Η ΠΕΡΙΤΟΜΗ …Η ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΕΚΤΟΜΗ…ΚΑΙ Ο ΑΥΝΑΝ(ΙΣΜΟΣ)

ΥΓΕΙΑ

10325802_251421785063993_3847923307058453314_nΗ ΠΕΡΙΤΟΜΗ …Η ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΕΚΤΟΜΗ…ΚΑΙ Ο ΑΥΝΑΝ(ΙΣΜΟΣ)
Γράφει ο Βασίλης Θεοδωρόπουλος

Στην καρδιά της Αθήνας στην Αίθουσα 55 του μεγαλύτερου ελληνικού μουσείου, του Εθνικού Αρχαιολογικού μέσα στην πλειάδα των εντυπωσιακών και γεμάτων γοητευτικές παραστάσεις αγγείων, βρίσκεται ένας αμφορέας χωρίς λαιμό του 470 π.Χ..
Σ’ αυτό το μόλις 34 εκ. ύψους αγγείο από τις Θεσπιές Βοιωτίας απεικονίζεται η περιπέτεια του Ηρακλή, της κλοπής των μήλων των Εσπερίδων – και άλλων πράξεων καθ΄οδόν όπως την απελευθέρωση του Προμηθέα από τα δεσμά του, στον Καύκασο, και την απαλλαγή της ανθρωπότητας από τον σκληρό και αφιλόξενο βασιλιά της Αιγύπτου Βούσιρι. Ο Ηρακλής περνώντας από την Αίγυπτο , οδηγήθηκε με πονηριά στον βωμό όπου τον περίμεναν σκλάβοι τελείως φαλακροί, με κοντό και χοντρό λαιμό, ρυτιδωμένα, παχουλά πρόσωπα και έχοντας κάνει περιτομή.

Η διαφορά στον τρόπο που αποδίδεται στον αμφορέα το πέος του Ηρακλή και των δούλων είναι εμφανής. Κι αυτό διότι στην Αίγυπτο η περιτομή ήταν γνωστή ήδη από το 1550 π.Χ. όπως μαρτυρά ένας από τους αρχαιότερους και σημαντικότερους για ιατρικά θέματα παπύρους που έχουν βρεθεί ώς σήμερα.

Ο Ηρόδοτος, περιγράφει ότι οι Αιγύπτιοι περιτέμνοντω όπως και οι κάτοικοι της Φοινίκης και μάλιστα οτι οι Αιγύπτιοι ήταν οι πρώτοι διδάξαντες, όπως επίσης περιτομή έκαναν και οι Κόλχοι, που έλεγαν πως είναι Αιγυπτιακής καταγωγής. Κατά τον Εβραίο ιστορικό Ιώσηπο οι Υκσώς ήταν πρόγονοι των Εβραίων αλλά και την ίδια καταγωγή διεκδικούσαν και τα ιερατεία των Αιγυπτίων.!!!!!!!!.
Κατά τον Φοινικικό Μύθο , ο Κρόνος επέβαλλε στους συμμάχους του την περιτομή και έτσι είναι φυσικό οτι τιμούσαν και τον θεό των Εβραίων τον Ιεχωβά . Στο 17ο κεφάλαιο του βιβλίου Γένεσης της Π. Διαθήκης αναφέρετε ότι ο Θεός ζητά από τον Αβραάμ να περιτμηθεί ο ίδιος και αντίστοιχα να περιτμήσει τους απογόνους και τους δούλους του ως απόδειξη της συμφωνίας που συνάπτει ο Θεός με το Λαό του, ενώ η ερμηνεία θα μπορούσε να είναι πως η εν λόγω απαίτηση συνδέεται με τη συμβολική σημασία του πέους, το οποίο αποτελεί κατά μια έννοια απόδειξη ανδρισμού, αλλά και σύμβολο δύναμης του αρσενικού. Η περιτομή λοιπόν εμπεριέχει κατ΄ αρχή έναν συμβολισμό: ο άνδρας αποκόπτει ένα μέρος του φαλλού του “θυσιάζοντας” το, προσφέροντας το δηλαδή στο Θεό, αναγνωρίζοντας έτσι το πεπερασμένο της δύναμής του, ότι υπάρχει κάποιος πιο δυνατός και τελειότερος από αυτόν και κατ’επέκταση την υποταγή του σ’αυτόν.
Αξίζει να σημειωθεί τις οι κρόνιες συνήθειες των απογόνων των Υκσώς που παρίσταναν τους Θεούς τους σαν άμορφες «στήλες» που παραπέμπουν στους περιτετμημένους φαλλούς……..οτι δηλαδή και σήμερα συμβολίζουν οι « ουρανοξύστες» κατασκευές των σημερινών Κρόνιων ιερατείων που εκπροσωπούνται απο τους Χαζάρους….

