ΠΥΡΚΑΪΕΣ ΣΕ ΥΜΗΤΤΟ, ΚΟΡΩΠΙ, ΛΑΚΩΝΙΑ ΚΑΙ ΧΑΛΚΙΔΑ. ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ Canadair ΣΤΗ ΛΑΚΩΝΙΑ…

ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

58CFD58A17A60F25D94A6A19321A7C1F

ΠΡΩΤΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ “ΣΥΡΙΖΑ” ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ… ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΙΕΣ ΓΙΑ ΕΜΠΡΗΣΜΟΥΣ ! ΙΣΤΟΡΙΚΑ , ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ! ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ Η ΙΔΙΑ Η ΤΣΙΛΕΡ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ… ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΕΙΣΟΔΟ ( ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΕΣΤΕ ) ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΩΝ ! ΤΡΑΝΤΑΧΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΙ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΕΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ !!! ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΕΣ ΣΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ! ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ Η ΥΠΟΘΑΛΨΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟΥΣ … “ΚΥΚΛΟΥΣ” ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ … 

……………………………….

Σε εξέλιξη πυρκαγιές σε Υμηττό και Νεάπολη Λακωνίας όπου έχουν εκκενωθεί τρεις οικισμοί

Σε εξέλιξη βρίσκεται φωτιά στον Υμηττό στο ύψος της περιοχής του Καρέα. Το πύρινο μέτωπο ξέσπασε μεταξύ του νεκροταφείου του Βύρωνα και της Λεωφόρου Κατεχάκη. Στις φλόγες έχουν παραδοθεί σπίτια, καθώς η φωτιά έφτασε σε κατοικημένη περιοχή. Στο σημείο επιχειρούν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις. Η φωτιά κινείται με πολύ γρήγορους ρυθμούς λόγω των ισχυρών ανέμων. 

Επίσης σε εξέλιξη βρίσκεται και η πυρκαγιά σε αγροτοδασική έκταση στο Φαρακλό Λακωνίας, πάνω από τη Νεάπολη Βοιών. Η φωτιά λόγω των ισχυρών ανέμων που πνέουν έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις καίγοντας δασική έκταση με χαμηλή βλάστηση, ενώ ζημιές έχει προκαλέσει και σε σπίτια. Οι άνεμοι στην περιοχή αγγίζουν τα 8 μποφόρ και η φωτιά βρίσκεται σε απόσταση 300 μέτρων από την πόλη της Νεάπολης 

Τρεις οικισμοί (Νεάπολη, Άγιος Νικόλαος και Κάτω Καστανιά) και μία παιδική κατασκήνωση έχουν εκκενωθεί, καθώς οι ισχυροί άνεμοι μεγέθους 5 με 6 μποφόρ που πνέουν στην περιοχή καθιστούν πολύ δύσκολη την προσπάθεια κατάσβεσης και δυστυχώς βοηθούν στην περαιτέρω εξάπλωση της φωτιάς. 

Η φωτιά έχει μπει σε χωριά ανέφερε ο δήμαρχος Μονεμβασίας Ηρακλής Τριχείλης: «Η κατάσταση είναι εξαιρετικά δύσκολη λόγω των πολύ δυνατών ανέμων και του εκτεταμένου πύρινου μετώπου», πρόσθεσε. Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας Μονεμβασιάς σπίτια δεν έχουν καεί ολοσχερώς ωστόσο έχουν υποστεί ζημιές.

Πριν λίγο αναγκαστική προσγείωση πραγματοποίησε πυροσβεστικό αεροσκάφος που παίρνει μέρος στην επιχείρηση κατάσβεσης της πυρκαγιάς στη Λακωνία. Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, οι δύο πιλότοι είναι καλά στην υγεία τους.

…………………………………………………………..

ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ… ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΟΥΣ… ΟΤΑΝ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΡΥΘΜΙΣΘΕΙ ΑΝ , ΛΕΜΕ ΑΝ , ΕΣΕΙΣ ΕΙΧΑΤΕ ΕΝΣΤΕΡΝΙΣΤΕΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ , ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΣΑΣΤΕ , ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΛΥΘΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ… 

…………………………………………………………..

