντας με γλυκό ύπνο αλλά ας πάμε».
Ο Ιησούς πήγε στους μαθητές του που κοιμούνταν και τους ξύπνησε «Κοιμάστε ακόμα και ξεκουράζεστε; Φτάνει. Ήρθε η ώρα».
…..
Ο Οδυσσέας πήγε στον Άδη και επέστρεψε
Ο Ιησούς πέθανε και επέστρεψε από τους νεκρούς.

Οδύσσεια ζ, η
Μάρκος 11, 1/14
Ο Οδυσσέας, μολονότι βασιλιάς, μπήκε στην πόλη φορώντας ξένα ρούχα πίσω από μια άμαξα που την έσερναν μουλάρια και μετέφερνε πλυμένα ρούχα.
Ο Ιησούς, μολονότι γιος θεού, μπήκε στην πόλη ταπεινά, πάνω σε ένα δανεικό μουλάρι που για σέλα είχε τα ρούχα των μαθητών.
………….
Ο Οδυσσέας στάθηκε και παρατήρησε τα ωραία κτίρια και τα δέντρα, ανάμεσα στα οποία ήταν και μια συκιά που καρποφορούσε όλο τον χρόνο.
Ο Ιησούς μπήκε στον ναό και κοίταζε το καθετί ολόγυρα. Την επομένη, καταράστηκε την συκιά που δεν είχε καρπούς, παρ ότι δεν ήταν εποχή για σύκα

Οδύσσεια 100/116
Μάρκος 14, 13/16
Ο Οδυσσέας έστειλε δυο συντρόφους να αναζητήσουν φιλοξενία.
Ο Ιησούς έστειλε δυο μαθητές να αναζητήσουν κατάλυμα.

Πήγαν και συνάντησαν μια γυναίκα που έπαιρνε νερό για να το πάει στην πόλη.
Πήγα και συνάντησαν έναν άντρα που μετέφερε νερό στην πόλη.

Έκαναν ερωτήσεις και τους έδειξαν ένα “ψηλό παλάτι”
Έκαναν ερωτήσεις και τους έδειξαν ένα “μεγάλο ανώγι”.

Ένας ετοίμασε το γεύμα του.
Οι μαθητές ετοίμασαν το δείπνο.

Βαρεθήκατε, να το συνεχίσουμε ή να “ρίξουμε καμιά πενιά” από τις “αρπαχτές” που κάνει ο Μάρκος και στην Ιλιάδα; Άντε, λοιπόν και σε άλλο ρυθμό. Ιλιάδα:

Ιλιάς
Μάρκος
Ο Έκτωρ κατάλαβε τότε ότι θα τον σκότωναν, διότι οι θεοί του τον είχαν εγκαταλείψει.
Ο Ιησούς ήξερε ότι θα πέθαινε και παραπονέθηκε ότι ο Θεός τον εγκατέλειψε.

Η ψυχή του Εκτωρα πήγε με λυγμό στον Άδη.
Ο Ιησούς έβγαλε κραυγή και εξέπνευσε.

Οι Τρώες θρήνησαν σαν να είχε καταστραφεί η πόλη τους “από πάνω ως κάτω”.
Ο θάνατος του Ιησού προανάγγειλε την πτώση της Ιερουσαλήμ και του ναού, το καταπέτασμα του οποίου σχίστηκε “από πάνω ως κάτω”.

Ιλιάς Ω
Μάρκος 6, 45/52
Ο Δίας, πάνω στον Όλυμπο, είδε τον Πρίαμο να ταξιδεύει προς τον Αχιλλέα.
Ο Ιησούς είδε από το βουνό τους μαθητές του να κωπηλατούν.

Ο Ερμής περπάτησε πάνω στο νερό μέχρι τον Πρίαμο.
Ο Ιησούς περπάτησε πάνω στο νερό μέχρι τους μαθητές του.

Ο Πρίαμος τρομοκρατήθηκε περιμένοντας το χειρότερο.
Οι μαθητές τρομοκρατήθηκαν περιμένοντας το χειρότερο.

