Οι Ρώσσοι εφηύραν νέο κινητήρα για γεωργικά μηχανήματα με διπλάσια διάρκεια ζωής !!

News Technology ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το πρώτο της ερπυστριοφόρο τρακτέρ ανέπτυξε η Belarus

ΑΛΦΕΙΟΣΕπανάσταση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, θα είναι αυτή η εφεύρεση για τρακτέρ και λοιπά γεωργικά μηχανήματα !! Το όφελος για τους αγρότες θα είναι μεγάλο, αφού η τελική τιμή αγοράς ενός τρακτέρ θα είναι μικρότερη, συν την εγκατάλειψη συντήρησης και χρήσης λιπαντικών στον κινητήρα που επιβαρύνουν το περιβάλλον !!

Σκεφθείτε το όφελος που θα είχαν μελλοντικά και οι Έλληνες αγρότες, αν ο Μητσοτάκης δεν διεξήγαγε πόλεμο εναντίον της Ρωσσίας και δεν προκαλούσε την αντίδραση της να καταχωρήσει την πατρίδα μας στη λίστα με τις εχθρικές χώρες !! Εύκολα ξεχνούν οι Έλληνες και πετούν στον κάλαθο των αχρήστων τα συμφέροντα τους …

……………………………………

Στη Ρωσσία, οι επιστήμονες του RGAU-MSHA με το όνομα K.A. Timiryazev ανέπτυξαν ένα νέο μοντέλο κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το κόστος του αναμένεται να είναι περίπου 30% χαμηλότερο από τα υπάρχοντα σχέδια, ενώ η διάρκεια ζωής του κινητήρα είναι διπλάσια. Η εφεύρεση δεν έχει ανάλογα μεταξύ των σύγχρονων μοντέλων, είπε το γραφείο τύπου της ακαδημίας.

«Σύμφωνα με τους επιστήμονες της γεωργίας, με τη σωστή επιλογή υλικών και τεχνολογικού εξοπλισμού, θα είναι δυνατή η πλήρης εγκατάλειψη της συντήρησης ενός τέτοιου κινητήρα, καθώς και της χρήσης λιπαντικών», ανέφερε η υπηρεσία Τύπου, στο πρακτορείο RIA Novosti .

Ταυτόχρονα, αυξάνεται και ο χρόνος λειτουργίας: όπως εξήγησε η υπηρεσία Τύπου, αυτό είναι δυνατό λόγω του γεγονότος ότι η τριβή μεταξύ του εμβόλου εργασίας του κινητήρα και του «κυλίνδρου εργασίας» είναι ελάχιστη και τείνει στο μηδέν. «Ως αποτέλεσμα, η διάρκεια ζωής του κινητήρα διπλασιάζεται περίπου», είπαν. Η κατανάλωση υλικού και το ειδικό βάρος της εφεύρεσης είναι χαμηλότερα λόγω της μείωσης των διαστάσεων, αλλά η απόδοση είναι 3-5% υψηλότερη από αυτή των κλασσικών κινητήρων λόγω μειωμένης τριβής.

“Δεν υπάρχουν ανάλογα μαζικής παραγωγής ενός τέτοιου κινητήρα. Πειραματικά μοντέλα παρόμοιου σχεδίου ήταν, για παράδειγμα, στις ΗΠΑ και τη Γαλλία . Ωστόσο, οι λύσεις που ενσωματώθηκαν στο σχεδιασμό μας είναι γνωστές σε ορισμένες πτυχές – τόσο στον περιστροφικό κινητήρα Wankel όσο και στον κινητήρα με αντίθετα κινούμενα έμβολα σχεδιασμένα από τον Charomsky», ανέφερε η υπηρεσία Τύπου σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας ανάπτυξης Ντμίτρι Άνασιν.

Το κόστος ενός νέου κινητήρα είναι περίπου 30% χαμηλότερο από τα υπάρχοντα σχέδια – λόγω της χρήσης σφράγισης και όχι χύτευσης. Ισχύει για γεωργικά μηχανήματα μικρού μεγέθους, επομένως το μέγεθός του μπορεί να αλλάξει ανάλογα με την ονομαστική ισχύ. Τόσο η βενζίνη όσο και το αέριο μπορούν να χρησιμεύσουν ως καύσιμο: το τελευταίο είναι πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Η διαδικασία εργασίας στον νέο κινητήρα είναι οργανωμένη με τέτοιο τρόπο ώστε η καύση αερίου να γίνεται σε πιο ευνοϊκές συνθήκες από ό,τι σε υπάρχοντα σχέδια.

“Οι επιστήμονες του Timiryazev έχουν ήδη κατοχυρώσει με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας την εφεύρεσή τους και οι εργασίες για την παραγωγή ενός πρωτοτύπου έχουν ξεκινήσει. Επί του παρόντος, οι προγραμματιστές διαπραγματεύονται με πιθανούς συνεργάτες για την οργάνωση της μαζικής παραγωγής”, ανέφερε η υπηρεσία Τύπου.

…………………………………………………………………………………………………..