Επειδή, κάποιοι μπορεί να προβάλουν ενστάσεις, ως προς το τι προστάζει ο Θεός, σχετικά με την περιτομή, ας διαβάσουμε το αντίστοιχο «θεόπνευστο» χωρίο της Παλαιάς Διαθήκης, όπου ο «Ύψιστος» καθιστά απολύτως σαφή, στον «προπάτορα» Αβραάμ, τον βασικό όρο της διαθήκης του:
«Τούτη είναι η διαθήκη μου, την οποία θα φυλάξετε ανάμεσα σε μένα και σε σας, και το σπέρμα σου μετά από σένα: Κάθε αρσενικό σας θα περιτέμνεται. Και θα περιτέμνετε τη σάρκα της ακροβυστίας σας, και θα είναι για σημείο τής διαθήκης μου ανάμεσα σε μένα και σε σας• και ένα παιδί οκτώ ημερών θα περιτέμνεται μεταξύ σας, κάθε αρσενικό στις γενεές σας, εκείνος που γεννιέται στο σπίτι, και ο αγορασμένος με αργύρια από κάθε ξένον, που δεν είναι από το σπέρμα σου• εξάπαντος θα περιτέμνεται εκείνος που γεννιέται στο σπίτι σου, και ο αγορασμένος σε σένα με αργύρια• και θα είναι η διαθήκη μου επάνω στη σάρκα σας για αιώνια διαθήκη• και το απερίτμητο αρσενικό, στο οποίο δεν θα περιτέμνεται η σάρκα τής ακροβυστίας του, εκείνη η ψυχή θα εξολοθρευτεί μέσα από τον λαό της• παρέβηκε τη διαθήκη μου» (Γένεσις, 17: 10-14).

Οι θρησκευτικοί λόγοι για τους οποίους εκτελείται περιτομή είναι ακριβώς αυτό: να ελεγχθεί η αντρική σεξουαλικότητα έτσι ώστε να διευκολυνθεί η τήρηση των ιερών γραφών που προφανώς είναι ασύμβατες με την καλπάζουσα επιθυμία για έρωτα.
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο παράλληλα με την περιτομή εγίνετο και η κλειτοριδεκτομή στις γυναίκες: Στην Αρχαία Ελλάδα η επέμβαση αυτή είναι άγνωστη.

Τον πρώτο αιώνα π.Χ. ο Στράβων αναφέρει (17.2.5) ότι «οι Αιγύπτιοι περιτέμνουν τα αγόρια ( όπως είναι το έθιμο στους Εβραίους) και διενεργούν εκτομή στα κορίτσια». Η κλειτοριδεκτομή στην αρχαιότητα ονομαζόταν νυμφοτομία. Η κλειτορίς είχε την ονομασία νύμφη γιατί καλύπτεται από τα χείλη όπως οι νύφες από τα πέπλα (Γυναικείων Α 18,2,Σωρανός ) .
Στην εποχή μας η κλειτοριδεκτομή είναι ευρέως διαδεδομένη σε πολλές μουσουλμανικές και αραβικές χώρες. Στην Αφρική εφαρμόζεται σε 28 χώρες μεταξύ των οποίων υπάρχουν όχι μόνο μουσουλμάνοι αλλά και φυλές ανιμιστών. Υπολογίζεται ότι την έχουν υποστεί 75 εκατομμύρια γυναίκες.

Χώρες όπως η Σομαλία, η Αίγυπτος, το Σουδάν, το Ντζιμπουτί, η Ερυθραία, η Αιθιοπία και το Μαλί εμφανίζουν ποσοστά πάνω από 90% του γυναικείου πληθυσμού με κλειτοριδεκτομή .

Υπάρχουν τέσσερεις τύποι κλειτοριδεκτομής με χειρότερη και τελείως απάνθρωπη αυτή που γίνεται στο Σουδάν και στην Σομαλία…. «Μετά την εκτομή το υπόλοιπο δέρμα ράβεται σφιχτά με ράμματα ή αγκάθια και διατηρείται μια τρύπα σε μέγεθος ρυζιού για την ούρηση………………..»
Τα Κρόνια ιερατεία των Δογμάτων προσπάθησαν τον 19 0 αιώνα να μεταφέρουν την επέμβαση αυτή στην Ευρώπη και στην Αμερική..!!!! με την κάλυψη της ιατρικής επιστήμης……
Εφήυραν τον όρο Αυνανισμό και αφού τον ενοχοποίησαν για οτιδήποτε μπορούσε να πάθει κάποια γυναίκα όρισαν σαν μία και μοναδική μέθοδο ίασης την κλειτοριδεκτομή…

