Μαΐ 182015
 

7_el_GRΆρθρο του Γ. Λεκάκη στην Κόντρα….

Giorgos Lekakis Κι άλλη καταστροφή ελληνικής περιουσίας, που κανείς δεν την είχε αναφέρει ως τώρα. Κι όμως είχε καταγραφεί σε επίσημα κρατικά αρχεία. Γιατί το απέκρυψαν και αυτό ;;;; 

ΖΗΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ

……………………………………….

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Pyrosbestikoswma

ΡΟΦp087bMicrosoft Word - ÁÑ×ÇÃÅÉÏ3.docD7FAAC3E81815BA76FBF0AE2E6DA9C24fireman_0super_puma_fire21644114

 Πυροσβεστική1

…………………………………………………………….

Προτείνουμε:

  5 Σχόλια to “15 δις δρχ. ΖΗΜΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΠΙ ΚΑΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ !”

  1. Από νομική άποψη, το κόστος των πληρωμάτων της κατεχόμενης χώρας υπολογίζεται σαν καταναλώσει τουριστών. Μόνο αγαθά και υπηρεσίες οποίες μεταφέρνονται εκτός του κατεχόμενου κράτους για συνφερον της τότε Γερμανίας (να θυμίσω τον υπολογισμό που αφαίρεσε το κόστος του δανείου υπέρ της γερμανίας από την ελλάδα ) υπολογίζονται σαν υποχρέωσης αποζημιώσεις.

    Εγώ προσωπικά δεν βλέπω λογική όταν από την γαλλία καταβάλλονται φόροι και στο Clearinghouse της ελβετίας γράφονται σαν χρέος της γερμανίας απέναντι στους γάλλους , και η κατανάλωση από γερμανούς αξιωματούχους όταν έπιναν και τρώγανε στο Παρίσι βεβαίως μείωνε το χρέος της γερμανίας απέναντι στην γαλλία σε αντίθεση όμως η ελλάδα μέχρι τέλους πολεμούσε στον ανταρτοπόλεμο τους γερμανούς και οι έλληνες πεινούσαν.
    Και σε διάφορα με της υπόλοιπες χώρες της ευρώπης που αποζημιώθηκαν υπήρχαν στην ελλάδα δεν υπήρχαν σταθερά ιντεξ τον αγαθών συναλλαγμάτων και ο γερμανός ούτε καν εβασε στον λογαριασμό αυτέςtis ανταλλαγές οι σε μια συναλλαγματική ισοτιμία εισβάρος τον ελλήνων . Πως υπολογίζεται οι αποζημιώσει όταν οι γερμανοί καθορίζουν της τιμές, όπως και στους ορυκτούς πόρους του Βωξίτη,χαλκός και το χρώμιο.

    Οι ελλάδα σαν κράτος λόγου της παρέμβασης από τους άγγλους μέχρι το 1944 είταν σε φάση πολέμου. Πιο κόστος κατοχής θέλουν να μειώσει της αποζημιώσεις τους ?

    Οι έλληνες, αυτό το επιβεβαίωσαν διάφοροι ιστορικοί διαφόρων κρατών μετά πολέμου, ότι σχετικά είχαμε την πιο μεγάλη οικονομική βλαβοι και απόλυτα μετά της πολωνίας,ρωσσίας και γυγοσλαβιας την μεγαλύτερη ζημιά πολέμου. Αλλά στην διάσκεψη το 45-46 στο Παρίσι παρά αυτών τον γνώσεων μόνο 4,5% τον ολόκληρον αποζημώσεων εκχωρήστηκαν για την ελλάδα, και ούτε αυτές της πλήρωσαν λόγου της προστασίας από τον αμερικανικών τραπεζιτών για την γερμανία, οποίη είχαν συνφερον για μια άμεση άνοδο της γερμανικής οικονομίας.
    Αλλά η δικιά μας κεντρική τράπεζα έκανε κάτι το πρωτότυπο για τους γερμανούς στην εποχή της κατοχής. υποτιμίζε την Δραχμή συνεχώς στις συναλλαγές, ανέβαζε το κόστος της κατοχής σε υψηλότερο βαθμό από όλες της κατεχόμενες χώρες, έδινε δάνειο χωρίς να πληρώσουν οι γερμανοί για αγαθά και μέταλλα, λόγου καθυστέρησης εμπορευμάτων, τα κατέσχεnomena προϊόντα και μηχανές εγκαταστάσεις δεν υπολογίστηκαν από την τράπεζα της ελλάδος .
    Μετά υδρισαν την DEGRIGES ( γερμανοελληνική εταιρία αποζημώσεων ΑΕ ) οποία μεταχερ όλες της ελληνικές μηχανές παραγωγής στην γερμανία και μέχρι το τέλος του πολέμου από 1942-44 έτσι οι γερμανοί εισάγανε εμπορεύματα πρώτης ύλης και πρωθούσαν την πείνα στην ελλάδα.
    Μόνο από το 41-44 η γερμανοί εισαγαν 28 χιλιάδες τόνους χρώμιο. Στην συνέχεια αποχου λόγου τον κατασκεήσεων υποτίμησαν την δραχμή το εκμεταλεύτηκαν να υποτιμήσουν της αποζημιώσεις.
    Η ελλάδα στην δαίσκεψη ειρήνης του παρίσι ζητούσε 10 δισεκατομμύριa δολλάρια(σημερινή ισοτιμία σχεδόν 2-2,5 τρισεκκατομμύρια €).
    Αλλά τα μεγάλα δυτικά κράτου μόνον μας εκχώρησαν 4,35% σε από της ολόκληρες της απαποζημιώσεις. Αλλά ούτε αυτά δεν μας επιστρεψαν.
    Αλλά και της αποζημιώσεις που πήραμε από την γερμανία σε μορφή βιομηχανικού εξοπλισμού, αποκάλυψαν το 1952 έναν σκάνδαλο τεράστιο.
    Αντί να μεταφέρουν 30000 χιλιάδες τόνους μηχανών διαφόρων κλάδων. το μεγαλύτερο πόσο το πούλησαν σε εξευτελιστικές τιμές σε αγγλικούς κύκλους, ενώ 12 εταιρίες γερμανών υπερβαιναν ο ένας τον άλλων στις προσφορές. Αλλά και σαν απλό υλικό δεν αγκιξαν της υψηλότερες προσφορές.
    Επικεφαλής αυτής της προδισιας είταν ο Γεώργιος Λάβδας.
    Δηλαδή τα συνηθισμένα προδοτοσκυλα που γεμίζουν της τσέπες τους.

