Σεπ 072015
 

11951838_1073245216034103_6946388251222896669_n

Artemis Sorras · 
ΡΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ !!!!!!!!! ΣΙΓΑ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ Η ΜΕ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΠΑΥΛΟ ????? ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ

Α ΡΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΓΙΑΧΒΕΔΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΒΡΑΙΣΜΟΣ Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ

ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΕ ΜΟΝΟ ΠΙΣΤΕΨΑΤΕ Ο,ΤΙ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΩΝ ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΚΑΚΟΦΑΙΝΕΤΕ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΙ ΣΕ ΑΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΚΑ

ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ Η ΘΗΛΕΙΑ ΦΥΣΗ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΤΟ DNA ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΔΕΝ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΣΕ ΑΡΡΕΝ ΚΑΙ ΘΗΛΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΥΛΙΚΕΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ

ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ

…………………………………………

ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ;;;

…………………………………………

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ

…………………………………………

Πωλούνται από την «χριστιανική ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α.Ε.» και τους Εβραίους Rothschild ιδιοκτήτες της «ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ» και της «Τράπεζας της Ελλάδος» που κατέχουν και τις άλλες τράπεζες στην Ελλάδα…

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α.Ε. ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΕ «ΞΑΝΑΠΡΟΣΦΕΡΕΙ» ΤΗΝ «ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ» ! ΠΟΙΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΙΟΝ ;;;

ΤΡΑΠΕΖΑ της ΕΛΛΑΔΟΣ. Η ΥΠΕΡΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ROTHSCHILD & ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Α.Ε. ΠΟΥ ΛΗΣΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΩ ΦΕΚ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ…

ΦΕΚ 376/2015 (ΕΠΙ ΤΣΙΠΡΑ). ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛ. ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΓΙΑ 1.900.000.000 € ΔΑΝΕΙΟ ΤΗΣ «ΕΘΝΙΚΗΣ» ΤΟΥ ΡΟΘΤΣΑΪΛΝΤ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Α.Ε. ΚΙ ΕΣΥ ΨΟΦΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ !

Ο ΣΦΕΤΕΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝΩΝ ΙΘΑΓΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙ «ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ» ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΑ ΠΙΣΩ ΑΣΚΩΝΤΑΣ ΚΑΘΕΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ.»

  2 Σχόλια to “ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΡΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ !!!”

  1. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΥΡΙΕ ARTEMIS SORRAS (ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΕΙΧΕΣ ΜΑΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΥ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΥΣ ΣΟΥ) ΣΑΣ ΠΙΑΝΩ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΚΡΥΠΤΕΙΝ ΑΜΑΘΙΗΝ ΚΡΕΣΣΟΝ, Η ΕΣ ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΦΕΡΕΙΝ.

    ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑΤΟ ΚΑΝΟΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΒΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΝΟΝΑ, ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ. ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ, Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΥΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΟ ”ΠΗΔΑΛΙΟ” ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 596.

    ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ ΑΡΧΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ …….
    «Η γυναίκα δεν έχει την άδειαν να αφήνη τον άνδρα της, αλλά καν δέρνη αυτήν εκείνος, πρέπει να υπομένη κι όχι να χωρίζεται, καν την προίκα της εξοδεύη, καν εις άλλας γυναίκας πορνεύη, αυτή πρέπει να καρτερή … . ΄Ώστε η μεν γυναίκα, αφήσασα τον άνδρα της μοιχαλίς είναι αν πάρη άλλον, ο δε αφεθείς αυτός άνδρας, αν πάρη άλλην, συγχωρείται».

    ΚΑΙ ΛΕΣ…….”ΩΣΤΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΡΩΕΙ ΞΥΛΟ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΗΣ ΤΡΩΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΜΕΝΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΙΧΑΛΙΔΑ, ΕΝΩ ΑΝ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΠΑΡΕΙ ΑΛΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ”. Ο ΜΙΣΟΓΥΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ”.

    ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ, ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑΣ ΟΥΤΕ ΜΙΣΟΓΥΝΙΣΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ!! Η ΨΕΥΤΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ………..