« Η θεωρία του Isaak;;; Baker Brown (1858) με το βιβλίο του “On the Curabilty of certain forms of insanity, epilepsy,catalepsy and hysteria in females” ήταν ότι τα περισσότερα νοσήματα του νευρικού συστήματος προέρχονται από την υπερδιέγερση του αιδοιικού νεύρου. Έτσι 8 στάδια προοδευτικής νόσου προκαλούνται από τον αυνανισμό: πρώτα υστερία, μετά ερεθισμός του νωτιαίου μυελού και στη συνέχεια υστερική επιληψία, κρίσεις καταληψίας, κρίσεις επιληψίας, ιδιωτεία, μανία και τελικώς θάνατος. ( O Baker Brown ήταν σημαντική ιατρική προσωπικότητα στην εποχή του, το 1865 διετέλεσε Πρόεδρος της Ιατρικής Εταιρείας του Λονδίνου ήταν δε ιδρυτής του Νοσοκομείου St.Mary στο Λονδίνο.)

Η θεραπεία ήταν πλήρης εξαίρεση της κλειτορίδας με ψαλίδι, επιπωματισμός της πληγής με ίνες λινού, χορήγηση από το ορθό οπίου και παρακολούθηση της ασθενούς. Μετά ένα μήνα η πληγή συνήθως είχε επουλωθεί και σύμφωνα με τον Baker Brown οι μεν “προβληματικές γυναίκες γίνονταν ευτυχισμένες σύζυγοι, οι επαναστατημένες νεαρές επέστρεφαν στους κόλπους της οικογενείας και οι παντρεμένες που πριν απέφευγαν τα σεξουαλικά τους καθήκοντα έμεναν έγκυες.”!!!!»

Τι είναι ο αυνανισμός όμως που τόσο μεγάλες επιπτώσεις έχει στην υγεία;;;;
Η λέξη αυνανισμός προέρχεται απο την Παλαιά Διαθήκη και συγκεκριμένα απο τον Αυνάν ο οποίος έκανε κάτι συγκεκριμένο…..
Γένεση 38:9-10 – «Αλλ” ο Αυνάν ήξερε ότι το σπέρμα δεν θα ήταν δικό του• γι” αυτό, όταν έμπαινε μέσα στη γυναίκα τού αδελφού του, ξέχυνε στη γη, για να μη δώσει σπέρμα στον αδελφό του. Κι αυτό που έκανε φάνηκε κακό μπροστά στον Κύριο• γι” αυτό, θανάτωσε κι αυτόν.»

Την εξήγηση της έννοιας αυνανισμός την δίνει ένας ανθυπίατρος ο Κωνσταντίνος Καρδαμάτης ο οποίος διευκρυνίζει οτι αυνανισμός είναι η σεξουαλική επαφή όταν δεν συνοδεύεται με εκσπερμάτωση στον κόλπο της γυναίκας. Στο βιβλίο του «Περί αυνανισμού» (1886) που εκδίδει την ίδια εποχή στην Ελλαδα, το οποίο βασίζεται σε πλούσια βιβλιογραφία από την Ευρώπη και στο κεφάλαιο «αυνανισμός συζυγικός» γράφει:
«Αι γυναίκες υποφέρουσι συνήθως πλέον των ανδρών εκ των παρά φύσιν εκτελέσεων των συζυγικών καθηκόντων. Η μήτρα ευρίσκεται εν διεγέρσει και συμφορήσει, η οποία ποσώς δεν μετριάζεται δια της επαφής του σπερματικού υγρού, όπερ την αναψύχει(!!!), η έλλειψις αύτη της αναψύξεως συντελεί εις την διατήρησιν του υπερεθισμού. Η έλλειψις αύτη της αναψύξεως της μήτρας μετά το πέρας του αφροδισιακού σπασμού, δια του σπερματικού ρευστού, συντελεί κατά τον Devay και Mayer εις την ανάπτυξιν του εγκεφαλοειδούς καρκίνου του τραχήλου της μήτρας και τόσων άλλων νοσημάτων, άτινα θέλομεν αναφέρει και άτινα αναπτύσσονται υπό την επήρειαν της ηδονής της μη σβεσθείσης υπό του σπέρματος”.

Ο Debay στο δημοφιλέστατο στην εποχή του (1927) βιβλίο, «Υγιεινή και φυσιολογία του γάμου.», στηνν Ελληνική Έκδοση, η οποία έγινε από την 221η Γαλλική Έκδοση !!! γράφει χαρακτηριστικά: «Οι Ελληνες μάλλον πεπολιτισμένοι τυγχάνοντες ουδέποτε μετεγχειρίσθησαν τοιαύτα μέσα…………………..