Πάμε τώρα αλλιώς…

Ο Οδυσσέας, μολονότι βασιλιάς, μπήκε στην πόλη φορώντας ξένα ρούχα πίσω από μια άμαξα που την έσερναν μουλάρια και μετέφερνε πλυμένα ρούχα.
Ο Ιησούς, μολονότι γιος θεού, μπήκε στην πόλη ταπεινά, πάνω σε ένα δανεικό μουλάρι που για σέλα είχε τα ρούχα των μαθητών.

Η Ναυσικά θεώρησε τον ερχομό του Οδυσσέα θέλημα των θεών, και οι Φαίακες θεωρούσαν πως είναι θεϊκός.
Τα πλήθη φώναζαν : Ευλογημένος ο ερχομός εν ονόματι Κυρίου.

Μπήκε (ο Οδυσσέας) στην πόλη σε προχωρημένη ώρα.
Ο Ιησούς μπήκε στον ναό σε προχωρημένη ώρα.

Μετά από αυτές τις προφητείες, ο Οδυσσέας, μεταμφιεσμένος σε ζητιάνο. Έκατσε μόνος του.
Μετά από αυτές τις προφητείες, ο Ιησούς κάθισε στο τραπέζι του σπιτιού του ταπεινού λεπρού.

Μπήκε η Ευρύκλεια με μια λεκάνη νερό και του έπλυνε τα πόδια. Αργότερα τον άλειψε με λάδι.
Μπήκε μια γυναίκα με ένα ακριβό βάζο από αλάβαστρο γεμάτο μύρο και το έχυσε στο κεφάλι του Ιησού.

Έριξε κάτω το μπρούτζινο σκεύος, χύνοντας όλο το νερό.
Έσπασε το δοχείο για να χύσει το μύρο.

Μόνο εκείνη αναγνώρισε τον βασιλιά της.
Μόνο εκείνη αναγνώρισε ότι ο Ιησούς θα πέθαινε.

Οδύσσεια
Μάρκος 6 17/29
Ο Αγαμέμνων σφαγιάστηκε ανάμεσα σε πιατέλες και πιάτα.
Ο Ιωάννης αποκεφαλίστηκε, και το κεφάλι του παρουσιάσθηκε επί πινάκι.

Η γιορτή σπιλώθηκε από ένα φόνο.
Η γιορτή σπιλώθηκε από ένα φόνο.

Ο φόνος του Αγαμέμνωνα προαναγγέλλει τους κινδύνους που θα αντιμετωπίσει ο Οδυσσέας.
Ο φόνος του Ιωάννη του Βαπτιστή προαναγγέλλει τους κινδύνους που θα αντιμετωπίσει ο Ιησούς.

Ο Τηλέμαχος και ο Πεισίστρατος πήγαν στην Σπάρτη από ξηράς.
Ο Ιησούς και οι μαθητές του πήγαν στην Γαλιλαία από ξηράς.

Ο Μενέλαος αρνήθηκε να τους διώξει νηστικούς.
Ο Ιησούς αρνήθηκε να τους διώξει νηστικούς (τους φιλοξενούμενους).
Κάθισαν όλοι, άντρες και γυναίκες.
Κάθισαν όλοι, (προφανώς άντρες και γυναίκες).

Πήραν ψωμί, κρασί και κρέας και τα μοίρασαν.
Ο Ιησούς πήρε ψωμί και ψάρια και τα μοίρασε.

Όλοι έφαγαν και χόρτασαν.
Όλοι έφαγαν και χόρτασαν.

Ο Δίας αποφάσισε: ο Έκτωρ πρέπει να πεθάνει.
Ο Πιλάτος αποφάσισε: ο Ιησούς πρέπει να πεθάνει.

Ο Έκτωρ ζήτησε βοήθεια από τον Δηίφοβο, αλλά εκείνος είχε εξαφανιστεί.
Ο Ιησούς παραπονέθηκε ότι ο Θεός τον εγκατέλειψε. ( είχε εξαφανιστεί και ο Θεός του )

Οδύσσεια ι 101/565
Κατά Μάρκο Ευαγγέλιο 5, 1/20
Σχέσεις καλής γειτονίας

Βοσκός φώναξε τους γείτονες του.                                                                                                                                                                            Οι χοιροβοσκοί φώναξαν τους γείτονες τους.

