ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ! ΕΝΦΙΑ-ΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ ΤΟΥΣ…
ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΟΣΩΝ ΜΑΣ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΑΚΕΡΑΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ;;;…
Που πάνε οι εισπράξεις από τα διόδια;;; Αυτό που θα διαβάσετε είναι ασύλληπτο
……………………………………………………………………………………………..
Artemis Sorras ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΣΟΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ;
ΟΣΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΜΙΖΕΣ ΤΩΡΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΟΜΟΓΓΟΛΩΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΩΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ
ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΗ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΟΛΑ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΠΩΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΥΝΕΒΕΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ ΕΚΤΕΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΕΙ ΣΤΟ ΦΩΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΜΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΓΝΙΖΕΤΑΙ
ΔΕΝ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΒΟΣΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙΣ
ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ
………………………………………………………………………………………….
«Αποζημίωση» της κυβέρνησης στη Μορέας ΑΕ λόγω… μειωμένης κίνησης
Επιπλέον 350 εκατομμύρια ευρώ ως “αποζημίωση” θα λάβει από την κυβέρνηση η κοινοπραξία Μορέας Α.Ε., συμφερόντων των ομίλων Λ. Μπόμπολα, Ιωάννου-Παρασκευαΐδη και Σ. Κόκκαλη, που κατασκευάζει τον κεντρικό οδικό άξονα Πελοποννήσου. Η κοινοπραξία εμφάνισε λογαριασμό με απώλειες 500 εκατ. ευρώ λόγω μειωμένης κίνησης.
Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι προωθείται προς ψήφιση στη Βουλή νέα συμπληρωματική σύμβαση του έργου. Η αποζημίωση έρχεται σε συνέχεια των πρόσθετων εργολαβικών αποζημιώσεων, συνολικού ύψους 2,2 δισ. ευρώ, για την επανεκκίνηση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.
Στην περίπτωση της Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας τα έργα δεν είχαν σταματήσει στα μέσα του 2011, αλλά προχωρούσαν με αργούς ρυθμούς. Σήμερα απομένουν περίπου 6 χλμ. στην παράκαμψη της Καλαμάτας, το δύσκολο κομμάτι Παραδείσια-Τσακώνα και η διακλάδωση Λεύκτρο-Σπάρτη. Οι εργολάβοι, από την πλευρά τους, υποστηρίζουν ότι από το 2009 η κυκλοφορία έχει μειωθεί κατά 40%.