Avgerinos Thanassis [ Αν ξεσπάσει μεγαλύτερος πόλεμος δεν θα προλάβουμε να συζητήσουμε αν έπρεπε, αν αδρανήσαμε, αν είχαμε ή όχι χρόνο. Το κακό θα έχει γίνει. Οπότε ας ξανασκεφτούμε ο καθένας κι όλοι μαζί… ]
Jim Jatras [ Πολύ σημαντική δήλωση των VIPS σήμερα από το σχέδιο της Γαλλίας για στρατεύματα στην Ουκρανία , υπογεγραμμένο από τους MacGregor, Ritter, McGovern, Black, άλλους επαγγελματίες πληροφοριών και στρατιωτικούς, συν εμένα ]
VIPS MEMO: Ο γαλλικός δρόμος προς τον πυρηνικό πόλεμο
Η Γαλλία θα μπορούσε να οδηγεί τον αμερικανικό λαό σε ένα μονοπάτι προς μια πυρηνική σύγκρουση που δεν είναι προς το συμφέρον του αμερικανικού λαού – ή της ίδιας της ανθρωπότητας, προειδοποιεί ο πρόεδρος των VIPS, τον Τζο Μπάιντεν.
[ Μαρτίου 24, 2024
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ: Ο Πρόεδρος
ΑΠΟ: Εμπειρογνώμονες Βετεράνων για την Υγιεινή
ΘΈΜΑ: Στο χείλος του Πυρηνικού Πολέμου
Κύριε Πρόεδρε:
Η Γαλλία φέρεται να ετοιμάζεται να στείλει μια δύναμη περίπου 2,000 στρατιωτών – περίπου μια ενισχυμένη ταξιαρχία χτισμένη γύρω από ένα τεθωρακισμένο τάγμα και δύο μηχανοποιημένα τάγματα, με στρατεύματα υποστήριξης υλικοτεχνικής υποστήριξης, μηχανικής και πυροβολικού – στην Ουκρανία κάποια στιγμή στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
Αυτή η δύναμη είναι καθαρά συμβολική, στο βαθμό που θα είχε μηδενική δυνατότητα επιβίωσης σε μια σύγχρονη σύγκρουση υψηλής έντασης του εύρους και της κλίμακας αυτού που συμβαίνει σήμερα στην Ουκρανία. Δεν θα αναπτυσσόταν απευθείας σε μια ζώνη σύγκρουσης, αλλά θα χρησίμευε είτε ως (1) μια δύναμη ανίχνευσης/ταξικό σύρμα για να σταματήσει την προέλαση της Ρωσσίας. ή (2) μια δύναμη αντικατάστασης που αναπτύχθηκε σε μια μη ενεργή ζώνη για να απελευθερώσει Ουκρανούς στρατιώτες για μάχιμα καθήκοντα. Η Γαλλική Ταξιαρχία φέρεται να συμπληρώνεται από μικρότερες μονάδες από τα κράτη της Βαλτικής.
Αυτό θα ήταν η εισαγωγή των μάχιμων στρατευμάτων μιας χώρας του ΝΑΤΟ σε ένα θέατρο πολέμου, καθιστώντας τους «νόμιμους στόχους» σύμφωνα με το Νόμο του Πολέμου.
Τέτοιες μονάδες θα στερούνταν προφανώς εντολής του ΝΑΤΟ. Κατά την άποψη της Ρωσσίας, ωστόσο, αυτό μπορεί να είναι μια διάκριση χωρίς διαφορά. Η Γαλλία φαίνεται να στοιχηματίζει – αφελώς – ότι η ένταξή της στο ΝΑΤΟ θα εμπόδιζε τη Ρωσσία να επιτεθεί στα γαλλικά στρατεύματα. Αντίθετα, είναι πολύ πιθανό η Ρωσσία να επιτεθεί σε οποιοδήποτε γαλλικό/βαλτικό σώμα στην Ουκρανία και να καταστρέψει/υποβαθμίσει γρήγορα τη μαχητική της βιωσιμότητα.