Δευτέρα, Ιούνιος 22, 2015 – 08:00

Η ΘΛΙΒΕΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

«Η Αστυνομία έκαψε… κινητήρες και η Πυροσβεστική δεν έχει… σασμάν! Η ΕΛ.ΑΣ. θα καταδιώκει κακοποιούς με τα… πόδια και η Πυροσβεστική θα σβήνει φωτιές με… κουβάδες», δηλώνει με έκδηλη ανησυχία στέλεχος του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Ανησυχία για την οριακή κατάσταση

Η οικονομική κατάσταση στη χώρα έχει προκαλέσει σημαντικές ελλείψεις και στα δύο Σώματα σε οχήματα, εξαιτίας «γήρατος» και κατά συνέπεια καθημερινών βλαβών, που δεν επιδιορθώνονται ελλείψει κονδυλίων. Η κατάσταση βρίσκεται σε πρωτοφανές και οριακό σημείο, με τον κίνδυνο έξαρσης εγκληματικότητας και χαμηλής ανταπόκρισης σε δασικές πυρκαγιές, αντίστοιχα, να μην είναι μία υπερβολική εκτίμηση.

Το 65%-70% των περιπολικών και μοτοσικλετών της ΕΛ.ΑΣ. είναι στα… πιτς, χωρίς όμως να υπάρχουν χρήματα για την επισκευή τους, άρα καθηλωμένα, ενώ στο 35%-40% κυμαίνεται το ποσοστό των ακινητοποιημένων λόγω βλαβών, οχημάτων του Πυροσβεστικού Σώματος.

Με τα σημερινά δεδομένα, 6 στα 10 περιπολικά της αστυνομίας δεν κινούνται όπως και 3 στα 10 υδροφόρα οχήματα της πυροσβεστικής.

Το 65% των οχημάτων και των δύο σωμάτων έχει ηλικία περίπου 15 χρόνων, με τα κοντέρ τους να έχουν καταγράψει κατά μέσο όρο 350.000-450.000 χιλιόμετρα, και το υπόλοιπο 35% από 15ετία και κάτω, έχοντας διανύσει 200.000-300.000 χιλιόμετρα.

«Πρόκειται για έναν “γερασμένο” στόλο, που καμία ηγεσία και κυβέρνηση δεν πήρε απόφαση να ανανεώσει σταδιακά, και έμειναν στις παροδικές “δωρεές”. Πέρσι διαλύσαμε 3.000 παλιά ακινητοποιημένα περιπολικά της αστυνομίας για να έχουμε ανταλλακτικά για τα “γερασμένα” που κινούνται. Τα ανταλλακτικά τελείωσαν και ο εφευρέτης… Κύρος Γρανάζης δεν μπορεί να λειτουργεί συνέχεια», τονίζει υψηλόβαθμος αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. στον «Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής».

Την ίδια ώρα τα περίπου 5.500 περιπολικά της ΕΛ.ΑΣ., είναι βενζινοκίνητα των 2.000 κυβικών εκατοστών, κυβισμός που σε συνδυασμό με την «ηλικία» τους προκαλεί μεγάλη κατανάλωση καυσίμων ανεβάζοντας σε δυσθεώρητα ύψη το καθημερινό κόστος κίνησης, ενώ υπάρχει και δυσκολία στην εύρεση ανταλλακτικών για την επιδιόρθωση των βλαβών τους. Στην Πυροσβεστική σχεδόν όλος ο στόλος, περίπου 3.000 οχήματα κινούνται με πετρέλαιο, ωστόσο η «ηλικία» τους είναι μεγαλύτερη σε μέσο όρο από αυτή των περιπολικών της ΕΛ.ΑΣ., με αποτέλεσμα την συχνότερη παρουσίαση βλαβών.

Κάποια στιγμή έπεσε στο τραπέζι η ιδέα αγοράς οχημάτων με πετρελαιοκίνηση νέας τεχνολογίας και για τα δύο σώματα, μέσω… leasing, ωστόσο οι όροι των εταιρειών, κάποια σχετικά νομοθετήματα για τις προμήθειες και οι αγκυλώσεις του συστήματος, απέτρεψαν την όποια προσπάθεια υλοποίησή της. Αν έγκαιρα γινόταν η σταδιακή προμήθεια οχημάτων νέας τεχνολογίας με πετρελαιοκίνηση, θα υπήρξε απόσβεση της κτήσης τους από το χαμηλότερο κόστος κίνησής τους και την αύξηση του χρονικού διαστήματος για συντήρηση και βλάβες, επεσήμανε πηγή του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ.