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΑΧΡΗΣΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΕΡΩΤΟΓΕΝΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΒΑΛΑΝΟΠΟΣΘΙΚΕΣ ΣΥΜΦΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ……ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ;;;;;;

Ο Βίλχεμ Ράιχ διαπίστωσε οτι οι ψυχαναγκαστικές τελετουργίες που επιβάλλονται στα νεογέννητα και στα παιδιά, αλλά καλύπτονται με τις βαρύγδουπες λέξεις ιατρική φροντίδα, αλλά και οικογενειακή και κοινωνική αγωγή όπως η ψυχρή θηλή κατά τον θηλασμό και η περιτομή δημιουργούν μία θωράκιση εναντίον μιάς πανίσχυρης κινητήριας ενεργειακής παράμετρου, που αργότερα την όρισε ως οργόνη απο τον «οργανισμό» και τον «οργασμό»……. 
Διαπίστωσε ότι μόνο τα γενετήσια όργανα σε άτομα που διατηρούσαν ελαφρά θωράκιση ήταν ικανά να εκτονώνουν αυτή την ενεργειακή παράμετρο, δηλαδή τη συσσωρευμένη ενέργεια, (οργόνη) η οποία σε αντίθετη περίπτωση, μη ικανοποιητικής εκφόρτισης (μεγάλη θωράκιση ), λίμναζε στο σώμα τους επανέφερε ψυχοσωματικές παθήσεις και δημιουργούσε ορισμένες φορές επιπλέον θωράκιση, δηλαδή χρόνια μυϊκή συστολή, ακαμψία και χαρακτηρολογικές διαταραχές.
Βρήκε επίσης ότι άτομα με ολοκληρωμένο οργασμό έχουν χαλαρή σωματική στάση, σε αντίθεση με το στάση του κορδωμένου στρατηγού, ή του σκυφτού υποτακτικού ανθρωπάκου, δεν διατηρούν νευρώσεις ή άλλες ψυχικές παθήσεις, δεν έχουν σεξουαλική λαγνεία, νιώθουν απέχθεια για την πορνογραφία και όλες τις διαστροφές, ενώ διατηρούν μια βαθύτερη, σχεδόν πουριτανική ηθική, χωρίς καταναγκαστικές ρυθμίσεις.
Στα τελικά στάδια της έρευνάς του, έκανε μια ακόμα συγκλονιστική ανακάλυψη. Βρήκε ότι τα υγιή άτομα (χωρίς θωράκιση ) δεν κυριεύονται από τη συγκινησιακή πανούκλα ένα ψυχικό γνώρισμα, που κρυμμένο πάντα κάτω από το ψέμα ή τα παχιά και βαρύγδουπα λόγια κινείται με μοναδικό στόχο να ικανοποιήσει τις δυνάμεις της καταστροφής απέναντι στη ζωή και την υγεία. Η συγκινησιακή πανούκλα (βλέπε Χίτλερ) υπηρετούν με απόλυτο φανατισμό μια ιδεολογική αυταπάτη ή προσφέρουν ψεύτικα ιδανικά για να μετουσιώνουν και διοχετεύουν οι θωρακισμένοι άνθρωποι τους βαθύτερους πόθους τους, τις ανομολόγητες επιθυμίες και τα ενεργειακά δυναμικά, που δεν μπορούν να ικανοποιηθούν μέσα από μια δημιουργική ζωή και το βαθύ και πλήρως ικανοποιητικό ερωτικό αγκάλιασμα.

Από καθαρή ιατρική άποψη ο ειδικός παιδοχειρουργός Μαρινόπουλος Γιάννης καταθέτει για την περιτομή στην βρεφική ηλικία τα εξής: «Αγαπητέ φίλε επιτρέψτε μου να διορθώσω τα κακογραμμένα κείμενα με σύγχρονα και εμπεριστατωμένα. Οι βαλανοποσθικές συμφύσεις λύνονται μόνες τους στην πλειοψηφία των αγοριών έως την ηλικία των 5 ετών. Κάθε παιδί ακόμη και στην ηλικία του ενός έτους καταλαβαίνει απόλυτα τι συμβαίνει γύρω του. Η περιτομή δεν συνιστάται σε περιπτώσεις στενού δακτυλίου ακροποσθίας. Η επέμβαση γίνεται με τη βοήθεια βαθειάς γενικής αναισθησίας. Η περιτομή δεν προσφέρει καθαριότητα στο παιδικό πέος, δεν μειώνει τον αριθμό των ουρολοιμώξεων, ούτε προσφέρει καλύτερες σεξουαλικές επιδόσεις……….» Το κόλλημα της πόσθης, όχι μόνο δεν προκαλεί πρόβλημα στην ούρηση, αλλά είναι κάτι χρήσιμο για να μην ερεθιστεί η βάλανος από την αμμωνία των ούρων. Η λευκή ουσία που βλέπουμε μέσα στο πετσάκι του παιδικού πέους είναι επιθηλιακά κύτταρα που κάποτε αποτελούσαν μέρος του δέρματος Όταν η αποστολή αυτών των κυττάρων τελειώνει, αυτά ξεκολλάνε μαζεύονται σε σωρούς και αποθηκεύονται στις πτυχές του πέους .Τα κύτταρα της λευκής ουσίας του παιδικού πέους είναι αθώα, δεν προδιαθέτουν το πέος σε αρρώστιες και δεν πρέπει να καθαρίζονται διότι φεύγουν από μόνα τους. Η παρουσία αυτών των κυττάρικών σωρών στις πτυχές του πέους έχει συγκεκριμένη αποστολή – προετοιμάζουν σταδιακά τη πεϊκή βάλανο για την αυτόματη, μη βίαια, πλήρη αποκάλυψη (αυτόματο άνοιγμα).

