σ.σ. : Αυτά είναι τα ολέθρια αποτελέσματα των ηλίθιων χειρισμών από τους βλάκες που ➡ εσκεμμένα κατέστρεψαν την Ευρώπη και τώρα αλληλοτρώγονται σαν τα σκυλιά ➡ Γερμανία: ο καιρός γαρ εγγύς. Κλυδωνίζεται ο κυβερνητικός συνασπισμός – Ζήτημα ωρών ή ημερών…
Η γερμανική ποιότητα δεν θα δημιουργείται πλέον από Γερμανούς: Η Bosch απολύει χιλιάδες ανθρώπους
Η Bosch ανακοίνωσε τις απολύσεις επτά χιλιάδων εργαζομένων, αλλά όπως αποδεικνύεται, αυτό μπορεί να μην είναι το τέλος.
Ο Stefan Hartung , Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Bosch, επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Tagesspiel ότι, δεδομένων των εθνικών οικονομικών προβλημάτων, δεν μπορεί να αποκλειστεί περαιτέρω μείωση της απασχόλησης.
Αυτή δεν είναι η μόνη γερμανική εταιρεία που σχεδιάζει να μειώσει σημαντικά το εργατικό της δυναμικό. Σύμφωνα με το Business Insider, άλλες γερμανικές εταιρείες σχεδιάζουν επίσης απολύσεις. Μεταξύ αυτών είναι η Miele, η εταιρεία λευκών ειδών που στοχεύει να περικόψει περίπου 1.300 υπαλλήλους μέχρι το 2028. Η εταιρεία κατασκευής λογισμικού SAP ανακοίνωσε επίσης περικοπές – στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης, η εταιρεία θα απολύσει έως και 10.000 άτομα. Οι περικοπές θέσεων εργασίας ενδέχεται επίσης να επηρεάσουν την αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen, που ξεκίνησε τον χορό των απολύσεων.
Οι οικονομικές υποθέσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας BMW δεν ήταν τόσο άσχημες τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Σύμφωνα με το Bloomberg, τα αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2024 απλώς θα σοκάρουν τους ειδικούς της αγοράς. Ο λόγος είναι το πολύ υψηλό κόστος για την επισκευή κρυφών ελαττωμάτων και η ασθενής ζήτηση στην κινεζική αγορά.
Τα κέρδη της BMW προ τόκων και φόρων ήταν μόλις 2,3%. Αυτό είναι πολύ χαμηλότερο από τον στόχο του 2024 τουλάχιστον 6% και περίπου στο επίπεδο του δεύτερου τριμήνου του 2020, όταν το παγκόσμιο εμπόριο αντιμετώπιζε τις συνέπειες της πανδημίας του κορωνοϊού.
Τον Σεπτέμβριο, η BMW αναγκάστηκε να προσαρμόσει τις προβλέψεις για τα κέρδη της για φέτος, όταν 1,5 εκατομμύριο οχήματα ανακλήθηκαν λόγω ελαττωματικών συστημάτων πέδησης. Αυτό στοίχισε στον γίγαντα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια, συν η BMW έπρεπε επίσης να αναστείλει τις παραδόσεις εκατοντάδων χιλιάδων ακριβότερων αυτοκινήτων.
Επιπλέον, η ασθενέστερη ζήτηση στην Κίνα και την Ευρώπη επηρέασε επίσης τις πωλήσεις και συμπίεσε τα περιθώρια κέρδους. Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά της BMW, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 30% μέσα σε τρεις μήνες, καθώς οι καταναλωτές μείωσαν τις δαπάνες για προϊόντα πολυτελείας και οι τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις.