ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟ, ΤΡΙΕΣΠΕΡΟΝ ΚΑΙ ΗΛΙΟΥΓΕΝΝΑ

ΣΥΜΠΑΝ

10857903_362854737226014_2268463321423586955_nΚατερίνα-Διοτίμα Σπανού ΣΤΙΣ 1:03 ΑΚΡΙΒΩΣ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟ, ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΝΥΚΤΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ!!
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΤΡΙΕΣΠΕΡΟ ΟΠΟΥ Ο ΗΛΙΟΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟΣ (22,23,24 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ)!!
ΣΤΙΣ 25 ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΗΛΙΟΥΓΕΝΝΑ ΔΙΟΤΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΜΑΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΜΟΙΡΑ ΠΡΟΣ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ…!!!
ΚΑΛΟ ΤΡΙΕΣΠΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΗΛΙΟΥΓΕΝΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ!!! (ΕΙΤΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛ-ΛΗΝΕΣ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ…)
ΕΙΘΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΝΥΚΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΟΙ !!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ, ΦΩΣ ΚΑΙ… ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΕΛ-ΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!

……………………………………………………………….

10404066_361372337370641_5365883968380904359_n (1)………………………………………………………………………………………..
1507153_339935609527324_9201089359517397673_n
Christine Kitsaki Από τον εραστή της αστρονομίας και φίλο, Andreas Soukeras
Τιs πολύ πρώτεs πρωινέs ώρεs τηs 22αs Δεκεμβρίου (01:03 για την ακρίβεια), σε λίγεs ώρεs απο τώρα, θα έχουμε το Χειμερινό Ηλιοστάσιο, την ουσιαστική μετάβαση στον Χειμώνα, και ταυτόχρονα την μικρότερη σε διάρκεια ημέρα του έτουs (9 ωρεs και 11 λεπτά). Αυτό συμβάινει καθώs ο άξοναs τηs Γήs με κλίση έχονταs κλίση 23,5 μοίρεs, “απομακρύνει” τιs περιοχέs του Βορείου Ημισφαιρίου από τον Ήλιο, ενώ ταυτόχρονα έχουμε και την χαμηλότερη δυνατή ανύψωση του Ήλιου στον ουρανό μην ξεπερνώνταs τιs 25 μοίρεs. Aντίστοιχα στο Νότιο Ημισφαίριο έχουμε το Θερινό Ηλιοστάσιο.
Η σύνθετη λέξη Ηλιοστάσιο δημιουργήθηκε γιατί ο Ηλιοs κατά τίs ημέρεs λίγο πρίν και λίγο μετά τα Ηλιοστάσια φάινεται να επιβραδύνει την κίνηση του, σαν να στέκεται σχεδόν ακίνητοs (Ηλίου-στάσιs).
Άρρηκτα συνδεδεμένη με μετάβαση σε εποχή, τόσο η συγκεκριμένη ημερομηνία, όσο και οι κοντινέs στο Ηλιοστάσιο ημέρεs, εορτάζονταν από το σύνολο σχεδόν των αρχαίων λαών.
Στην Αρχαία Ελλάδα έιχαμε την γέννηση του θεού Διονύσου και τηs Σεμέληs.
Στην Ρώμη ελάμβαναν χώρα τα Σατουρνάλια, γιορτή αφιερωμένη στον θεό Κρόνο και την Δήμητρα, αλλά και στον “Ανίκητο Ήλιο” (Sol invictus). Aνάλογη η σημασία και στην Αρχαία Αίγυπτο, όπου στιs 25 Δεκεμβρίου τιμούσαν την γέννηση του Ηλίου-Ρα, ενώ στην Περσία του Μίθρα και στην Βαβυλώνα του Νέργκαλ. Διαφορετικά τα σύμβολα ανά πολιτισμό, μία η ουσία όμωs, καθώs αυτό που τιμούσαν ήταν η αναγεννητική δύναμη τηs Φύσηs και του Ηλίου, καθώs μετά το Ηλιοστάσιο η ημέρα αρχίζει σταδιακά να μεγαλώνει.