  2. Το θέμα τον αποζημιώσεων της πυροσβεστικης ανάλογα με το πόσο τον αποζημώσεων είναι μικρό. Γιατί έτσι όπως μας υποτίμησαν την δραχμή λόγου της καταστροφικής κατοχής και της προδοτικής στάσης της τράπεζας της ελλάδος και τον πολιτικών στην κομμισσιον τον αποζημιώσεων 15 δις δραχμές δεν ξεπερνάν τα 5 εκκατομούρια μάρκα. Με τόκο φτάνει σχεδόν τα 80 εκκ. μάρκα. Τόσο καλά το σχεδίασαν μετά πολέμου οι απαίτησης της ελλάδος όποιος και να της είχε θέσει, η προδότης οι πατριώτης, να μην έφτανε ποτέ το πόσο τον ζημιών
    Βεβαίως να τα ζητήσουμε, αλλά εγώ νομίζω πως τα 10 δις που ζητήθηκαν στο Παρίσι είναι το ελάχιστο πόσο, που πρέπει να ζητήσουμε εκτός τον προσωπικών αποζημιώσεων και την επιστροφή τον αρχαίων τεχνουργημάτων. Αυτό σίγουρα ισχύι για όλα τα κράτη και τους ιδιωτικούς αγοραστές αυτών τον ιστορικών μας κληρονομιών.

  3. Η ιστορία του Πυροσβεστικού Σώματος ξεκινάει (το αργότερο) με τον Κτησίβιο:
    Ο Κτησίβιος έζησε τον δεύτερο π.χ.χ. αιώνα στην Αλεξάνδρεια. Ήταν γιος κουρέα, αλλά ευτυχώς το ευνοϊκό για τις επιστήμες περιβάλλον της Αλεξάνδρειας του επέτρεψε να αφήσει σύντομα το κουρείο και να ασχοληθεί με αρκετά πιο εντυπωσιακά πράγματα. Περιγράφεται σαν ιδιοφυής μηχανικός που οι επινοήσεις του περιορίστηκαν μόνο απ’ το περιβάλλον που ζούσε.
    Σημαντική εφεύρεση του Κτησίβιου είναι πυροσβεστικό μηχάνημα που μάλιστα δούλευε με διπλή χειροκίνητη αντλία. Πράγμα ιδιαίτερα χρήσιμο για τις πολυκατοικίες της εποχής στις πυκνοκατοικημένες συνοικίες της Αλεξάνδρειας. Η ίδια μορφή πυροσβεστικής αντλίας με μικροτροποποιήσεις χρησιμοποιούταν μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα.

    Οι αντλίες αυτές του Κτησίβιου χρησιμοποιήθηκαν και σε άλλες του κατασκευές από μεταγενέστερους κατασκευαστές. Μπορούν να αντλήσουν τόσο νερό όσο και αέρα ανάλογα με τον βαθμό στεγανότητας που επιτεύχθηκε στην κατασκευή. Σε πολλές εφαρμογές χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα λόγω απλότητας της κατασκευής αλλά και αξιοπιστίας. Οι εμβολοφόροι κινητήρες εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούνται σήμερα σε εκατομμύρια αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες και σε άλλες εφαρμογές (Βλ.ΕΔΩ)θεωρούνται μια έξυπνη μετατροπή αυτού του τύπου αντλίας!
    Βλέπουμε μερικές επινοήσεις του Κτησίβιου ΕΔΩ.

 Leave a Reply

(υποχρεωτικό)

(δεν δημοσιεύεται)

...