Η θλιβερή πραγματικότητα σε αριθμούς

«Βρισκόμαστε μπροστά σε μία ατέρμονη κατάσταση. Όταν βρίσκονται χρήματα για τη συντήρηση και επισκευή ακινητοποιημένων οχημάτων, τα φτιάχνουμε αλλά στη συνέχεια χαλάνε εκείνα που χρησιμοποιούσαμε περισσότερο μέχρι να φτιάξουμε τα χαλασμένα. Παίζουμε ένα “γύρω-γύρω όλοι”», αναφέρει στέλεχος της ΕΛ.ΑΣ.  

Υπηρεσίες αιχμής στο λεκανοπέδιο της Αττικής, όπως Άμεση Δράση, ομάδες «Ζ», ΔΙ.ΑΣ., ΔΕΛΤΑ, Ασφάλεια Αττικής αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με την ακινητοποίηση των οχημάτων τους εξαιτίας της έλλειψης οικονομικών πόρων για την επισκευή τους.

Από τις περίπου 1.300 μοτοσυκλέτες της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης, κινούνται οι 480, ενώ από τα 180 περιπολικά οχήματα, κινούνται μόλις τα 75, τα περισσότερα από τα οποία είναι 15ετίας και έχουν καταγράψει 200.000-400.000 χιλιόμετρα.

Το μηνιαίο κόστος συντήρησης των παραπάνω οχημάτων κυμαίνεται στα 100.000 ευρώ. Η «ηλικία» και η καθυστέρηση των σέρβις και επισκευών, έχει προκαλέσει σοβαρές βλάβες, όπως «κάψιμο» κινητήρων και «σπάσιμο» σασμάν. Ο αριθμός των περιπολιών φυσικά δεν έχει αλλάξει ή μειωθεί, ωστόσο γίνεται με τις ίδιες μοτοσυκλέτες και περιπολικά, τα οποία δεν «ξεκουράζονται» και σύντομα θα παρουσιάσουν και αυτά, σοβαρά προβλήματα. Χαρακτηριστικό δείγμα της κατάστασης ήταν η «χορηγία» σέρβις και ελαστικών σε 45 περιπολικά από ιδιωτική εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αύριο αναμένεται να κοπεί ένα κονδύλι για την συντήρηση και επισκευή οχημάτων της Άμεσης Δράσης, κάτι που σαν «ασπιρίνη» θα απαλύνει έστω και προσωρινά, τον πόνο…

 Οι υπηρεσίες της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής και τα Τμήματα Ασφαλείας έχουν περίπου 1.200 οχήματα, εκ των οποίων 410 επιβατικά, 350 μοτοσυκλέτες και 460 ειδικών δράσεων. Από αυτά σχεδόν το 50% είναι ακινητοποιημένα, επισκευάζεται κατά τακτά χρονικά διαστήματα το 20%, αλλά ήδη έχει προβλήματα το ίδιο ποσοστό από τα υπόλοιπα οχήματα που κινούνταν στο μεσοδιάστημα για να καλύψουν τις ανάγκες των υπηρεσιών. Σχεδόν το 70% αυτών των οχημάτων είναι πάνω από δεκαετία με 300.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ και το 30% γύρω στην 5ετία με λιγότερες βλάβες.  

Το Πυροσβεστικό Σώμα έχει περίπου 3.000 οχήματα, εκ των οποίων τα 1.700 υδροφόρα. Τα υπόλοιπα είναι γερανοφόρα, κλιμακοφόρα, διασωστικά και μεταφοράς προσωπικού. Από αυτόν τον στόλο οχημάτων περίπου το 35%, βρίσκεται στο συνεργείο, με μοναδικό ενθαρρυντικό στοιχείο, ότι δεν έχουν ξεσπάσει μεγάλες πυρκαγιές, οπότε δεν καταπονούνται τα λειτουργικά, ενώ υπάρχει και μικρό χρονικό περιθώριο επισκευής των προβληματικών. Στην περίπτωση της Πυροσβεστικής, η «ηλικία» του στόλου οχημάτων είναι πολύ μεγαλύτερη με την πλειοψηφία τους να είναι πάνω από 20 χρόνια και πολύ λίγα κάτω από τα 15 έτη.

Υψηλόβαθμοι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. και του Πυροσβεστικού Σώματος, τονίζουν πως η ακινησία των οχημάτων παρεμποδίζει σημαντικά το έργο τους θέτοντας σε κίνδυνο τους πολίτες ενώ η έλλειψη τεχνικής συντήρησης θέτει σε κίνδυνο τη ζωή των πληρωμάτων τους.

thetoc.gr

Αφήστε μια απάντηση