………………………………………………………………….

ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚ.
Οι Ορφικοί, κατά την χειμερινή τροπή του ηλίου, εόρταζαν την γέννηση του Διονύσου του Ζαγρέως, του ελευθερωτή των ανθρωπίνων ψυχών από τον Άδη.

Η δεύτερη μύηση στα Ορφικά μυστήρια λάμβανε χώρα κατά την ημέρα της χειμερινής τροπής του ηλίου ή αμέσως μετά. Ο χρόνος από της μυήσεως αυτής μέχρι την επομένη μύηση που ελάμβανε χώρα κατά την εαρινή ισημερία του Ηλίου ήταν ο χρόνος κατά τον οποίο ο μυούμενος έπρεπε να εκδηλώσει στην διάνοιά του τον σπόρο της Ορφικής ιδεολογίας.

Στα Ελευσίνια μυστήρια η χειμερινή τροπή του ηλίου συμβολίζεται με την αρπαγή της Περσεφόνης, της αγνής κόρης του θεού Διός και της θεάς Δήμητρας, από τον θεό του Άδου Πλούτωνα. Η κάθοδος της Περσεφόνης στον Άδη δεν σημαίνει πτώση, γιατί η Περσεφόνη είναι η φωτεινή ψυχή που κατήλθε στον Άδη προς πλήρωση του Νόμου της αλληλεγγύης, δηλαδή προς πλήρωση των υποχρεώσεων που έχει η φωτεινή ψυχή προς τις ψυχές που βρίσκονται στο σκότος. Ακολουθεί κάθοδος του μνηστήρα της Διονύσου και της μητέρας της Δήμητρας οι οποίοι αποκαλύπτουν στους ανθρώπους την καλλιέργεια του σίτου και της σταφυλής που υπήρξαν τα κατ’ εξοχήν σύμβολα όλων των μυστηρίων.

…………………………………………………………………

21 Δεκεμβρίου: Χειμερινό Ηλιοστάσιο και η Γέννηση του Διονύσου

ΓΕΝΝΗΣΗ ΔΙΟΝΥΣΟΥ……………………………………………………………………..

ΤΡΙΕΣΠΕΡΟΝ..ΤΩΝ ΠΑΜΠΑΛΑΙΩΝ ΑΣΤΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΛΟΓΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΕΒΑΣΜΙΑ ΛΕΙΨΑΝΑ…

alt

Κλύθι μάκαρ, πανδερκές έχων αιώνιον όμμα,
Τιτάν χρυσαυγής, υπερίων, ουράνιον φως,
αυτοφυής, ακάμας, ζώων ηδεία πρόσοψι’
δεξιέ μεν γενέτωρ ηούς, ευώνυμε νυκτός’
κράσιν έχων ωρών, τετραβάμοσι ποσσί χορεύων,
εύδρομε, ροιζήτωρ, πυρόεις, φαιδρωπέ, διφρευτά,
ρόμβου απειρεσίου δινεύμασιν οίμον ελαύνων’
ευσεβέσιν καθοδηγέ καλών, ζαμενής ασεβούσιν,
χρησολύρη, κόσμου τον εναρμόνιον δρόμον έλκων’
έργων σημάντωρ αγαθών, ωροτρόφε κούρε,
κοσμοκράτωρ, συρικτά, πυρίδρομε, κυκλοέλικτε,
φωσφόρος, αιολόδεικτα, φερέσβιε,
κάρπιμε, Παιάν’
α’ι’θαλής, αμίαντε, χρόνου πάτερ,
αθάνατε Ζεύ,
εύδιε, πασιφαής, κόσμου το περίδρομον όμμα,
σβεννύμενον λάμπον τε καλαίς ακτίσι φαειναίς’
δείκτα δικαιοσύνης, φιλονάματε, δέσποτα κόσμου
πιστοφύλαξ, αιεί πανυπέρτατε, πάσιν αρωγέ’
όμμα δικαιοσύνης, ζωής φως’
ώ ελάσιππε,
μάστιγι λιγυρή τετράορον άρμα διώκων,
κλύθι λόγων, ηδύν δε βίον
μύστησι πρόφαινε.