Η διατήρηση του εθίμου της κλειτοριδεκτομής εξαρτάται ουσιαστικά από την διατήρηση του εθίμου της περιτομής στους άνδρες.
Εκτός από τους μουσουλμάνους και τους Εβραίους η περιτομή άρχισε να γίνεται και στις Αγγλοσαξωνικές χώρες από το 1870 για πρόληψη και θεραπεία του αυνανισμού.
Mόλις το 1948 το British National Health Service στην Αγγλία απέρριψε και θεώρησε λάθος τις αντιλήψεις αυτές για τον αυνανισμό.
Με τον τρόπο αυτό η διενέργεια της περιτομής εκεί έπεσε στο 0,5%.

Αντίθετα στην Αυστραλία, τον Καναδά και τις ΗΠΑ το ποσοστό παραμένει υψηλό αν και σήμερα συνεχώς μειούται. Στον Καναδά από 44% το 1975 μειώθηκε στο 4% το 1995 . Στις ΗΠΑ από 90% το 1975, το ποσοστό έπεσε στο 60%

Τα έσοδα όμως των ιατρών από την εγχείρηση περιτομής είναι σημαντικά ετησίως, γεγονός που συμβάλλει στην διατήρησή της. Από την άλλη μεριά το Αμερικανικό Κολέγιο Μαιευτήρων Γυναικολόγων (ACOG 2001) υποστηρίζει την πρόσφατη τοποθέτηση της Αμερικανικής Ακαδημίας Παιδιατρικής ότι τα δεδομένα που υπάρχουν είναι ανεπαρκή στο να συνιστούν οι ιατροί περιτομή στα νεογέννητα.

ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΤΟΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟ.

ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΚΡΟΝΙΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΘΕΡΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΗΣ « ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ» ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΤΩΝ……..Η ΠΕΡΙΤΟΜΗ ΚΑΙ Η ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΕΚΤΟΜΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΑΔΕΝΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟ ΔΙΑΘΕΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΥΠΑΚΟΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΥΣ, ΕΤΟΙΜΟΥΣ ΝΑ ΕΚΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΙΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ…..Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΝ ΙΕΡΑΤΕΙΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΟΧΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ , ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ , ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ , ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΥ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΜΒΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΛΠ……….
ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΔΕΛΦΙΚΟΥ « ΓΝΩΘΙ Σ΄ΑΥΤΟΝ» …..ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛ-ΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΣ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΑΦΥΠΝΙΣΗ – ΣΥΝΕΝΩΣΗ…..ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΛΗ.!!!

………………………………………………………………..

Λεύκιος Δημοσθένους Αφιερωμένο σε όλες τις χριστιανικές λέσχες, Μ.Πατέρων, μοναστών, ιερέων, επισκόπων, πατριαρχών και απάντων των κρονίων ιερατείων απανταχού της Γαίας. Επί ίσοις δε, αφιερούται το παρόν εις άπαντας φίλους τε και εχθρούς Χριστιανούς “ορθοδόξους” και “μη”! Λεύκιος Δημοσθένους απόφοιτος θεολογικής σχολής Α.Π.Θ!

……………………………………………………………………………

kleitoridektomi_0

Έρευνα-σοκ της UNICEF: 125 εκατ. γυναίκες έχουν υποστεί κλειτοριδεκτομή

…………………………………………………………………………………………

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (ΑΛΦΕΙΟΣ):

Τι απέγινε αλήθεια το (άγιο) πετσάκι της περιτομής του Ιησού; (Sanctum praeputium) 2/1/2012

Ακροβυστία και άγιος ο Θεός…

Στο Βέλγιο, στην Γαλλία, Ιταλία και Γερμανία λατρεύτηκε από καλόγριες… Αλλά το πιο καλό: Κάποια στιγμή, ενώ είχε εξαφανισθεί, εμφανίστηκε άγγελος Κυρίου στον Άγιο Κάρολο (…ναι, τον Μέγα…) και του το παρέδωσε και τοποθετήθηκε στο ναό του Ααχεν στην Γερμανία.

Μέχρι και το 1907, πολλές φορές ταυτόχρονα, πέρασε στην κατοχή των 13 πόλεων:

Ρώμη, Charroux – Poitiers, Antwerpen, Brügge, Παρίσι, Boulogne, Besancon, Nancy, Metz, Le Puy,Conques, Hildesheim και  Calcata.