Σε αυτή την περίπτωση, ο Γάλλος Πρόεδρος Μακρόν μπορεί να υπολογίσει ότι, μετά τις ρωσσικές επιθέσεις στα στρατεύματα των μελών του ΝΑΤΟ – εντολή του ΝΑΤΟ ή όχι – θα μπορούσε να επικαλεστεί το Άρθρο 5 του Καταστατικού Χάρτη του ΝΑΤΟ και να κάνει τη συμμαχία του ΝΑΤΟ να παρέμβει. Μια τέτοια επέμβαση πιθανότατα θα λάβει τη μορφή αεροσκαφών που θα επιχειρούν από κράτη του ΝΑΤΟ – και ίσως να περιλαμβάνει αποστολές απαγόρευσης εναντίον τακτικός στόχους στο εσωτερικό της Ρωσσίας.
Στον γκρεμό του πυρηνικού πολέμου;
Δογματικά, και από νομικό δικαίωμα, η απάντηση της Ρωσσίας θα ήταν να εξαπολύσει αντίποινα και εναντίον στόχων σε χώρες του ΝΑΤΟ. Αν το ΝΑΤΟ επιτεθεί στρατηγικές στόχους στο εσωτερικό της Ρωσσίας, σε εκείνο το σημείο αναλαμβάνει το πυρηνικό δόγμα της Ρωσσίας και τα κέντρα λήψης αποφάσεων του ΝΑΤΟ θα χτυπηθούν με πυρηνικά όπλα.
Δεν πιστεύουμε ότι η Ρωσσία θα ξεκινήσει πυρηνική επίθεση κατά των ΗΠΑ, αλλά μάλλον θα αφήσει στις Ηνωμένες Πολιτείες να αποφασίσουν εάν θέλουν να διακινδυνεύσουν την καταστροφή προετοιμάζοντας να εξαπολύσουν πυρηνικό χτύπημα στη Ρωσσία. Τούτου λεχθέντος, οι ρωσσικές στρατηγικές δυνάμεις έχουν βελτιωθεί σε σημείο που, σε ορισμένους τομείς –π.χ. υπερηχητικούς πυραύλους– η ικανότητά τους ξεπερνά αυτή των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ.
Με άλλα λόγια, ο ρωσσικός πειρασμός να χτυπήσει πρώτος μπορεί να είναι λίγο ισχυρότερος από ό,τι σε προηγούμενες κρίσεις, και είμαστε κάπως λιγότερο σίγουροι ότι η Ρωσσία θα ήθελε να «πηγαίνει δεύτερη». Ένας άλλος ανησυχητικός παράγοντας είναι ότι οι Ρώσσοι είναι πιθανό να πιστέψουν ότι η ανοησία του Μακρόν έχει τη σιωπηρή έγκριση ορισμένων βασικών αξιωματούχων των ΗΠΑ και άλλων δυτικών, οι οποίοι φαίνονται απελπισμένοι να βρουν κάποιον τρόπο να αλλάξουν την τροχιά του πολέμου στην Ουκρανία – πόσο μάλλον, ως εκλογές πλησιάσουμε.
Ό,τι χρειάζεται να γίνει
Η Ευρώπη πρέπει να καταλάβει ότι η Γαλλία την οδηγεί σε έναν δρόμο αναπόφευκτης αυτοκαταστροφής.
Ο αμερικανικός λαός πρέπει να καταλάβει ότι η Ευρώπη τον οδηγεί στο κατώφλι της πυρηνικής εξόντωσης.
Εφόσον οι Ρώσσοι ηγέτες μπορεί να υποψιάζονται ότι ο Μακρόν συνεργάζεται με την Ουάσιγκτον, οι ΗΠΑ πρέπει να καταστήσουν δημόσια και ξεκάθαρα τη θέση τους.
Και εάν η Γαλλία και η Βαλτική επιμείνουν στην αποστολή στρατευμάτων στην Ουκρανία, πρέπει επίσης να καταστεί σαφές ότι μια τέτοια ενέργεια δεν έχει εντολή του ΝΑΤΟ. ότι το άρθρο 5 δεν θα ενεργοποιηθεί από οποιαδήποτε ρωσσικά αντίποινα· και ότι το πυρηνικό οπλοστάσιο των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων εκείνων των πυρηνικών όπλων που αποτελούν μέρος της αποτρεπτικής δύναμης του ΝΑΤΟ, δεν θα χρησιμοποιηθεί ως αποτέλεσμα οποιασδήποτε ρωσσικής στρατιωτικής δράσης εναντίον γαλλικών ή βαλτικών στρατευμάτων.
