Δεκ 292014
 

αΌπως διαβάζουμε σε σχετική ανάρτηση στην ομάδα του facebook Greek 
Lawyers’ Community … το επιβατικό-οχηματαγωγό πλοίο NORMAN ATLANTIC 
της εταιρείας VISEMAR di Navigazione S.R.l., ναυλωμένο από την Κρητική εταιρεία ΑΝΕΚ Α.Ε. στην πραγματικότητα είναι της Δανικής DFDS και η VISEMAR di Navigazione S.R.l. είναι θυγατρική της για να έχει το πλοίο υπό Ιταλική σημαία. Η μόνη Ελληνική αρχή που μπορεί να ελέγξει το βαπόρι είναι το Port State Control το οποίο επιθεώρησε το βαπόρι στις 19/12 και βρήκε 6 παρατηρήσεις. Από εκεί και πέρα είναι στην δικαιοδοσία του εκάστοτε αξιωματικού, αν θα κρατήσει το βαπόρι μέχρι να φτιαχτούν (αν είναι σοβαρές) ή θα δώσει χρόνο για την επισκευή τους. Κατεγράφησαν παρατηρήσεις σχετικά με τη στεγανότητα, τα σωστικά μέσα, τα φώτα ασφαλείας και -το σημαντικότερο- πως δεν υπήρχε σαφές πλάνο διαχείρισης διάσωσης. http://pyrgos-news.blogspot.com/2014/12/blog-post_91.html

…………………………………………………….

Συγκλονιστικό Βίντεο: Εικόνες απο τις πρώτες διασώσεις

Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες από τα ιταλικά ελικόπτερα Super Puma την στιγμή που διασώζουν μητέρες μαζί με τα παιδιά τους.
Μια μητέρα κρατούσε στην αγκαλιά της το παιδί της. Όπως ανακοίνωσαν οι ελληνικές αρχές τα τρία παιδιά έχουν μεταφερθεί στο Λέτσε.

fnews.gr
Το βίντεο μέσα από το Norman Atlantic αναρτήθηκε από ιταλικό σάιτ στο YouTube.

Όπως μπορείτε να δείτε η φωτιά είχε φτάσει μέχρι πάνω, με τους επιβάτες να έχουν βγει στο κατάστρωμα φορώντας τα σωσίβιά τους.

Νεκρός ανασύρθηκε ένας επιβάτης του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου Νorman Αtlantic, στο οποίο εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο γκαράζ του τα ξημερώματα, ενώ αυτό έπλεε 45 ναυτικά μίλια από την Κέρκυρα.

Πρόκειται για έναν άνδρα Έλληνα που είχε εγκλωβιστεί στη «γλίστρα» διάσωσης.
Ο αριθμός των διασωθέντων, σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα- Ελληνική Ακτοφυλακή, έχει ανέλθει μέχρι στιγμής στους 158.

«Γίνονται υπεράνθρωπες προσπάθειες σε μια δύσκολη επιχείρηση τεράστιας δυσκολίας και υπο αντίξοες καιρικές συνθήκες καθώς στην περιοχή πνέουν ισχυροί άνεμοι έντασης 7 μποφόρ με επιδείνωση» τόνισε ο εκπρόσωπος Τύπου του Λιμενικού Σώματος- Ελληνικής Ακτοφυλακής, κ. Λαγκαδιανός και πρόσθεσε ότι οι «εναέριες επιχειρήσεις θα συνεχιστούν κανονικά καθ” όλη τη διάρκεια της νύχτας αν χρειαστεί».

Νωρίτερα, ο Νίκος Παπαθεοδοσίου, επιβάτης του Norman Atlantic, μιλώντας στο Mega είπε ότι το πλοίο έχει πάρει μεγάλη κλίση και συνεχίζει να καίγεται.

«Ό,τι σας λένε είναι ψέμματα, θα καούμε σαν τα ποντίκια, κάντε κάτι να μας βοηθήσετε! Αυτοί οι ειδικοί που βγάζετε, τα κομματόσκυλα, τους κερατάδες…» είπε και έπεσε η γραμμή του Mega.

Πριν διακοπεί η επικοινωνία, ο επιβάτης είπε ακόμα ότι όλες οι γυναίκες και τα παιδιά μάλλον έχουν φύγει από το πλοίο, εκτός από μερικές γυναίκες που δεν ήθελαν να εγκαταλείψουν τους άνδρες τους.

Το Norman Atlantic ρυμουλκείται, είπε ακόμα ο επιβάτης, με μικρή ταχύτητα.

tribune.gr

http://vatolakkiotis.blogspot.com/2014/12/blog-post_637.html#ixzz3NFAebpkL

……………………………………………………..

Ανακοινωση – κόλαφος των Ελληνων ναυτικών: Δεν χωρά άλλη καθυστέρηση, για τη διάσωση των επιβαινόντων στο «NORMAN ATLANTIC», οι ευθύνες είναι μεγάλες.