Το 1426 (Antwerpen) δημιουργήθηκε η λεγόμενη αδελφότητα της Αγίας Περιτομής του Ιησού στην οποία ο Πάπας έδωσε προνόμια και συγχωροχάρτια.

Και για τους λάτρεις της “επιστημονικής” φαντασίας:
Διαβάστε πως δημιουργήθηκαν (κατά τους χριστιανούς Πατέρες) τα δομικά στοιχεία του Σύμπαντος:

Οι G. W. Foote & J. M. Wheeler, στο  βιβλίο  Crimes of Christianity (1887) γράφουν ότι ένας ελληνικής καταγωγής λόγιος -ο Λέων Allatius- και υπεύθυνος στην βιβλιοθήκη του Βατικανού, στο σύγγραμμα  του:  De Praeputio Domini Nostri Jesu Christi Diatriba ισχυρίζεται ότι το πετσάκι της περιτομής του Ιησού αναστήθηκε στον ουρανό και μεταμορφώθηκε σε δορυφόρους του Κρόνου!

Έτσι δημιουργείται το Σύμπαν…

Καθώς η επιστήμη της φυσικής έκανε το τελευταίο διάστημα μεγάλα άλματα, ίσως θα πρέπει να προσθέσουν  στα νετρίνα και την ακροβυστία του Ιησού…

………………………………………………….

Τι είναι αυτό που το λατρεύουν οι χριστιανοί και γιατί;

3

Ο ξένος δάκτυλος

Βοήθημα: Το «ιερό κειμήλιο» βρίσκεται στην εκκλησία της Αγ. Αικατερίνης στην Σιένα.

Γέννηση:25. Μαρτίου 1347 στην Σιένα 
Θάνατος: 29. Απριλίου 1380 στην Ρώμη

Η Αγία Αικατερίνη της Σιένα, θεωρείται στην Ιταλία η μεγαλύτερη γυναίκα της εκκλησιαστικής ιστορίας.

Ένα περιστατικό από την ζωή της:

Ένα βράδυ, εμφανίστηκε στον ύπνο της ο Χριστός . Η Αγία του είπε πως είναι αφοσιωμένη σε αυτόν. Ο Χριστός τότε, της έβαλε στο δάκτυλο ένα δακτυλίδι και της είπε πως την είχε νυμφευτεί.

Το υλικό του δακτυλιδιού ήταν το δέρμα από την περιτομή του Ιησού (Sanctum praeputium).

Τελικά μετά τον θάνατο της, το πτώμα της Αγ. Αικατερίνης της Σιένα το 1855 για τελευταία φορά τεμαχίστηκε από τους κληρικούς, για να γίνει ιερά κειμήλια. Το κομμένο δάχτυλο της περιεργάστηκε με ασήμι, και το κεφάλι της φυλάσσεται όπως βλέπετε στην εικόνα, επίσης στην εκκλησία.

0,1020,186313,00

……………………………………………

Η ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ…

Κάθε 1η Ιανουαρίου η Εκκλησία μας γιορτάζει και τα ημερολόγια γράφουν «Περιτομή του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού». Ομολογουμένως λίγα γνωρίζουμε ως χριστιανοί γι’ αυτή τη γιορτή.

– Τι ήταν η περιτομή;
Όταν το παιδί συμπλήρωνε τις οκτώ μέρες από τη γέννησή του, οι Ιουδαίοι, το έφερναν στον εντεταλμένο της Ιουδαϊκής θρησκείας και με κοφτερή πέτρα ή με χαλύβδινο μαχαίρι, το «μοέλ», έκοβαν την πόσθη του ανδρικού γεννητικού οργάνου. Αυτό συνέβη και στον Ιησού, περιετμήθη κι Αυτός οκτώ μέρες μετά την γέννησή Του κι έλαβε το όνομα Ιησούς. (Λουκ. 2, 5). Ιησούς είναι ελληνικός όρος από το Εβραϊκό Γεσούα. Είναι το αυτό με το όνομα «Εμμανουήλ», που αναφέρει ο Ησαΐας, και σημαίνει «ο Θεός είναι μαζί μας».

– Σε ποιον δόθηκε η εντολή αυτή της περιτομής;
Στον Αβραάμ ο Θεός είπε: «Θα διατηρήσεις αυτή τη διαθήκη, τη συμφωνία, εσύ και το σπέρμα σου, κάθε αρσενικός απόγονός σου, θα ππεριτέμνεται στην ηλικία των οκτώ ημερών από την ημέρα της γέννησής του» (Γεν. 17, 10). Και αυτό τηρήθηκε απ’ όλους τους Ιουδαίους και τηρείται ως σήμερα. Ο Ηρόδοτος αναφέρει πως περιτέμνονταν και οι Αιγύπτιοι και οι Αιθίοπες. Σήμερα και οι Μωαμεθανοί.