    Κανονας θ
    ‘’Η του Κυριου αποφασις κατά μεν την της εννοιας ακολουθιαν εξισου ανδρασι και γυναιξι αρμοζει,περι του μη εξειναι γαμου εξιστασθαι, παρεκτος λογου πορνειας (Ματθαιος ε.32 και ιθ.7) Η δε συνηθεια ουχ ουτως εχει,αλλα επι μεν των γυναικων πολλην ευρισκομεν την ακριβολογιαν, του Αποστολικου λεγοντος, ότι ‘’ο κολλωμενος τη πορνη εν σωμα εστι’’(Α Κορινθιους ζ.16) του δε Ιερεμιου, ότι ‘’εάν γενηται γυνη ανδρι ετερω,ουκ επιστρεψει προς τον ανδρα αυτης,αλλα μιαινομενη μιανθησεται (Ιερεμιας γ.1) και παλιν ‘’ο εχων μοιχαλιδα,αφρων και ασεβης (Παρ. ιη 22), η δε συνηθεια και μοιχευοντας ανδρας συνοικουσα,ουκ οιδα,ει δυναται μοιχαλις χρηματισαι. Το γαρ εγκλημα ενταυτα,της απολυσασης τον ανδρα απτεται, κατά ποιαν αιτιαν απεστη του γαμου. Ειτε γαρ τυπτομενη μη φερουσα τας πληγας, υπομενειν εχρην μαλλον, ή διαζευχθηναι του συνοικουντος,ειτε την εις τα χρηματα ζημιαν μη φερουσα,ουδε αυτή η προφασις αξιολογος. Ει δε δια το εν πορνεια αυτόν ζην, ουκ εχομεν τουτο εν συνηθεια τη εκκλησιαστικη το παρατηρημα,αλλα και απιστου ανδρος χωριζεσθαι ου προσεταχθη γυνη, αλλα παραμενειν δει δια το αδηλον της εκβασεως. ‘’τις γαρ οιδας,γυναι,ει τον ανδρα σωσεις?’’ (α κορ.ζ 16) ώστε η καταλιπουσα, μοιχαλις ει επ αλλον ηλθε ανδρα. Ο δε καταλειφθεις, συγνωστος εστι, και η συνοικουσα τω τοιουτω ου κατακρινεται. Εν μεντοι ο ανηρ αποστας της γυναικος επ αλλην ηλθε,και αυτος μοιχος,διοτι ποιει αυτην μοιχευθηναι,και η συνοικουσα αυτω μοιχαλις,διοτι αλλοτριον ανδρα προς εαυτην μετεστησεν.

    ΕΡΜΗΝΕΙΑ……….

    Η ΜΕΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΘΕΛΕΙ, ΟΤΙ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΩΡΙΖΩΝΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ, ΕΞΩ ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΟΡΝΕΙΑ Η ΜΟΙΧΕΙΑ, ΕΙΤΕ ΕΙΣ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΕΙΤΕ ΕΙΣ ΤΟ ΑΛΛΟ. Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΟΜΩΣ ΘΕΛΕΙ,ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΝ ΑΝΔΡΕΣ ΝΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΩΝ, ΕΑΝ ΠΟΡΝΕΥΘΟΥΝ Η ΜΟΙΧΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΡΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΥ ΙΕΡΕΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΙΜΙΑΣΤΟΥ, ΑΙ ΔΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΑΣ ΤΩΝ, ΚΑΝ ΠΟΡΝΕΥΟΥΣΙ ΚΑΙ ΜΟΙΧΕΥΟΥΣΙΝ ΕΙΣ ΑΛΛΑΣ, ΩΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΗΘΕΙΑΝ ΤΑΥΤΗΝ, ΕΑΝ ΓΥΝΗ ΥΠΑΝΔΡΕΥΘΗ ΜΕ ΑΝΔΡΑ,ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΩΡΙΣΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΩΣ ΠΟΡΝΕΥΟΝΤΑ Η ΜΟΙΧΕΥΟΝΤΑ, ΑΠΟΡΩ, ΑΝ ΑΥΤΗ ΕΜΠΟΡΗ ΝΑ ΗΝΑΙ ΜΟΙΧΑΛΙΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΗΚΕΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝ ΔΕΡΝΗ ΑΥΤΗΝ ΕΚΕΙΝΟΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ, ΚΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΙΚΑ ΤΗΣ ΞΟΔΕΥΗ,ΚΑΝ ΕΙΣ ΑΛΛΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΠΟΡΝΕΥΗ,ΑΥΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΡΤΕΡΗ. ΤΙ ΛΕΓΩ ΤΑΥΤΑ? ΚΑΝ ΑΠΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ,ΩΣ ΛΕΓΕΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ, ΙΣΩΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΟΓΝΩΣΙΑΝ. ΏΣΤΕ,Η ΜΕΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΦΗΣΑΣΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ, ΜΟΙΧΑΛΙΣ ΕΙΝΑΙ,ΑΝ ΠΑΡΗ ΑΛΛΟΝ. Ο ΔΕ ΑΦΕΘΕΙΣ ΑΥΤΟΣ ΑΝΔΡΑΣ,ΑΝ ΠΑΡΗ ΑΛΛΗΝ,ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ, ΚΑΙ Η ΤΟΥΤΟΝ ΛΑΒΟΥΣΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑ , ΩΣ ΜΟΙΧΑΛΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΑΙ. ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΑΦΗΣΗ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑΝ ΠΟΡΝΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΠΑΡΗ ΑΛΛΗΝ,ΜΟΙΧΟΣ ΕΙΝΑΙ,ΔΙΟΤΙ ΕΚΑΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΟΙΧΕΥΘΗ ΛΑΜΒΑΝΟΥΣΑ ΑΛΛΟΝ,ΖΩΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΡΟΥ ΑΝΔΡΟΣ ΤΗΣ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ,ΜΟΙΧΑΛΙΣ ΕΙΝΑΙ,ΔΙΑΤΙ ΕΠΗΡΕ ΤΟΝ ΞΕΝΟΝ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ ΖΩΣΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΥΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΟΣ.

    ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΙΜΟ ΑΥΤΟ?
    ΚΑΙ ΕΞΗΓΩ………….

    ΓΡΑΦΕΙΣ………’’ επειδη αυτή δεν έχει την άδεια να αφήνει τον άνδρα της αλλα καν δέρνη αυτήν εκείνος, πρέπει να υπομένη και όχι να χωρίζεται, καν την προίκα της ξοδεύη,καν εις άλλας γυναίκας πορνεύη,αυτή πρέπει να καρτερή.

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ. Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ….’’ . ΤΙ ΛΕΓΩ ΤΑΥΤΑ? ΚΑΝ ΑΠΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ,ΩΣ ΛΕΓΕΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ, ΙΣΩΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΟΓΝΩΣΙΑΝ’’.

    ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Θ ΚΑΝΟΝΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ…..’’ αλλα και απιστου ανδρος χωριζεσθαι ου προσεταχθη γυνη, αλλα παραμενειν δει δια το αδηλον της εκβασεως. ‘’τις γαρ οιδας,γυναι,ει τον ανδρα σωσεις?’’ (α κορ.ζ 16)

    ΜΠΑ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΩ? Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ? ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ….’’ ΙΣΩΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΟΓΝΩΣΙΑΝ’’. ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΟΜΕΝΟΝΤΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΙΤΙΟ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΝΟΣ ΑΝΤΡΑ. ΠΟΙΑ ? Η ΓΥΝΑΙΚΑ!! ΜΑΛΙΣΤΑ. Ο ”ΜΙΣΟΓΥΝΗΣ” Μ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΥΨΩΝΕΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ!! (ΜΕ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ).

    ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΡΑΦΕΙΣ………..’’ Ώστε,η μεν γυναικα αφησασα τον ανδρα της, μοιχαλις είναι,αν παρη αλλον. Ο δε αφεθεις αυτος ανδρας,αν παρη αλλην,συγχωρειται,’’

    Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΙΧΑΛΙΔΑ ΑΝ ΠΑΡΕΙ ΑΛΛΟΝ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ…….’’ ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΑΦΗΣΗ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑΝ ΠΟΡΝΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΠΑΡΗ ΑΛΛΗΝ,ΜΟΙΧΟΣ ΕΙΝΑΙ’’. ΈΧΟΥΜΕ ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΠΟΜΕΝΩΣ.

    ΓΡΑΦΕΙΣ……..’’ Ο δε αφεθεις αυτος ανδρας,αν παρη αλλην,συγχωρειται’’

    ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ..’’ Ο δε αφεθεις’’. ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΑΡΕΙ ΑΛΛΗΝ, ΣΥΧΓΩΡΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕ. ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ…..’’ και η τουτον λαβουσα δευτερα γυναικα , ως μοιχαλις δεν κατακρινεται’’.

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΟΥΤΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ.
    ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ.
    ’’ Εάν όμως και ο ανδρας αφηση την γυναικα του, χωρις αιτιαν πορνειας, και παρη αλλην,μοιχος είναι’’.
    Ώστε,η μεν γυναικα αφησασα τον ανδρα της, μοιχαλις είναι,αν παρη αλλον.

    ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝ? …. ΑΝ ΟΜΩΣ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ DNA ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΣΟΥ.
    ΉΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩ ΔΑΙΜΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  2. ΕΝ-ΔΙΑ-ΦΕΡΟΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΕΝΑΣ ΔΙΑ-ΛΟΓΟΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠ-ΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕ ΑΥΤΗΝ, ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΝ ΓΡΑΦΕΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΑΝΤΑ ΑΥΤΗΝ ΩΣ ΕΜΠΑΘΗ ΕΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΕΙΩΝΕΙ ΩΣ ΩΦΕΙΛΕΙ.

...