Οι Κύκλωπες έφτασαν ρωτώντας για αγριοκάτσικα του Πολύφημου.
Οι Γεργεσηνοί πήγαν να δουν τα γουρούνια.

…και συστάσεις.
Ο Οδυσσέας και το πλήρωμα του επιβιβάστηκαν πάλι στα πλοία.
Ο Ιησούς και οι μαθητές του επιβιβάστηκαν πάλι στα πλοία.

Ο Οδυσσέας είπε στον Κύκλωπα να διακηρύξει ότι αυτός ήταν που τον είχε τυφλώσει: “…να πεις ότι σε τύφλωσε ο Οδυσσέας, ο γιος του Λαέρτη, που έχει το σπίτι του στην Ιθάκη”.
Ο Ιησούς είπε στον δαιμονιζόμενο να διακηρύξει ότι ο Κύριος (άρα ο Ιησούς)τον θεράπευσε.

Ο Οδυσσέας και το πλήρωμα του απέπλευσαν.
Ο Ιησούς και οι μαθητές του απέπλευσαν.

Οδύσσεια ι 101/565
Κατά Μάρκο Ευαγγέλιο 5, 1/20
Ο Οδυσσέας και το πλήρωμα του σε νηοπομπή έφτασαν στην γη των Κυκλώπων Στα βουνά έβοσκαν αγριοκάτσικα.
Ο Ιησούς και οι μαθητές του έφτασαν (με πλοία) στην χώρα των Γεργεσηνών. Στα βουνά έβοσκαν επίσης ζώα ( η αναφορά είναι 2000 χοίροι ).

Όταν ο Οδυσσέας και το πλήρωμα του αποβιβάστηκαν συνάντησαν έναν άγριο κύκλωπα που ζούσε σε σπηλιά.
Όταν Ο Ιησούς και οι μαθητές του έφτασαν συνάντησαν έναν άγριο δαιμονιζόμενο που ζούσε σε σπηλιές.

Ρώτησε αν ο Οδυσσέας ήρθε να του κάνει κακό.
Ζήτησε από τον Ιησού να μην τον βασανίσει.

Ρώτησε το όνομα του Οδυσσέα.
Ρώτησε το όνομα του δαιμονισμένου.

Ο Οδυσσέας απάντησε “Κανείς” ( αόριστο όνομα )
Ο δαιμονισμένος απάντησε “Λεγεών” ( αόριστο όνομα ).

Οδύσσεια κ 1/69
Κατά Μάρκο Ευαγγέλιο 4, 35/41

Το άπληστο πλήρωμα άνοιξε τον ασκό του Αιόλου και ξέσπασε καταιγίδα.
Ξέσπασε καταιγίδα. (λαίλαψ ανέμου).

Το πλήρωμα δυσφορούσε.
Οι μαθητές του ήταν ανίκανοι να αντιδράσουν.

Ο Οδυσσέας ξύπνησε.
Ο Ιησούς ξύπνησε.

Ο Αίολος ήταν ο κύριος των ανέμων.
Ο Ιησούς ήταν ο κύριος των ανέμων της θάλασσας.
*Την λίμνη αυτή (της Γαλιλαίας) μπορεί κανείς με ένα κουβαδάκι να την αδειάσει. (Πορφύριος)

Οδύσσεια κ 476/560
Μάρκος 14, 17/52

Η Κίρκη παράθεσε στον Οδυσσέα και το πλήρωμα του πλούσιο δείπνο, στο οποίο υπήρχε άφθονο κρασί.
Ο Ιησούς και οι μαθητές του δείπνησαν το Πάσχα, πίνοντας και κρασί.

Μετά το δείπνο ενώ το πλήρωμα κοιμόταν, ο Οδυσσέας πέρασε την νύχτα
Μετά το δείπνο, ενώ οι μαθητές κοιμούνταν , Ιησούς πέρασε την νύχτα

με την Κίρκη ζητώντας της να φύγει, αλλά δεν περίμενε ένα ταξίδι στον Άδη.
προσευχόμενος, ζητώντας να αποφύγει το «ποτήριον» ( Άδη )

Οδύσσεια κ
Μάρκος 5, 1/20
Ο Οδυσσέας και το πλήρωμα του έφτασαν με πλοίο στην Αιαία.
Ο Ιησούς και οι μαθητές του πήγαν με πλοίο στην χώρα των Γεργεσηνών.