– Γιατί δόθηκε αυτή η εντολή;
Ήταν μια προσφορά του παιδιού στο Θεό. Από εκείνη τη στιγμή το παιδί σήμαινε πως ανήκε στο Θεό. Ήταν μια υπενθύμιση πως ο Ιουδαίος όφειλε να διαφέρει απ’ όλους τους άλλους και στην πίστη και να μην προσκυνά τα είδωλα των γειτονικών λαών. Είχε δοθεί και για λόγους υγιεινής, για πρόληψη ασθενειών και μολύνσεων. Οι Ιουδαίοι ήταν περιπλανώμενος λαός και λαός που δεν τον χαρακτήριζε η προσήλωσή του στην καθαριότητα.

14a-3-thumb-large– Γιατί περιετμήθη ο Χριστός;
Υπάκουσε κι αυτός στο έθος της εποχής, στο Μωσαϊκό νόμο! Ότι περιετμήθη είναι δείγμα πως ήταν Ιουδαίος, δικός τους κι όχι εθνικός ή Σαμαρείτης. Δυστυχώς, αν και δικός τους οι δικοί του δεν τον δέχτηκαν, τον θανάτωσαν!

– Γιατί δεν κάνουμε κι εμείς περιτομή σήμερα;
Αντιμετωπίστηκε αυτό το σοβαρό πρόβλημα, αρχικά στην πρώτη Εκκλησία. Αναρωτήθηκαν και οι Απόστολοι αν θα πρέπει όλοι οι Χριστιανοί, δεδομένου ότι προέρχονταν και από τον ειδωλολατρικό κόσμο, να περιτέμνονται ή όχι. Και λύθηκε με δημοκρατικό και διαλογικό τρόπο στην Αποστολική Σύνοδο των Ιεροσολύμων, με την επίκληση του Αγίου Πνεύματος.

Για μας περιτομή, δείγμα της αφοσίωσής μας στο Θεό, είναι το Βάπτισμα. Με το Βάπτισμα παύουμε να είμαστε «τέκνα σώματος» γινόμαστε «τέκνα της Βασιλείας του Θεού».

O Μωσαϊκός νόμος, διέταζε την περιτομή των αρσενικών παιδιών (“Εξοδ. ΙΒ’ 43-49), (Γεν. ΙΖ’ 9-19), η οποία γινόταν κατά την ογδόη ημέρα από αυτή της γέννησης του παιδιού (Λευϊτ. ΙΓ’ 3). Η τελετή αυτή έπαιρνε μέρος μέσα σε κτίριο της Συναγωγής, το πρωί, παρουσία δέκα τουλάχιστον προσώπων. Έτσι και η περιτομή του βρέφους Ιησού έγινε στη Συναγωγή της Βηθλεέμ. Η χειροποίητος αυτή περιτομή στο σώμα ήταν τύπος, που συμβόλιζε την περιτομή της καρδιάς, ενεργούμενης απ’ ευθείας υπό του Θεού (Δευτ. Γ 16, Λ’6).

………………………………………………………………………………………….
 
Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΗΡΟΔΟΤΟΥ (ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ)…
Ἡρόδοτος  Ἱστοριῶν δευτέρα ἐπιγραφόμενη Εὐτέρπη
 
36…τὰ αἰδοῖα ὧλλοι μὲν ἐῶσι ὡς ἐγένοντο, πλὴν ὅσοι ἀπὸ τούτων ἔμαθον, Αἰγύπτιοι δὲ περιτάμνονται…

(…Τα γεννητικά τους όργανα οι άλλοι άνθρωποι τα αφήνουν όπως έχουν, εκτός από εκείνους που τα διδάχθηκαν από αυτούς, οι Αιγύπτιοι όμως κάνουν περιτομή…)

37…τά τε αἰδοῖα περιτάμνονται καθαρειότητος εἵνεκεν, προτιμῶντες καθαροὶ εἶναι ἢ εὐπρεπέστεροι…
(…κάνουν περιτομή στα γεννητικά τους όργανα, χάριν καθαριότητος, επειδή προτιμούν να είναι καθαροί παρά ευπρεπείς…)