(Ύμνος Ορφέως εις Ήλιον)

Αυτά πολλές χιλιάδες χρόνια πριν!
Τώρα ενεργοποιείται ξανά ο ΘΥΜΟΣ ΑΔΗΝ των Ελλήνων!
Και επειδή αν τα… ξαναπούν Έλληνες, θα κατηγορηθούν ως… ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ, ο θεός ΖΕΥΣ ΗΛΙΟΣ, επιβάλλει στους… ξένους να τα πουν!
Ο ΦΑΕΣΦΟΡΟΣ, ΕΩΣΦΟΡΟΣ, ΖΕΥΣ ΗΛΙΟΣ, ΑΝΟΙΓΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!
ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΒΗΝΕΙ
ΝΟΣΤΙΜΟΝ ΗΜΑΡ.

ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΜΠΑΝ 3ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ -ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ

ΠΡΙΝ 2.600 ΧΡΟΝΙΑ Ο “ΘΕΙΟΣ” ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΜΕΛΙΩΝΑΝ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ( ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ) :
. « κατὰ δὴ τοὺς Πυθαγορικοὺς πρεσβευτέα τὰ τῶν ἀριθμῶν ὡς ἀρχὴ καὶ πηγὴ καὶ ῥίζα τῶν πάντων » .

ΘΕΜΕΛΙΩΣΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΩΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. ΕΤΣΙ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΩΝ ΑΡΜΟΝΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ.
. « τοὺς ἐν τοῖς ἀριθμοῖς ἁρμονικοὺς λόγους ἐννοῶν καὶ τὸ ἐν αὐτοῖς ἀκουστὸν ἀκούειν ἔλεγε τῆς ἁρμονίας » .

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ. ΟΙ ΑΡΜΟΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ. ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΗΧΟΥΣ:
. « Εστίν ουν η ουσία των πραγμάτων αρμονία και αριθμός σφαιρών στρεφομένων »!! .

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΜΒΛΙΧΟ, ΣΤΟ « ΠΕΡΙ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΒΙΟΥ, 938 – 958 » , Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΡΡΗΤΟ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΝΟΗΤΟ ΘΕΪΚΟ ΤΡΟΠΟ, ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΕ ΤΗΝ ΑΚΟΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΗΛΩΝΕ ΤΟΝ ΝΟΥ ΤΟΥ ΣΤΙΣ:
. « μεταρσίαις» (υπερκόσμιες) «τοῦ κόσμου συμφωνίαις » .

Η ΥΠΕΡΚΟΣΜΙΑ ΑΥΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ, ΕΛΕΓΕ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
. « ἐξ ἀνομοίων μὲν καὶ ποικίλως διαφερόντων ῥοιζημάτων ταχῶν τε καὶ μεγεθῶν καὶ ἐποχήσεων » .

ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΘΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ, ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΛΩΔΙΚΟΤΗΤΑ , ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΗ ΩΡΑΙΟΤΗΤΑ.

ΑΝ ΚΑΘΕ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ (ΕΣ) ΝΟΤΑ (ΕΣ) ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΣΥΓΧΟΡΔΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΗ, ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ. !!!!!
ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΩΣ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟΙ ΗΧΟΙ. !!!!!!!!!