4653e069ed7369840191e8bf38ab8dc9_L“Το   πρώτο   ζήτημα  που  προέχει   είναι  η  χρησιμοποίηση  όλων  των  μέσων  και  τρόπων,   για  τη   διάσωση  των  επιβαινόντων στο  επιβατηγό  οχηματαγωγό  πλοίο «NORMAN ATLANTIC»,  δεν  χωρά  άλλη  καθυστέρηση,  ”   

ΠΕΜΕΝ         ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ        ΠΕΕΜΑΓΕΝ      ΠΕΠΡΝ         

 Για   άλλη  μια  φορά  αποδεικνύεται   ότι   το  κυνηγητό  του  κέρδους  των  εφοπλιστών,  δεν  συμβιβάζεται   με  τη   λήψη  όλων των  αναγκαίων  μέτρων για  την  προστασία  της  ανθρώπινης  ζωής  στη  θάλασσα.

Όπως  έχει  αποκαλυφθεί πίσω   από τα  τραγικά  ναυάγια,  πυρκαγιές  κ.α.    βρίσκονται….

     σοβαρές παραλήψεις  της  αξιοπλοΐας  των  πλοίων,  με  οδυνηρές  συνέπειες  για  τους  επιβάτες  και  τους  ναυτεργάτες.

Με την πυρκαγιά  που ξέσπασε  το  ξημέρωμα της Κυριακής 28 Δεκέμβρη 2014,στο γκαράζ  του πλοίου «NORMAN ATLANTIC» με Ιταλική σημαία, πλοιοκτησίας «VISEMAR DI NAVIGAZIONE SRL», έχει  ναυλωθεί  από την  ΑΝΕΚ,   τέθηκε σε κίνδυνο η ζωή των 478 επιβαινόντων στο πλοίο.          

Το γεγονός αυτό έχει γεννήσει πολύ σοβαρά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν με ακρίβεια και να ελεγχθεί αυστηρά η τήρηση των κανόνων ασφαλούς ναυσιπλοΐας και προστασίας της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.

Πρώτο, ποιες είναι οι πραγματικές αιτίες της πυρκαγιάς, αν λειτούργησαν τα μέσα πυρόσβεσης , αν υπήρχε η αναγκαία στεγανότητα του πλοίου   και γιατί δεν έγινε δυνατόν να αντιμετωπιστεί η πυρκαγιά  από την αρχή ;    

            Δεύτερο , με δεδομένο ότι κάθε καθυστέρηση σε περίπτωση πυρκαγιάς εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους για τη ζωή των επιβαινόντων ,   γιατί ενώ η πυρκαγιά εκδηλώθηκε στις 4 περίπου το ξημέρωμα της Κυριακής 28 Δεκέμβρη, απομακρύνθηκαν μόνο 150 επιβάτες με σωσίβιες λέμβους και παρέμεινε στο πλοίο  μεγάλος αριθμός επιβαινόντων,  σε μια περιοχή (ανοικτά της Κέρκυρας)  που μπορούν, παρά τις συγκεκριμένες (χωρίς υπερβολές) άσχημες καιρικές συνθήκες, να συμβάλλουν έγκαιρα στην επιχείρηση διάσωσης παραπλέοντα πλοία,  πολεμικά πλοία, ρυμουλκά ανοικτής θαλάσσης  και ελικόπτερα παντός καιρού  ;

Τρίτο, Ποιο είναι το ιστορικό του πλοίου, αν είναι μετασκευασμένο οχηματαγωγό,  αν δικαιολογείται η παρουσία τόσο μεγάλου αριθμού επιβατών και  οχημάτων,  αν   η  οργανική  σύνθεση   του  πλοίου   κάλυπτε  τις   ανάγκες, και αν ήταν επαρκεί  και  λειτούργησαν τα μέσα διάσωσης;

Τέταρτο,  Ποιο είναι το ιστορικό των ελέγχων του πλοίου,  πως  αντιμετωπίστηκαν οι παρατηρήσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια του ελέγχου στις 19   Δεκεμβρίου 2014  από τις Λιμενικές Αρχές στην Πάτρα , που  έχουν  αναρτηθεί  στο  σύστημα  “EQUASIS” (www.,equasis.org), παρατηρήσεις πολύ σοβαρές που αφορούν  την  αξιοπλοΐα  του  «NORMAN ATLANTIC».

Σε κάθε περίπτωση η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο πλοίο «NORMAN ATLANTIC» , ο κίνδυνος για τη ζωή των 478 επιβαινόντων και οι όποιες  παραλήψεις στην τήρηση των κανόνων ασφαλείας, θέτουν με επιτακτικό τρόπο την άμεση πραγματοποίηση συστηματικού ελέγχου στα επιβατικά πλοία για την τήρηση των κανόνων προστασίας της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.

Το   πρώτο   ζήτημα  που  προέχει   είναι  η  χρησιμοποίηση  όλων  των  μέσων  και  τρόπων,   για  τη   διάσωση  των  επιβαινόντων στο  επιβατηγό  οχηματαγωγό  πλοίο «NORMAN ATLANTIC»,  δεν  χωρά  άλλη  καθυστέρηση ,  οι  ευθύνες  είναι  μεγάλες   

ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΣ Ε.Ν.

      «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ»

  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΜΑΓΕΙΡΩΝ Ε.Ν
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΡΥΜΟΥΛΚΩΝ – ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΩΝ

http://newspressagrinio.blogspot.gr/2014/12/norman-atlantic.html

Norman_Atlantic.4

Προτείνουμε:

...