ΑΛΦΕΙΟΣ: ΕΤΟΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΑ ΤΙΜΟΥΣΕ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΥΠΑΤΙΑ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗ …
Το 415, ενώ η Υπατία επέστρεφε στο σπίτι της, από ένα περίπατο, μια ομάδα Χριστιανών Παραβολάνων (ομάδα νεαρών που λειτουργούσαν ως στρατιωτικό σώμα του Πατριάρχη) της επιτέθηκε! Την έσυραν στην εκκλησία Καισάρειον κι εκεί ξέσκισαν τα ρούχα της και κομμάτιασαν το σώμα της με όστρακα.
Οι τοίχοι της εκκλησίας βάφτηκαν κόκκινοι, απ’ το αθώο αίμα της Υπατίας! Το μένος τους δεν σταμάτησε εκεί! Έσυραν τα κομμάτια της σ’ όλη την πόλη και τα κάψανε στην πυρά έξω από την Αλεξάνδρεια, μαζί με τα γραπτά της, στην θέση Κίναρο.
Μαζί με την Υπατία δολοφονήθηκε κι ο Ελληνικός Πολιτισμός, γιατί η Υπατία ενσάρκωνε το περήφανο πνεύμα του, την ομορφιά του, την λάμψη του…. Και ξεκίνησε ο σκοταδισμός του Χριστιανικού Μεσαίωνα.
Η θυσία της, φωτεινός φάρος κάθε Ελληνικής Ψυχής ας μας δώσει την δύναμη ν’ αντισταθούμε και να παλέψουμε για να λάμψει ξανά το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΩΣ!
«Στην Υπατία, που στην λάμψη σου, στα λόγια σου, κλίνω γόνυ και υψώνω το βλέμμα μου, προς τον έναστρο ουρανό του πνεύματός σου. Γιατί προς τον ουρανό τοξεύει η πράξη σου, προς τον ουρανό οδηγεί των λόγων σου η ομορφιά, θεϊκή Υπατία. Ω! Συ των πνευματικών επιστημών υπέρλαμπρο αστέρι».
……………
Ποιοί ήταν οι…”τρεις ιεράρχες”;
Πολλοί μέχρι σήμερα θεωρούν ότι οι τρεις λεγόμενοι “ιεράρχες”, που μάλιστα εορτάζονται από όλους τους χριστιανούς ανά την υφήλιο, ως “προστάτες των γραμμάτων”, ήταν… “Έλληνες”!
Πως όμως; Κατά τον Παπαρρηγόπουλο , όπως θα δούμε και στα αποσπάσματα πιο κάτω, οι πρώτοι χριστιανοί, αλλά και οι επίσκοποι των χριστιανών ήταν καθαροί εβραίοι. Δεδομένου ότι και ο Σαύλος(Παύλος) ήταν Ρωμαίος πολίτης, μπορούμε να βγάλουμε το συμπέρασμα ότι τουλάχιστον κατά τις πρώτες εκατονταετίες και μέχρι να εδραιωθεί για τα καλά ο χριστιανισμός, ως επικρατούσα θρησκεία, ειδικά στον ελληνικό κόσμο, δεν θα ήταν δυνατόν να αφήσουν τον έλεγχο σε αλλοεθνείς προσήλυτους.
Παρατηρούμε αίφνης ότι η μάνα του Βασίλειου ήταν απόγονος Ρωμαίων αξιωματούχων! Πολλοί εβραίοι, όμως, ως Ρωμαίοι πολίτες, είχαν το δικαίωμα να καταλαμβάνουν αξιώματα στο Ρωμαϊκό κράτος. Δεν μας λένε βέβαια ποιός ήταν ο πατέρας του, αλλά αν ήταν… Έλληνας δεν θα το βροντοφώναζαν; Το ότι ήταν εβραίος συμπεραίνεται και από τον παππού του που είχε πεθάνει ως χριστιανός! Είπαμε ότι κατά τις πρώτες εκατονταετίες ο χριστιανισμός ήταν απλά μια αίρεση του ιουδαϊσμού (ιδέ Παπαρρηγόπουλο).
Το αυτό επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι στην κηδεία του συμμετείχαν… ιουδαίοι, πιστοί της εθνικής τους θρησκείας! Αν δεν ήταν εβραίος, δεν υπήρχε περίπτωση να συμμετείχαν ακραιφνείς πιστοί Ιουδαίοι!
Το ίδιο ισχύει και για τον Γρηγόριο τον Ναζι-ανζηνό!