ΟΙ ΗΧΟΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΔΙΑ
http://youtu.be/e3fqE01YYWs
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΣΦΑΙΡΑΣ ΤΗΣ ΓΗΣ!
https://www.youtube.com/watch?v=_bnU6K1y468
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΣΦΑΙΡΑΣ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΩΝΑ!
http://youtu.be/4xpR4hyPSlE
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΣΦΑΙΡΑΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ!
http://youtu.be/EzQy9MsOMcE
ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΛΑΝΗΤΩΝ

Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ…

Μετά την NASA που κατέγραψε τους ήχους, αυτή την φορά οι αστρονόμοι του Τμήματος  Ηλιακής Φυσικής του Πανεπιστημίου του Σέφιλντ καταγράφουν τους ήχους που παράγουν τα  μαγνητικά κυκλώματα στην εξωτερική στιβάδα της ατμόσφαιρας του ήλιου που  πάλλονται σαν χορδές μουσικών οργάνων!

Οι αστρονόμοι κατάφεραν να μετατρέψουν αυτούς τους Παλμούς σε ήχους και ιδού το αποτέλεσμα στο παρακάτω βίντεο.

Ο επικεφαλής της ομάδας καθηγητής Ρομπέρτους φον Φέι Ζίμπενμπιργκεν δήλωσε:
“Ηταν παράξενα όμορφο και συναρπαστικό να ακούμε αυτούς τους ήχους για πρώτη φορά από μια τόσο δυνατή πηγή. Είναι ένα είδος μουσικής, από τη στιγμή που διαθέτει αρμονία”.
“Διαπιστώσαμε ότι τα πεδία ταλαντώνονται σαν χορδές κιθάρας ή σαν τον αέρα στα πνευστά. Με τον καιρό, τα κύματα πεθαίνουν και αυτό μας λέει καινούργια πράγματα για την ατμόσφαιρα του ήλιου. Ολη αυτή η παρατήρηση μας παρέχει έναν νέο τρόπο γνώσης του ήλιου και μας δίνει μια νέα άποψη της φυσικής που αφορά τις εξωτερικές στιβάδες, όπου οι θερμοκρασίες φτάνουν τα εκατομμύρια βαθμούς”.

Τώρα το πως η επιστήμη έρχεται να επιβεβαιώσει 2500 χρόνια μετά τον Πυθαγόρα, που όχι μόνο γνώριζε  για την μουσική των ουράνιων σφαιρών άλλα όπως υποστήριζε…και άκουγε (!!) είναι μια μεγάλη ιστορία…

-Μουσική είναι η κίνηση του ήχου για να φτάσει την ψυχή και να της διδάξει την αρετή [ …] Η μουσική είναι ένας ηθικός κανόνας. Δίνει ψυχή στο σύμπαν, φτερά στη σκέψη, απογειώνει τη φαντασία, χαρίζει χαρά στη λύπη και ζωή στα πάντα. Πλάτων.

-Μουσική είναι η ομορφιά του σύμπαντος. Πλάτων.
 
alt MP3 (Size: 443kb) alt MP3 (Size: 441kb)

altSounds of an alien world(http://www.esa.int/esaCP/SEM85Q71Y3E_index_0.html Link)

[ Ο πλανήτης Ζεύς, ο πέμπτος κατά σειράν πλανήτης του ηλιακού μας συστήματος, εθεωρήθη ως η αρχή της τάξεως, της αρμονίας και της αυξήσεως της σοφίας, της δικαιοσύνης και της ευτυχίας.
Οι ευμενώς επηρεαζόμενοι υπ’ αυτού είναι ειλικρινείς και αισθηματικοί, ιστάμενοι προ των άλλων ανθρώπων αβιάστως, επειδή δε συνήθως συγκεντρώνουν εις χείρας των την εξουσίαν, καθίστανται οι προστάται της ελευθερίας. Αντιθέτως, οι επηρεαζόμενοι δυσμενώς υπό του Διός, είναι ηδυπαθείς, υπερήφανοι και καυχησιολόγοι, θρησκόληπτοι, άνομοι και ανήθικοι. Η σοφία μετατρέπεται, εις την περίπτωσιν αυτήν, εις πονηρίαν, μηχανορραφίαν και υποκρισίαν ]. (Βλ. το εισαγωγικόν σημείωμα του Καθηγητού της Αστρονομίας εις το Πανεπιστήμιον Αθηνών Κωνσταντίνου Χασάπη, εις το Η.Κεφ. του Τόμου “ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ” του “ΝΕΩΤΕΡΟΥ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟΥ ΛΕΞΙΚΟΥ ‘ΗΛΙΟΥ'”.

