Κάθε επιβατικό τρένο διαθέτει προσωπικό το οποίο δίνει σήμα στον οδηγό του τρένου για αναχώρηση όταν κλείσουν οι πόρτες και ο σηματοδότης λειτουργεί και έχει πράσινο. Σε περίπτωση που δεν λειτουργεί, με εντολή του οδηγού/σταθμάρχη μπορεί να γίνει η αναχώρηση αλλά με μειωμένη ταχύτητα στο ελάχιστο*. Αυτό θα έπρεπε ο οδηγός και το πλήρωμα να το γνωρίζουν και να παρέμβουν ώστε η πορεία του τρένου να είναι στο ελάχιστο, σε ορατότητα, ώστε να μην γίνει κάποιο ατύχημα. Ερώτηση: Υπήρχε ισχύουσα εκπαίδευση οδηγού, σταθμάρχων και προσωπικού τρένου και πότε, που και πως έγινε η -απαιτούμενη- τελευταία μετεκπαίδευση;
- *Oι καθυστερήσεις όταν είναι δικαιολογημένες δεν βαραίνουν κανέναν, καθώς πρώτα-πρώτα είναι η ασφάλεια των επιβατών και μετά όλα τα άλλα.