Nissan-Mitsubishi: Ζητείται (νέος) “Μεσσίας”.

Politics TOP STORIES ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ Η ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΣΑΜΙΟΥ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Και οι αυτοκινητοβιομηχανίες <λιβανίζουν>

Το 2017 η Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance ήταν η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου και ενώ και οι τρεις εταιρίες ήταν κερδοφόρες και οι πωλήσεις τους αυξάνονταν, μιλούσαμε με την Fiat Chrysler προκειμένου να την προσθέσουμε στη συμμαχία. Οι συζητήσεις βρισκόταν σε καλό επίπεδο και είχαμε προγραμματισμένη μια συνάντηση τον Ιανουάριο του 2019 που είχε ως στόχο την ολοκλήρωση της συμφωνίας.

Η σύλληψή μου όμως τον Νοέμβριο του 2018 οδήγησε σε παύση των συνομιλιών και τελικά η FCA συγχωνεύθηκε με την PSA. Πως μπορείς να χάσεις αυτήν την τεράστια ευκαιρία να γίνεις ο κυρίαρχος παίκτης στον κλάδο; Ποιος τελικά είναι ο νικητής όλων αυτών; Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για την PSA και μια μεγάλη ήττα για την Renault. ➡ Carlos Ghosn

Μιλώντας από τον Λίβανο, όπου ζει έκτοτε, ο Ghosn δήλωσε τη Δευτέρα ότι τα σχέδια συγχώνευσης «δεν έχουν νόημα» και είναι απίθανο να πετύχουν, σύμφωνα με το Reuters. Είχε ηγηθεί μιας ημι-τυπικής συμμαχίας μεταξύ της Nissan, της Renault και της Mitsubishi για να προσπαθήσει να επιτύχει παγκόσμια κλίμακα, αλλά υποστήριξε ότι η Honda και η Nissan ήταν πολύ παρόμοιες για να επιτύχουν μεγάλο όφελος. «Από βιομηχανική άποψη, υπάρχει παντού επανάληψη», δήλωσε ο Ghosn.

Ο Carlos Ghosn KBE (αραβικά كارلوس غصن, DMG Kārlūs Ġuṣn, γεννημένος στις 9 Μαρτίου 1954 στο Πόρτο Βέλχο της Βραζιλίας) είναι διευθυντής με βραζιλιάνικη, λιβανέζικη και γαλλική υπηκοότητα.Ο Ghosn ήταν Διευθύνων Σύμβουλος της Renault-Nissan-Mitsubishi και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Renault μέχρι τις 23 Ιανουαρίου 2019. Οι ιαπωνικές ποινικές αρχές τον συνέλαβαν τον Νοέμβριο του 2018 και του απήγγειλαν κατηγορίες, μεταξύ άλλων, της απιστίας. Αφού αφέθηκε ελεύθερος από την κράτηση με εγγύηση, δραπέτευσε από το ιαπωνικό δικαστικό σώμα καταφεύγοντας στον Λίβανο στα τέλη Δεκεμβρίου 2019.

Honda, Nissan και Mitsubishi συζητούν συγχώνευση γιατί έχουν μείνει πίσω από τους αντιπάλους τους στα EV – την Tesla και την BYD