“Εις την Ελληνικήν Μυθολογίαν πράγματα άττα πόρρω απέχουν του μύθου και Ιστορίαν αποτελούν”.
Αριστίων Αρέθας.

“Εις τους μεταγενέστερους από τους αρχαίους και παμπάλαιους (Ανθρώπους) υπάρχει μία παράδοσις κληροδοτηθείσα και εκφρασμένη εις σχήμα μύθου. Κατ’ αυτήν τα άστρα είναι θεοί και το θείον περικυκλώνει ολόκληρον την φύσιν… τους χαρακτηρίζουν λοιπόν ως ανθρωπομόρφους και τους δίδουν μορφήν που έχουν μερικά ζώα, και άλλα γνωρίσματα συγγενικά και παρόμοια προς αυτάς τας ιδιότητας, Εάν όμως ξεχωρίση κανείς και πάρει από αυτά (τα άστρα) την αρχικήν βάσιν, ότι δήλα δη επίστευσαν (οι αρχαίοι και παμπάλαιοι Άνθρωποι) ότι αι πρώται ουσίαι είναι θεοί, θα ημπορέση να διαπιστώση ότι όντως πρόκειται περί θεϊκών πίστεων, και ότι εν μέσω εναλλαγών, καθ’ ας με την σειράν των και αναλόγως προς την δύναμιν εκάστης εποχής αι τέχναι και αι φιλοσοφικαί επιστήμαι κατ’ επανάληψιν κατά πάσαν πιθανότητα ανεκαλύφθησαν και εχάθησαν, αι δοξασίαι αυταί των προγόνων μας διετηρήθησαν μέχρι των ημερών μας σεβάσμια λείψανα”. Αριστοτέλους “ΜΕΤΑ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ” (βλ. Λ’..

αρχείο λήψης.jpg“Εκείνοι που καθώρισαν των θεών τα ονόματα, δεν ήταν ασήμαντοι, αλλά κάποιοι αστρονόμοι και λεπτολόγοι”. Πλάτωνος “ΚΡΑΤΥΛΟΣ” (401).

“β’- Και οι μεν αστέρες είναι ήλιοι, όπως ο ήλιος μας, εάν δε φαίνονται ωσάν φωτεινά σημεία, τούτο οφείλεται εις την παμμεγίστην απόστασιν, η οποία μας χωρίζει απ’ αυτών. Διότι ενώ ο ήλιος απέχει εκ της γης 150 περίπου εκατομμύρια χιλιομέτρων, τα οποία το φως διανύει εντός οκτώ λεπτών, ο πλησιέστερος μετά τον ήλιον μας αστήρ, απέχει αφ’ ημών 4,5 έτη φωτός, τα οποία ισοδυναμούν με 40 και πλέον τρισεκατομμύρια χιλιόμετρα. Και πρόκειται περί του πλησιεστέρου αστέρος του “Εγγυτάτου”, όπως ονομάζεται διεθνώς, δηλαδή περί του άλφα αστερισμού του Κενταύρου.

Δι’ αυτόν τον λόγον όλοι οι αστέρες φαίνονται ως σημεία φωτεινά και όταν ακόμη κανείς τους παρατηρεί και με το μεγαλύτερον ακόμη τηλεσκόπιον. Το πλήθος των αστέρων, τους οποίους περιέχει ο Γαλαξίας μας ανέρχεται εις τα 250 δισεκατομμύρια. Δηλαδή 250 δισεκατομμύρια ήλιοι συγκροτούν τον Γαλαξίαν μας. Όλοι οι αστέρες, που βλέπομεν διασκορπισμένους εις τον ουρανόν, είναι οι πλησιέστεροι προς ημάς αστέρες του Γαλαξίου, ενώ εκείνοι οι οποίοι συνιστούν την γαλακτόχρουν ζώνην είναι οι πλέον απομεμακρυσμένοι από ημάς.

