ΟΣΕ. 30 χρόνια κωλυσιεργούν τον εκσυγχρονισμό κίνησης συρμών. Την ευθύνη φέρει ακέραια η κυβέρνηση !!

News ΕΛΛΑΔΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΑΛΦΕΙΟΣ : Με μια ανείπωτη τραγωδία ξεκίνησε ο Μάρτιος 2023 … Οι ευθύνες όμως έχουν όνομα !! Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα, ποτέ και κανείς δεν τις αναλαμβάνει και δεν παραιτείται !!

https://septrainose.gr/wp-content/uploads/2021/04/-OSE.pdf

Και τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχουν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο υπουργός Κώστας Καραμανλής ( γνωρίζουν αυτοί το γιατί ) και παρά ταύτα βγαίνουν και κάνουν δηλώσεις σαν πενθούσες χήρες … , ενώ είναι άμεσα υπεύθυνοι για το φρένο του μη ηλεκτρονικού εκσυγχρονισμού της κίνησης των σιδηροδρόμων …

«Ό,τι και να σας πω, είναι μια κατάσταση μη διαχειρίσιμη αυτή τη στιγμή» , δήλωσε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο Γιάννης Ντίτσας, πρόεδρος πανελλήνιας ομοσπονδίας σιδηροδρομικών και πρόσθεσε ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα έπρεπε να έχουν τελειοποιηθεί πριν από πολλά χρόνια. Σημείωσε ότι ένα κομμάτι της διαδρομής (Τιθορέα – Δομοκός) λειτουργεί με την τελευταία τεχνολογία, όμως στο υπόλοιπο τμήμα υπάρχουν τα συστήματα, αλλά δεν λειτουργούν. Όλα αυτά τα καταγγέλλουμε τα τελευταία 25 χρόνια, είπε ο κ. Ντίτσας.

Διαβάζουμε εδώ, μόλις πριν μερικές ημέρες, στις 23 Φεβρουαρίου 2023 … [ * * * Το ζήτημα της τηλεματικής του ΟΣΕ είναι χαρακτηριστικό της κατάστασης που επικρατεί στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Εδώ και πολλά χρόνια ο οργανισμός έχει στοιχεία τηλεματικής στη διάθεσή του αλλά μέχρι πρόσφατα αυτά δεν ήταν διαθέσιμα στο κοινό, ούτε από τον ίδιο τον ΟΣΕ ούτε και από την Hellenic Train. Την ίδια στιγμή, ο ΟΣΕ, πέρα από τα σιδηροδρομικά έργα με προϋπολογισμούς δισεκατομμυρίων ευρώ, προετοιμάζει μεγάλο διαγωνισμό ΣΔΙΤ για την δημιουργία νέου συστήματος τηλεματικής που θα περιλαμβάνει εφαρμογές, πινακίδες σε σταθμούς κ.λπ. Χαμένος χρόνος, χαμένο χρήμα και χαμένη αξιοπιστία του ελληνικού σιδηρόδρομου.

* * * Τον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κατήγγειλε με δήλωσή του ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ κ. Παππάς για την πραγματοποίηση εργασιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο χωρίς να λαμβάνονται μέτρα ασφαλείας όπως η διακοπή κυκλοφορίας των τρένων. Σύμφωνα με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, στην περιοχή της Λαμίας πραγματοποιήθηκαν εργασίες τοποθέτησης οδικής γέφυρας με γερανό χωρίς να έχει διακοπεί η σιδηροδρομική κυκλοφορία.

* * * Στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης παραπέμπει την Ελλάδα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για μη εκπλήρωση υποχρεώσεων που υπέχει δυνάμει της οδηγίας για τη δημιουργία ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου (2012/34/ΕΕ). Η συγκεκριμένη συμφωνία θα έπρεπε να είχε ενσωματωθεί από τον Ιούνιο του 2015 (!) Από την πλευρά του ΟΣΕ υποστηρίζεται πως θα υπάρξει σύντομα συμφωνία με το ελληνικό δημόσιο για να επιλυθεί το πρόβλημα. ]

 

……………………………………………………………………………………………………….