Συγκλονιστικά είναι τα όσα δήλωσε την 1-3-2023 στην ΕΡΤ ο Ιωάννης Μανωλόπουλος, επιβάτης στην προηγούμενη αμαξοστοιχία 56, που είχε αναχωρήσει από Αθήνα στις 13.22 με ώρα άφιξης (δεν έφτασε ποτέ) στη Θεσσαλονίκη στις 17.35, ο οποίος μιλώντας στις «Συνδέσεις» αποκάλυψε ότι είχε κοπεί το καλώδιο ηλεκτροδότησης στο Παλαιοφάρσαλο και από εκεί τους πήραν με λεωφορεία για Θεσσαλονίκη. Η αμαξοστοιχία 56 έμεινε στο Παλαιοφάρσαλο.
Στην εκπομπή Tlive της Τατιάνας Στεφανίδου, στις 7-3-2023, ειπώθηκε ξεκάθαρα (βίντεο, λεπτό 23.53) , ότι η επιβατική αμαξοστοιχία Νο. 62 κινούνταν στη γραμμή καθόδου (Θεσσαλονίκη-Αθήνα), από τo Λιανοκλάδι τουλάχιστον !! Αυτό συνέβαινε διότι, όπως δήλωσε ο πρώην διευθυντής ασφαλείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάποιοι Ρομά είχαν κόψει την ηλεκτροκίνηση στη γραμμή ανόδου !!
……………………….
Ακούστε καλά στο βίντεο από το 0.30 λεπτό … τις συνομιλίες μεταξύ του σταθμάρχη Λάρισας και του ρυθμιστή κυκλοφορίας …
………………………………
Κι εδώ έχουμε την αποκάλυψη στην εκπομπή Tlive της Τατιάνας Στεφανίδου, στις 14-3-2023 !! Ακούστε με προσοχή τι λέγεται από το 7.32 λεπτό μέχρι το 15.46 λεπτό …
…………………………..
Και εδώ γεννάται το μεγάλο ερώτημα: Αν από το Λιανοκλάδι μέχρι τη Λάρισα δεν υπήρχε ηλεκτροκίνηση στη γραμμή ανόδου και αναγκαστικά οι ηλεκτρικές αμαξοστοιχίες ανέβαιναν προς Θεσσαλονίκη από τη γραμμή καθόδου (ανάποδα) , μπορούσε η επίμαχη γραμμή ανόδου από Λάρισα έως Θεσσαλονίκη να είχε ηλεκτροκίνηση ;; Ακούσαμε τον ρυθμιστή κυκλοφορίας να λέει ότι το “σωληνάδικο” μπορούσε να μπει στη γραμμή ανόδου γιατί είναι ντίζελ !!
Τελικά είχε ρεύμα η γραμμή ανόδου από Λάρισα προς Θεσσαλονίκη ;; Γιατί κανείς δεν μιλάει γι’ αυτό ;;;
……………………….
Σχετικά για το ΕΓΚΛΗΜΑ ΟΣΕ
……………………………………………………………………………………………………………..