Οι αστέρες δεν είναι ομοιομόρφως διανεμημένοι εις τον Γαλαξιακόν χώρον. Δεν παρουσιάζει δηλαδή ο Γαλαξίας την ιδίαν πυκνότητα αστέρων καθ’όλην την έκτασίν του. Εξ’άλλου οι αστέρες δεν είναι μεμονωμένοι μεταξύ των, αλλά αποτελούν συστήματα διαφόρων τύπων. Πλέον του ενός τετάρτου των αστέρων είναι διπλοί. Πρόκειται δηλαδή περί δύο αστέρων, εκ των οποίων ο μικρότερος κινείται περί τον μεγαλύτερον, ή μάλλον και οι δύο κινούνται περί το κοινόν κέντρον του βάρους των, συνεπεία της αμοιβαίας των έλξεως. Υπάρχουν ακόμη και τριπλοί και τετραπλοί και εν γένει πολλαπλοί αστέρες.

γ.- Οι αστέρες του Γαλαξίου μας χωρίζονται εις Γίγαντας και νάνους. Ο Ήλιος μας ανήκει εις τους αστέρες νάνους. Ο δε Σείριος ανήκει εις τους αστέρας γίγαντας και είναι 27 φορές λαμπρότερος από τον Ήλιον.
Εις τους “γίγαντας”, επίσης, ανήκουν αστέρες μικροτέρων διαστάσεων, δηλαδή εξ εκείνων οι οποίοι έχουν μίαν διάμετρον 10-100 φορές μεγαλυτέραν της ηλιακής.Παραδείγματα “γιγάντων” αστέρων είναι, εκ των λαμπροτέρων α’ μεγέθους ο Λαμπαδίας (α Ταύρου), με διάμετρον 36 φορές της ηλιακής, ο Αρκτούρος (α Βοώτου), του οποίου η διάμετρος είναι 23 φορές μεγαλυτέρα της ηλιακής.

Δεν είναι συνεπώς ο Ήλιος μας ο σπουδαιότερος αστήρ του ουρανού, όπως επιστεύετο υπό των αρχαίων και όπως συνηθίζομεν ακόμη να τον θεωρούμε. Είναι ένας συνήθης αστήρ, μάλλον αμυδρός αφού το απόλυτον μέγεθός του εγγίζει πέμπτον…
Προσεκτική παρατήρησις των λαμπρών αστέρων, ιδίως, ευκόλως αποκαλύπτει, ότι ούτοι δεν έχουν όλοι το ίδιον χρώμα. Ο Σείριος είναι λευκός, ο Βέγας κυανόλευκος, ο Κάστωρ είναι πράσινος, ο της Λύρας κυανούς, η Αίξ χρυσοκίτρινη, ενώ ο Αντάρης είναι ερυθρός, ο Μπεντελγέζ είναι υποκίτρινος ερυθρός, ο Λαμπαδίας κιτρινουπέρυθρος, ο δε β της Μικράς Άρκτου εντόνως ερυθρός και ο Αρκτούρος κίτρινος υπόλευκος.

ε.- Εκ του Εγγυτάτου ο ήλιος φαίνεται ως αστήρ πρώτου μεγέθους, ως ο τρίτος κατά σειράν λαμπρότητος αστήρ του ουρανού, μετά τον Σείριον και τον Βέγαν. Εάν όμως ευρίσκετο ο ήλιος εις απόστασιν 50 ετών φωτός θα ήτο αόρατος, διότι το φαινόμενόν του μέγεθος θα ήτο κατώτερον του 6ου. Εκ του Εγγυτάτου οι πλανήται θα ήσαν αόρατοι, λόγω της σμικρότητός των, ενώ οπι πλησιέστεροι προς τον ήλιον, όπως η γη, θα ήσαν αόρατοι…
Ο ήλιος είναι ο εγγύτατος των αστέρων, Υπό την έννοιαν ταύτην και όλοι οι άλλοι αστέρες δεν είναι παρά μακρινοί Ήλιοι και τούτο απεδείχθη αληθές καθ’ όλην του την έκτασιν. ……….”
“ΝΕΩΤΕΡΟΝ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟΝ ΛΕΞΙΚΟΝ “ΗΛΙΟΥ”, τόμος ‘ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ'”