Χωρίς τέτοια σαφήνεια, η Γαλλία θα οδηγούσε τον αμερικανικό λαό σε μια πορεία προς μια πυρηνική σύγκρουση, αναμφισβήτητα όχι προς το συμφέρον του αμερικανικού λαού – ή της ίδιας της ανθρωπότητας.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ,
ΒΕΤΕΡΑΝΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
William Binney, πρώην Τεχνικός Διευθυντής, Παγκόσμια Γεωπολιτική & Στρατιωτική Ανάλυση, NSA; συνιδρυτής, Κέντρο Ερευνών Αυτοματισμού SIGINT (επ.)
Ρίτσαρντ Μπλάκ, πρώην γερουσιαστής της Πολιτείας της Βιρτζίνια. Colonel, USA (ret.); Πρώην Προϊστάμενος, Τμήμα Ποινικού Δικαίου, Γενικός Εισαγγελέας Δικαστής (συνεργάτης VIPS)
Μάρσαλ Κάρτερ-Τριπ, Αξιωματικός Υπηρεσιών Εξωτερικών (ret) και πρώην Διευθυντής Γραφείου στο Γραφείο Πληροφοριών και Έρευνας του State Department
Μπόγκνταν Τζάκοβιτς, πρώην Team Leader of Federal Air Marshals and Red Team, FAA Security, (επ.) (συνεργάτης VIPS)
Graham E. Fuller, Αντιπρόεδρος, Εθνικό Συμβούλιο Πληροφοριών (επ.)
Philip Giraldi, CIA, Αξιωματικός Επιχειρήσεων (επ.)
Μάθιου Χο, πρώην καπτ., USMC, Ιράκ και Υπάλληλος Υπηρεσιών Εξωτερικών, Αφγανιστάν (συνεργάτης VIPS)
Τζέιμς Τζορτζ Τζάτρας, πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και πρώην σύμβουλος εξωτερικής πολιτικής στην ηγεσία της Γερουσίας (Associate VIPS)
Λάρι Σι Τζόνσον, πρώην αξιωματικός της αντιτρομοκρατικής CIA και State Department
Γιάννη Κυριάκου, πρώην αξιωματικός της αντιτρομοκρατικής CIA και πρώην ανώτερος ερευνητής, Επιτροπή Εξωτερικών Σχέσεων της Γερουσίας
Κάρεν Κβιατκόφσκι, πρώην Αντισυνταγματάρχης, Πολεμική Αεροπορία των Η.Π.Α., στο Γραφείο του Υπουργείου Άμυνας παρακολουθώντας την κατασκευή ψεμάτων στο Ιράκ, 2001-2003
Ντάγκλας Μακγκρέγκορ, Συνταγματάρχης, ΗΠΑ (αναθ.) (συνεργάτης VIPS)
Ray McGovern, πρώην αξιωματικός πεζικού/υπηρεσιακού στρατού των ΗΠΑ & αναλυτής της CIA. Προεδρική ενημέρωση της CIA (επανα.)
Elizabeth Murray, πρώην Αναπληρωτής Αξιωματικός Εθνικών Πληροφοριών για την Εγγύς Ανατολή, Εθνικό Συμβούλιο Πληροφοριών και πολιτικός αναλυτής της CIA (επ.)
Τοντ Ε. Πιρς, MAJ, Δικαστής του Στρατού των ΗΠΑ (αναπ.)
Pedro Israel Orta, πρώην αξιωματικός της CIA και της Κοινότητας Πληροφοριών (Γενικός Επιθεωρητής).
Scott Ritter, πρώην MAJ, USMC; πρώην επιθεωρητής όπλων του ΟΗΕ, Ιράκ
Coleen Rowley, Ειδικός Πράκτορας του FBI και πρώην Νομικός Σύμβουλος του Τμήματος Μινεάπολης (επ.)
Λόρενς Γουίλκερσον, Colonel USA, ret.), διακεκριμένος επισκέπτης καθηγητής, College of William and Mary (συνεργάτης VIPS)
Sarah G. Wilton, CDR, USNR, (ret.); Υπηρεσία Πληροφοριών Άμυνας (Επαν.)
Kirk Wiebe, πρώην Senior Analyst, SIGINT Automation Research Center, NSA
Ρόμπερτ Γουίνγκ, πρώην αξιωματικός Εξωτερικών (συνεργάτης VIPS)
Ann Wright, συνταξιούχος έφεδρος συνταγματάρχης του αμερικανικού στρατού και πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ που παραιτήθηκε το 2003 σε αντίθεση με τον πόλεμο στο Ιράκ ]
……………………………………………………………………………………………………………………..