104.1 φαίνονται μὲν γὰρ ἐόντες οἱ Κόλχοι Αἰγύπτιοι, νοήσας δὲ πρότερον αὐτὸς ἢ ἀκούσας ἄλλων λέγω. ὡς δέ μοι ἐν φροντίδι ἐγένετο, εἰρόμην ἀμφοτέρους, καὶ μᾶλλον οἱ Κόλχοι ἐμεμνέατο τῶν Αἰγυπτίων ἢ οἱ Αἰγύπτιοι τῶν Κόλχων· 2 νομίζειν δ᾽ ἔφασαν οἱ Αἰγύπτιοι τῆς Σεσώστριος στρατιῆς εἶναι τοὺς Κόλχους. αὐτὸς δὲ εἴκασα τῇδε, καὶ ὅτι μελάγχροες εἰσὶ καὶ οὐλότριχες. καὶ τοῦτο μὲν ἐς οὐδὲν ἀνήκει· εἰσὶ γὰρ καὶ ἕτεροι τοιοῦτοι· ἀλλὰ τοῖσιδε καὶ μᾶλλον, ὅτι μοῦνοι πάντων ἀνθρώπων Κόλχοι καὶ Αἰγύπτιοι καὶ Αἰθίοπες περιτάμνονται ἀπ᾽ ἀρχῆς τὰ αἰδοῖα.3 Φοίνικες δὲ καὶ Σύροι οἱ ἐν τῇ Παλαιστίνῃ καὶ αὐτοὶ ὁμολογέουσι παρ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθηκέναι, Σύριοι δὲ οἱ περὶ Θερμώδοντα καὶ Παρθένιον ποταμὸν καὶ Μάκρωνες οἱ τούτοισι ἀστυγείτονες ἐόντες ἀπὸ Κόλχων φασὶ νεωστὶ μεμαθηκέναι. οὗτοι γὰρ εἰσὶ οἱ περιταμνόμενοι ἀνθρώπων μοῦνοι, καὶ οὗτοι Αἰγυπτίοισι φαίνονται ποιεῦντες κατὰ ταὐτά. 4 αὐτῶν δὲ Αἰγυπτίων καὶ Αἰθιόπων οὐκ ἔχω εἰπεῖν ὁκότεροι παρὰ τῶν ἑτέρων ἐξέμαθον· ἀρχαῖον γὰρ δή τι φαίνεται ἐόν. ὡς δὲ ἐπιμισγόμενοι Αἰγύπτῳ ἐξέμαθον, μέγα μοι καὶ τόδε τεκμήριον γίνεται· Φοινίκων ὁκόσοι τῇ Ἑλλάδι ἐπιμίσγονται, οὐκέτι Αἰγυπτίους μιμέονται [ κατὰ τὰ αἰδοῖα ]. ἀλλὰ τῶν ἐπιγινομένων οὐ περιτάμνουσι τὰ αἰδοῖα.

 
(..Είναι άλλωστε προφανές ότι οι Κόλχοι είναι αιγυπτιακής καταγωγής. Εγώ ο ίδιος το πίστευα αυτό, πριν το ακούσω από άλλους. Επειδή αυτό το ζήτημα μου προξένησε διάφορες σκέψεις, ρώτησα και τους δύο’ανακάλυψα, λοιπόν, πως οι Κόλχοι θυμούνται περισσότερο τουςΑιγύπτιους, παρά οι Αιγύπτιοι τους Κόλχους. Αλλά οι Αιγύπτιοι μου είπαν ότι, κατά τη γνώμη τους, οι Κόλχοι προέρχονται από το στράτευμα του Σέσωστρη. Εγώ έκανα αυτή την εικασία, αφού είναι μελαψοί και κατσαρομάλληδες, χωρίς αυτό να σημαίνει και τίποτα, αφού υπάρχουν και άλλοι τέτοιοι. Στηρίχθηκα στο μοναδικό κοινό έθιμο ανάμεσα στους Κόλχους, στους Αιγύπτιους και τους Αιθίοπες, δηλαδή την περιτομή των γεννητικών οργάνων. Οι Φοίνικες και οι Σύριοι της Παλαιστίνης ισχυρίζονται ότι το έμαθαν αυτό από τους Αιγύπτιους’  οι Σύριοι που κατοικούν στον Θερμώδοντα και Παρθένιο ποταμό και οι Μάκρωνες, που είναι γείτονές τους, λένε ότι παρέλαβαν αυτό το έθιμο πρόσφατα από τους Κόλχους. Διότι είναι οι μόνοι που κάνουν περιτομή μεταξύ όλων των λαών. Την κάνουν μάλιστα με τον ίδιο τρόπο που την κάνουν και οι Αιγύπτιοι. Δεν μπορώ με βεβαιότητα να πω ποιοί από τους δύο, οι Αιγύπτιοι ή οι Αιθίοπες, το έμαθαν πρώτοι. Είναι προφανές ότι είναι αρχαίο έθιμο σε αυτούς τους λαούς. Ίσως αυτοί το έμαθαν εξαιτίας της επικοινωνίας τους με την Αίγυπτο. Απόδειξη αυτού του ισχυρισμού είναι ότι οι Φοίνικες, όταν ήρθαν σε επικοινωνία με τους Έλληνες, έπαψαν να μιμούνται τους Αιγύπτιους, όσον αφορά την περιτομή..)

 

Αφήστε μια απάντηση