Η Αστρονομία λοιπόν μας λέει ότι “όλα τα άστρα είναι ήλιοι”, ενώ ο Αριστοτέλης μας πληροφορεί ότι “τα άστρα είναι θεοί” (“ΜΕΤΑ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ”Λ.9).

“Ήμος δη λήγει μένος οξέος ηελίοιος
καύματος ιδαλίμου, μετοπωρινόν ομβρήσαντος
Ζηνός ερισθενέος, μετά δε τρέπεται βρότεος χρώς
πολλόν ελαφρότερος’ δη γαρ τότε Σείριος αστήρ
βαιόν υπέρ κεφαλής κηριτρεφέων ανθρώπων
έρχεται ημάτιος, πλείον δε τε νυκτός επαυρεί”.

“…πιόταταί τ’ αίγες, και οίνος άριστος
μαχλόταται δε γυναίκες, αφαυρότατοι δε τοι άνδρες
εισίν, επεί κεφαλήν και γούνατα Σείριος άζει,
αυαλέος δε τε χρώς υπό καύματος”.

“Εύτ’ αν δ’ Ωρίων και Σείριος ες μέσον έλθη
ουρανόν, Αρκτούρον δε ίδη ροδοδάκτυλος Ηώς,
ώ Πέρση, τότε πάντας αποδρέπεν οίκαδε βότρυς”.
ΗΣΙΟΔΟΥ “ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ” (414,585,609).

“Η άκρη του τρομερού σαγονιού του κυνός (του αστερισμού του Κυνός ή Σκύλου) συνοδεύεται από εν άστρον που περισσότερον απ’ όλα τ’ άστρα του ουρανού λάμπει με φλόγα φοβερή και οι άνθρωποι το ονομάζουν Σείριο. Όταν ανατέλλει με τον ήλιον, τα δένδρα δεν τον εξαπατούν με την αδύναμη φρεσκάδα του φυλλώματός των. Διότι με το πανέξυπνό του βλέμμα διαπερνά τις γραμμές του και σ’ άλλα δίδει δύναμη κι άλλα μαραίνει με το γαύγισμά του…”
ΑΡΑΤΟΥ “ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ”

“Έπειτα, ο μεν Ωρομάζης (των Περσών και ο Ώρος των Αιγυπτίων) τριπλασιάσας (ο ίδιος) το μέγεθός του (ανάστημά του) απεμακρύνθη από τον ήλιον (μας) τόσον, όσον απέχει το άστρον τούτο από την γην, και εστόλισε τον ουρανόν με άστρα’ ετοποθέτησε δε υπεράνω όλων, τρόπον τινά, ως φύλακα και επόπτην, ένα άστρον, τον Σείριον…” (βλ.47).
“…την μεν επί παγίως καθωρισμένης περιφοράς (τροχιάς=κυκλικής διαδρομής) του ηλίου κυριαρχούσαν δύναμιν οι μεν Αιγύπτιοι ονομάζουν Ώρον, οι δε Έλληνες Απόλλωνα” (βλ. 13 και 61).
“Και από τους αστέρες τον Σείριον θεωρούν (οι Αιγύπτιοι) ως άστρον της Ίσιδος, διότι έχει την ιδιότητα να προκαλή ύδωρ…” (βλ.33).
“Υπάρχουν λόγου χάριν μερικοί, οι οποίοι υποστηρίζουν ανεπιφυλάκτως ότι ο Όσιρις είναι ο ήλιος και ότι αυτός (ο ήλιος) ονομάζεται υπό των Ελλήνων Σείριος…” (βλ.13). ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΥ “ΠΕΡΙ ΙΣΙΔΟΣ ΚΑΙ ΟΣΙΡΙΔΟΣ”.