Όταν ο Οδυσσέας τράβηξε το σπαθί του η Κίρκη έτρεξε προς το μέρος του, γονάτισε, τον φώναξε με το όνομα του, και ζήτησε να τη λυπηθεί.
Όταν ο Ιησούς διέταξε τον δαίμονα να φύγει, ο δαιμονισμένος , γονάτισε, τον φώναξε με το όνομα του, και ζήτησε να τον λυπηθεί.

Ο Οδυσσέας ζήτησε από την Κίρκη να ορκιστεί ότι δεν θα έκανε κακό.
Ζήτησε από τον Ιησού να υποσχεθεί ότι δεν θα του έκανε κακό.

Ο Οδυσσέας ζήτησε από την Κίρκη να κάνει τα γουρούνια πάλι ανθρώπους, και εκείνη δέχτηκε, αλλά αργότερα αυτοί θα πνίγονταν στην θάλασσα.
Η λεγεώνα των δαιμόνων ζήτησε να σταλεί στα γουρούνια, και ο Ιησούς το δέχτηκε, μετά όμως τα έστειλε στη θάλασσα και πνίγηκαν.

Ο Οδυσσέας και το πλήρωμα του έφυγαν με πλοίο.
Ο Ιησούς και οι μαθητές του έφυγαν με πλοίο.

Ιλιάς Ω
Μάρκος 15, 42 -16/2
Ο Πρίαμος βασιλιάς της Τροίας ξεκίνησε το βράδυ να σώσει το πτώμα του γιου του.
Όταν βράδιασε ο Ιωσήφ, αξιοσέβαστο μέλος του συνεδρίου, που καταγόταν από την Αριμαθαία και περίμενε και αυτός την βασιλεία του Θεού,

Μπήκε στο κάλυμμα του Αχιλλέα και ζήτησε το πτώμα του Έκτορα.
Τόλμησε να πάει στον Πιλάτο και να του ζητήσει το πτώμα του Ιησού.

Ο Αχιλλέας εξεπλάγη από το ότι ο Πρίαμος τόλμησε να μπει στο σπίτι του.
Ο Πιλάτος εξεπλάγη από το ότι o Ιησούς είχε κιόλας πεθάνει.

Το πτώμα του Έκτορα σώθηκε από την βεβήλωση.
Το σώμα του Ιησού σώθηκε από την βεβήλωση.

Αφού τον έλουσαν ( τον Έκτορα ) και τον άλειψαν με λάδι και τον τύλιξαν ολόκληρο με τον όμορφο μανδύα… Τρεις γυναίκες ήταν επικεφαλής του θρήνου, η Ανδρομάχη, η Εκάβη και η Ελένη.
Ο Ιωσήφ αγόρασε ένα σεντόνι, κατέβασε τον Ιησού και όταν πέρασε το Σάββατο η Μαρία η Μαγδαληνή και η Μαρία μητέρα του Ιακώβου και η Σαλώμη αγόρασαν αρώματα…

Βρε παιδιά, μήπως θα έπρεπε να λεγόμαστε αντί για χριστιανοί “Εκτοριανοί”;

Οδύσσεια κ/μ
Πράξεις 20, 7/12
Ο Οδυσσέας και το πλήρωμα έφυγαν από την Τροία και ταξίδεψαν πίσω στην Ελλάδα
Ο Παύλος και το πλήρωμα σταμάτησαν στην Τρωάδα έχοντας φύγει από την Αχαΐα.

Μετά το ταξίδι ο Οδυσσέας και το πλήρωμα γευμάτισαν.
Μετά το ταξίδι ο Παύλος και οι πιστοί γευμάτισαν.

Η συμφορά συνέβη την νύχτα
Η συμφορά συνέβη τα μεσάνυχτα

Και πάει λέγοντας…
Πηγή…

Προτείνουμε:

  7 Σχόλια to “Ο ευαγγελιστής Μάρκος και οι “αρπαχτές” του από τα Ομηρικά Έπη”

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ … AMA EINAI ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΛΥΕΙΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ… ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΣ ΤΑ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.