Όπως πάλι θα δείτε στον Παπαρρηγόπουλο, όλοι οι άλλοι λαοί ήταν σφόδρα εχθρικοί απέναντι στους ιουδαίους (εβραίους), οπότε ήταν αδύνατον να έχουν για θρησκεία τον ιουδαϊσμό και μάλιστα κάποια αίρεσή του!
Όσο για τον Ιωάννη της Αντιοχείας, ισχύει και γι’ αυτόν ότι ήταν εβραίος. Και μόνο το γεγονός ότι η θεολογική σχολή που μαθήτευσε ήταν του Λουκιανού του Αποσυνάγωγου, το δηλώνει! Διότι ποιός, αν όχι εβραίος, θα μπορούσε να γίνει… ΑΠΟΣΥΝΑΓΩΓΟΣ, δηλαδή να έχει αποβληθεί από τη συναγωγή! Και γνωρίζουμε ότι συναγωγές είχαν και έχουν ΜΟΝΟ οι εβραίοι, όπως είναι γνωστό ότι ΜΟΝΟ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ γίνονται δεκτοί σε συναγωγές!
[ Βασίλειος Καισαρείας
Γεννήθηκε στα 330 στη Νεοκαισάρεια της Καππαδοκίας. Ο πατέρας του Βασίλειος ασκούσε το επάγγελμα του καθηγητή ρητορικής στη Νεοκαισάρεια και η μητέρα του Εμμέλεια ήταν απόγονος οικογένειας Ρωμαίων αξιωματούχων (ο πατέρας της είχε πεθάνει ως χριστιανός μάρτυρας).
….
Στην κηδεία του συμμετέχουν ιουδαίοι, πιστοί της εθνικής θρησκείας και ένα πλήθος ανομοιογενούς θρησκευτικής και εθνικής απόχρωσης… Βικιπαίδεια]
[ Γρηγόριος Ναζιανζηνός
Γεννήθηκε στην Ναζιανζό της Καππαδοκίας από μορφωμένους γονείς. Ο πατέρας του αρχικά ήταν λάτρης ενός κράματος ειδωλολατρίας και ιουδαϊσμού (υψιστάριοι) αλλά στη συνέχεια μεταστράφηκε και έγινε επίσκοπος στη Ναζιανζό. Η μητέρα του αγία Νόννα έδωσε στο μικρό Γρηγόριο τις πρώτες χριστιανικές κατευθύνσεις. Ο Γρηγόριος αφού έμαθε τα πρώτα του γράμματα στη γενέτειρά του, σπούδασε στην Καισάρεια και αργότερα στην Αλεξάνδρεια. Ύστερα φοίτησε έξι χρόνια στις φιλοσοφικές σχολές της Αθήνας, όπου σπούδασε φιλοσοφία και ρητορική. Συνδέθηκε με βαθιά φιλία με το συμφοιτητή του Βασίλειο (τον μέγα), με τον οποίο, όπως έγραφε ο ίδιος, είχε «μια ψυχή σε δύο σώματα χωρισμένη». Προσοχή χρειάζεται στη διάκρισή του από τον άγιο Γρηγόριο το Ναζιανζηνό, ο οποίος ήταν ο πατέρας του, επίσκοπος Ναζιανζού. Βικιπαίδεια]
[Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, γνωστός και ως Ιωάννης της Αντιόχειας, είναι άγιος, πατέρας και ιεράρχης της ορθοδόξου εκκλησίας…. Γεννήθηκε στην Αντιόχεια μεταξύ 344 και 354, με πιθανότερη ημερομηνία κοντά στο 349. Γονείς του ήταν ο στρατηγός Σεκούνδος και μητέρα του η Ανθούσα…
Ο Λουκιανός Αντιοχείας (Αντιοχεύς) (235-312), γνωστός και ως Λουκιανός ο Αποσυνάγωγος ή άγιος Λουκιανός, υπήρξε πρεσβύτερος, θεολόγος, διδάσκαλος και συγγραφέας κατά το 4ο αιώνα και έδρασε στην περιοχή της Αντιόχειας…
…Η θεολογική σχολή της Αντιόχειας ιδρύθηκε από τον Λουκιανό Αντιοχείας στην Αντιόχεια της Συρίας κατά τις αρχές του 3ο αιώνα…
…Ο Ιωάννης ο χρυσόστομος καίτοι δεν μαθήτευσε σε αυτή χαρακτηρίζεται ως άνθρωπος ο οποίος πέτυχε τελικά να προσδώσει νέα πνοή στη σχολή...Βικιπαίδεια]
ΠΗΓΗ: http://narthix.blogspot.com/2011/01/blog-post_28.html
……………………………………………………..