Οι πόλεμοι δεν διεξάγονται μόνο με όπλα αλλά καί (κυρίως) οικονομικά….
Η κινέζικη εταιρεία ΤΙΚΤΟΚ, μία από τις πιο πετυχημένες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως με ένα δισεκατομμύριο χρήστες από 140 χώρες έγινε ΤΩΡΑ χορηγός δικτύωσης Εθνικής Γερμανίας („Entertainment-Partner“) και μετά από 70 χρόνια συνεργασίας, παρά την κατακραυγή όλων των πολιτικών και φιλάθλων της Γερμανίας, η Γερμανική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία αλλάζει (από το 2027) από τη γερμανική Adidas στην αμερικανική Nike, που δίνει 100.000.000€ στη Γερμανική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία . Η Αdidas δεν πρόλαβε να κάνει άλλη προσφορά…
Φαίνεται η Θεά Νίκη (ΝΙΚΕ) έχει άλλα σχέδια για το μέλλον…