  2. Τώρα κατάλαβα και το δικό σου “μεγαλείο”….μάλλον και εσύ πλαγιαριστής θα είσαι… απο πότε η κλοπή λέγεται συνέχεια;καληνύχτα…

  3. ΩΣ ΠΟΤΕ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΠΛΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΚΑΙ ΚΛΟΠΗ…. ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΑ ΜΕΓΑ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ ΦΙΛΤΑΤΕ… ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΚΥΔΟΣ ΟΡΕΙΤΑΙ ΑΝΔΡΩΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝΩΝ ΕΝ ΒΑΣΑΝΩ ΣΟΦΙΗΣ…
    ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ , ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΟΨΙΜΑΝΘΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ Ή ΑΜΑΘΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΔΕΥΣΙΑ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ ΜΗΤΗΡ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ… ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ? ΑΝ ΝΑΙ ΚΟΙΤΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΩΝ , ΕΝΘΥΜΗΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ : «ΕΓΚΛΗΜΑΤΕΙ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΘΕΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ Η ΠΟΛΗ ΑΛΛΑ ΕΙΣΗΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΕΣ, ΝΕΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ. ΕΓΚΛΗΜΑΤΕΙ ΔΕ, ΔΙΑΦΘΕΙΡΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ KAI ΦΥΣΙΚΑ ΑΡΜΟΖΟΥΣΑ ΠΟΙΝΗ: Ο ΘΑΝΑΤΟΣ.
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΙΣΩΠΟ ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΓΙΑ ΑΠΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΛΗΣΤΙΕΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ ΣΕ ΘΑΝΑΤΟ.
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΟΡΑ ΤΟΝ ΜΗΛΙΟ ΠΟΥ ΕΚΡΙΝΑΝ ΕΝΟΧΟ ΓΙΑ ΑΘΕΪΑ
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΑΡΧΟ ΤΟΝ ΣΑΜΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΗΚΕ ΩΣ ΑΣΕΒΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ‘’ΩΣ ΚΙΝΩΝ ΤΗΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΣΤΙΑΝ ΚΑΙ ΤΑΡΑΣΣΩΝ ΤΗΝ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΗΡΕΜΙΑΝ’’
    ΚΑΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΡΩΤΑ… ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  4. ΝΑ ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΨΕ ΤΟ ΠΗΓΑΔΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ…. ΤΙ ΚΡΙΜΑ..

  5. Πολλά λέω αλλά εσύ δεν είδες τις καινούργιες αναρτήσεις περί χριστιανισμού και ορθοδοξίας. Περίμενες αλήθεια απάντηση στα μη καλώς έχωντα;κακά εν οίκω κρύπτε – μη κινείν κακόν ευ κείμενον-μη θίγεις τα κακώς κείμενα (αρχαία γνωμικά).

  6. ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ Ή ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΑΡΧΟ Ή ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ… ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΙΣ ΛΙΓΟ!!!
    ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΓΝΩΜΙΚΑ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΡΧΑΙΑ ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΗ Ή ΤΕΛΟΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΟΥΣΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ (ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΟΠΩΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΟΙΝΟΛΟΓΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΙΝΩ ΚΑΤΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΩ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΓΙΑΣΕΙ ( ΚΑΙ ΕΔΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΛΟΣΣΟ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ)?

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ‘’ΑΝΕΓΝΩΝ, ΕΓΝΩΝ, ΚΑΤΕΓΝΩΝ’’ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΝΕΓΝΩΣ, ΑΛΛ΄ΟΥΚ ΕΓΝΩΣ, ΕΙ ΓΑΡ ΕΓΝΩΣ, ΟΥΚ ΑΝ ΚΑΤΕΓΝΩΣ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  7. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΞΕ… ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΕΥΛΟΓΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΚΛΗΡΟΣ Ή ΚΟΙΝΩΣ ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ, (ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΕΡΕΣΕΩΝ) ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΣΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ;;;

...