“Δεν αρμόζει εις Μεμυημένους να κάνουν
επίδειξιν γνώσεων εις τους αμύητους, οι
οποίοι έχουν ωσάν κίνητρο την περιέργειαν
και ουχί την μεταστροφήν προς την Αλήθειαν”.
Απάντησις ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ ΕΦΕΣΙΟΥ, εις ερώτησιν βασιλέως Περσών Δαρείου.-

Από τα “ΠΡΟΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ” του Ι. Φουράκη, εκδόσεις ΤΑΛΩΣ Φ.

β. “Αυτός εδώ ο Κόσμος είναι απεικόνισις κάποιου άλλου Κόσμου”.
γ.”Θα ήτο ματαιοπονία να ομιλήσωμε (να ομιλούμε) δια τους χορούς (τας κινήσεις και περιστροφάς) των άστρων αυτών, δια τα κατά ζεύγη εμφανίσεις των, δια την οπισθοδρόμησιν και προχώρησιν των τροχιών των δια το ποίοι από τους θεούς αυτούς (τους αστερισμούς και τα άστρα) πλησιάζουν αναμεταξύ των και ποίοι φθάνουν εις το αντίθετον σημείον κατά τους συνδυασμούς όπου γίνονται μεταξύ αυτών, δια το ποίοι απ’ αυτούς και ύστερα από ποίους και πότε περνά ο καθένας τους εμπρός από τον άλλο και έτσι άλλοτε μας κρύβονται και άλλοτε μας εμφανίζονται και δημιουργούν φόβον και προγνωστικά σημεία, εις όσους απ’ τους ανθρώπους δεν έχουν την ικανότητα να σκεφθούν λογικώς επ’ αυτών των φαινομένων, περί των μελλόντων να συμβούν…
Υπερβαίνει τας δυνάμεις μας το να ομιλήσωμε περί των άλλων δαιμόνων (Θεών=Αστερισμών και Άστρων) και να εξακριβώσωμεν τα περί της γεννήσεώς των, ως προς τούτο πρέπει να πιστεύσωμε όσους ομίλησαν προ ημών, που ήσαν, καθώς έλεγον, απόγονοι θεών και ασφαλώς εγνώριζον πολύ καλά τους προγόνους των. Είναι αδύνατον, λοιπόν να μη πιστεύσωμε εις τους απογόνους των Θεών, μολονότι αυτοί ωμίλησαν χωρίς πιθανάς και αναγκαίας αποδείξεις, επειδή όμως αυτοί ισχυρίζονται ότι ομιλούν δια οικογενειακά των ζητήματα πρέπει να τους πιστεύσωμεν ακολουθούντες τα καθιερωμένα…
Πλάτων “ΤΙΜΑΙΟΣ”
Από το βιβλίο:”ΙΧΝΗΛΑΤΗΣΙΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ-ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ”, του Ι.Φουράκη
……………………………………………………..

“ΓΝΩΘΙ Σ’ ΑΥΤΟΝ”

«ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΦΥΛΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΥΛΗ ΘΕΩΝ. ΈΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΝΟΗ ΖΩΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΗΤΡΑ. ΧΩΡΙΣΤΕΣ ΟΜΩΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΟΥΣ, ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΝΩ Η ΑΛΛΗ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΟΡΕΙΧΑΛΚΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΚΡΟΠΟΛΗ. ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΦΥΪΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ Η ΜΕΡΑ.»
Πίνδαρος (ΣΤ ΄ Ωδή Νεμεονίκου)

10882349_321470538059117_9194350681158744197_n

10686625_10205607299486804_7206561994022731102_n

Αφήστε μια απάντηση