Τι έπαθε η ΠΑΘΕ και βούλιαξε στα νερά ;; Μήπως ήταν κακοτεχνία των κατασκευαστών της ;;

ΕΛΛΑΔΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

[ Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. διαχειρίζεται το Τμήμα του αυτοκινητόδρομου της ΠΑΘΕ από τις Ράχες του νομού Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+079) έως το Κλειδί Ημαθίας (Χ.Θ 471+470), συνόλου 229,40 χιλιομέτρων και το τμήμα της Π.Ε.Ο. από τον Ι/Κ Ευαγγελισμό έως τον Ι/Κ Λεπτοκαρυάς, συνόλου 34,30 χιλιομέτρων. ]

Μάλιστα … Ποιοί είναι οι μέτοχοι ;;

… Και πάλι μάλιστα !! Εδώ βλέπετε τα διόδια που εισπράττουν … (πατήστε το λινκ για να τα δείτε όλα)

https://www.aegeanmotorway.gr/travel-info/diodia/times-diodiwn

Στο βίντεο που παρουσίασε η ίδια η εταιρεία, φαίνεται καθαρά ότι κατασκεύασαν τον δρόμο ακολουθώντας την κλίση του εδάφους !! Στις μελέτες τους δεν υπήρχε πρόβλεψη για πλημμυρικά φαινόμενα ; Αν υπήρχε πρόβλεψη, γιατί ΔΕΝ την κατασκεύασαν με υπερύψωση και ανά τακτά διαστήματα με γέφυρες ;; Είχαν έλλειψη μπάζων ;; Ή “χαμήλωσαν” το κόστος, κατασκευάζοντας τον δρόμο χαμηλό ;;

Εδώ αποδεικνύεται ότι έχει γίνει κακοτεχνία !! Σε αυτή την  περίπτωση, ποιοί φέρουν την ευθύνη ;; Μα φυσικά οι κατασκευαστές και οι υπεύθυνοι του Ελληνικού Δημοσίου, με προεξάρχοντες τους Πρωθυπουργούς και τους Υπουργούς που πέρασαν, από το διάστημα της ανάθεσης του έργου μέχρι την ολοκλήρωση του !!

Ερώτημα 1 : Είναι στην ευθύνη της εταιρείας η αποκατάσταση της οδικής αρτηρίας και μάλιστα με δικά της έξοδα ;;

Διαβάζουμε εδώ

Υπηρεσίες συντήρησης

Η τακτική προληπτική συντήρηση είναι καίριας σημασίας για την διασφάλιση της ασφάλειας και της ομαλής και απρόσκοπτης κυκλοφορίας για όλους τους χρήστες του Αυτοκινητόδρομου.

Οι εργασίες της Τακτικής Προληπτικής Συντήρησης του Αυτοκινητόδρομου περιλαμβάνουν:

  • Τον καθαρισμό οδοστρωμάτων και ερεισμάτων,
  • Τη φροντίδα του πρασίνου,
  • Τον καθαρισμό των τουαλετών στους χώρους στάθμευσης,
  • Τον καθαρισμό των έργων απορροής ομβρίων,
  • Τον καθαρισμό της κατακόρυφης και την ανανέωση της οριζόντιας σήμανσης,
  • Την αποκατάσταση των στηθαίων ασφαλείας και της περίφραξης του Αυτοκινητόδρομου,
  • Τη συντήρηση του οδοφωτισμού,
  • Τη συντήρηση του συστήματος διαχείρισης του Αυτοκινητόδρομου και των σηράγγων,
  • Τη συντήρηση του συστήματος διοδίων,
  • Τη συντήρηση των κτιριακών εγκαταστάσεων,
  • Τη συντήρηση του συστήματος άρδευσης, πυρόσβεσης και υδροδότησης,
  • Τη συντήρηση του τηλεπικοινωνιακού δικτύου οπτικών ινών,
  • Τη συντήρηση των συστημάτων αδιάλειπτης παροχής ισχύος στις σήραγγες και τις άλλες κρίσιμες εγκαταστάσεις του Έργου.

Ερώτημα 2 : Ενεργοποίησε η εταιρεία τους μηχανισμούς της ως διαχειρίστρια του έργου (έσοδα, άρα και έξοδα) , ώστε να αποκατασταθεί το έργο ευθύνης της ;; Ή περιμένει πότε θα πέσουν τα νερά, για να αρχίσει πάλι να εσοδεύει από τα διόδια ;;

Το χειρότερο θα είναι να ζητήσει αποζημίωση για τις όποιες καταστροφές και απώλεια εσόδων, όταν η ίδια ευθύνεται για το ότι κατασκεύασε τον δρόμο ακολουθώντας τις κλίσεις του εδάφους !!

……………………………………………………………………………………………………….