ΑΛΦΕΙΟΣ : Ο έτερος ανεκδιήγητος, ο ξετσίπωτος Τσίπρας, ο ασεβής, χασκογελάει ηλίθια, υβρίζοντας τις ψυχές των νεκρών, τους τραυματίες, τους αγνοούμενους, τους συγγενείς τους και όλον τον ελληνικό λαό που θρηνεί …
Ψηφίστε τον κι αυτόν, που το 2016, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, η «Ferrovie dello Stato Italiane Group» εξαγόρασε αντί 45 εκατομμυρίων ευρώ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ !!!
https://twitter.com/NIKSOTIROPOYLOS/status/1630949566433353730
………………………
Τετέλεσται Μητσοτάκη ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΤΩΡΑ !! Που έχεις και θράσος να πετάς ευθύνες σε άλλους !!
………………………
Σχετικά … ακούστε στο βίντεο τις αλήθειες για τον ΟΣΕ από τον Ιούλιο του 2022 στη Βουλή !!
[ … Το 2016, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, η «Ferrovie dello Stato Italiane Group» εξαγόρασε αντί 45 εκατομμυρίων ευρώ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το χρέος του ΟΣΕ, ύψους 14,3 δισ. ευρώ, προστέθηκε στο κρατικό δημόσιο χρέος όπως και η ετήσια επιχορήγηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον κρατικό προϋπολογισμό. Επίσης μετακινήθηκαν υπάλληλοι σε άλλες θέσεις του Δημοσίου, στο πλαίσιο των προγραμμάτων «εξυγίανσης». Το συνολικό κόστος για το ελληνικό δημόσιο έφτασε τα 15,719 δισ. ευρώ.
Η ιταλική εταιρεία επιδοτείται με 50 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο για να εκτελεί συγκεκριμένα δρομολόγια, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ) που έχει υπογράψει με το ελληνικό υπουργείο Μεταφορών.
Να σημειωθεί πως η σύμβαση ιδιωτικοποίησης που υπογράφηκε το 2017 ανάμεσα στο ΤΑΙΠΕΔ και τη «Ferrovie dello Stato» για τη μεταβίβαση του 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ουδέποτε δημοσιεύθηκε.
Απλόχερη είναι φυσικά η κυβέρνηση της ΝΔ που τον Ιούλιο του 2022 επικύρωσε στη Βουλή σύμβαση με την οποία η σιδηροδρομική εταιρεία θα τσεπώσει 750 εκατομμύρια ευρώ για να εκτελεί δρομολόγια στις δήθεν «άγονες γραμμές».
Η σύμβαση έχει ισχύ για 15 χρόνια, στη διάρκεια των οποίων η εταιρεία θα εισπράττει κάθε χρόνο 50 εκατομμύρια, χωρίς βέβαια να αποκλείεται και «αναπροσαρμογή» προς τα πάνω. Όσο για το ποιες είναι οι «άγονες γραμμές», είναι χαρακτηριστικό ότι μία απ’ αυτές είναι το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη!
Το έγκλημα είχε ξεκινήσει νωρίτερα. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είχε «σπάσει» τον ΟΣΕ σε εταιρείες. Ήταν τα πρώτα βήματα της στρατηγικής της ΕΕ για την «απελευθέρωση» των σιδηροδρόμων, προκειμένου ανεμπόδιστα να εξασφαλίζονται νέα πεδία κερδοφορίας στους ομίλους… ] Πηγή
…………………………………………………………………………….