Αυγ 262015
 

2221831_orig

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ και ο Φίλιππος Κόρινθος 546 έτη από πρώτης ανανέωσης Ολυμπικών Αγώνων ή 2353 έτη πριν…

[ Όρκος . Ορκίζομαι στον Δία , τη Γαία , τον Ήλιο , τον Ποσειδώνα και όλους τους θεούς και τους θεούς . Θα μείνω πιστός στην κοινή ειρήνη και ότι δε θα σπάσω τη συμφωνία με τον Φίλιππο , ότι δε θα πάρω τα όπλα σε ξηρά και θάλασσα , για να βλάψω κάποιον από εκείνους που συμμετέχουν στους όρκους . Ούτε θα πάρω οποιαδήποτε πόλη ή φρούριο , ή λιμάνι με δόλο ή τέχνασμα , με πολεμική πρόθεση ενάντια στους συμμέτοχους της ειρήνης . Ούτε θα καταλύσω τη βασιλεία του Φιλίππου και των εκγόνων του , ούτε το σύνταγμα κάθε πολιτείας , εφ’ όσον ορκίστηκαν τους όρκους της ειρήνης . Ούτε θα πράξω κάτι αντίθετο σε αυτές τις συμφωνίες ούτε θα επιτρέψω να το πράξει κάποιος άλλος . Αλλά αν κάποιος παραβεί την ειρήνη , θα βοηθήσω αν κληθώ , και θα πολεμήσω τους παραβάτες της κοινής ειρήνης , όπως αποφασίστηκε ( από το συνέδριο ) και αν κληθώ από τον ηγεμόνα και δε θα εγκαταλείψω ——–
των Θεσσαλών — των Ελειμιωτών — των Σαμοθράκων και των Θασίων — των Αμβρακιωτών — από τη Θράκη και — των Φωκέων , Λοκρών Οιτέων και Μαλιέων και Αινιάνων — και Αγραίων και Δολόπων — Περραιβών —Ζακύνθου και Κεφαληνίας … ] (αποσπασματική επιγραφή που βρέθηκε στην Αθήνα)ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ 1ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ 2

( ο χάρτης από το βιβλίο «Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ» του Βαρθολομαίου Λάζαρη )

God_Trumps

Ο Φίλιππος κάλεσε όλες τις πόλεις των Ελλήνων , σε όλη την Μεσόγειο , στον Εύξεινο Πόντο και όλη την Ευρώπη στην Κόρινθο . 

Ο νέος συμμαχικός οργανισμός ονομάστηκε «οι Έλληνες» ( όχι το κοινόν των «Ελλήνων και των Μακεδόνων» ) και καταχρηστικά λέγεται «κοινόν της Κορίνθου»*.

Αυτή ήταν η πρώτη στα κοντινά ιστορικά χρόνια , καταγεγραμμένη ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ! «ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ» !

Τα όργανα της διοικήσεως ήταν

  1. Ένα σώμα που συγκροτούσαν οι εκπρόσωποι των κρατών μελών του .
  2. Το προεδρείο του ίδιου σώματος .
  3. Ο Ηγεμών . Εξελέγη σε ελεύθερη εκλογή ο Φίλιππος .

…………….

Οπως ανακοίνωσε η Α. Κοτταρίδη ,

«ο Ηγεμόνας , αρχηγός και υπερασπιστής του λαού του , εγγυητής του νόμου και της τάξης , φορέας της θεϊκής ευλογίας , πέρα και πάνω από τους υπηκόους του , ήταν γι’ αυτούς η απτή δήλωση της ισχύος και της σταθερότητας του κράτους . Ένα πρόσωπο-σύμβολο , που έχανε την ιδιωτικότητά του» . Για να διαδηλώσει την ιδέα της πεφωτισμένης εξουσίας του ο Φίλιππος χρειαζόταν ένα ανάκτορο που να συνδυάζει τη λειτουργία της πολιτικής αγοράς και της ιερής ακρόπολης μιας δημοκρατικής πολιτείας και έτσι γεννήθηκε η ιδέα του ανακτόρου των Αιγών , «…που θα γίνει το αρχέτυπο των “βασιλείων” της ελληνιστικής Οικουμένης , με σημερινούς όρους ένα κτίριο όπου συγκεράζονται οι λειτουργίες της Βουλής , του Αρείου Πάγου , του Πενταγώνου και , βέβαια , του μεγάρου Μαξίμου…» .mouse

Το ανάκτορο του Φιλίππου Β’ , συνολικού εμβαδού 12.500 τ.μ. , τρεις φορές σαν τον Παρθενώνα , με ψηφιδωτά δάπεδα εμβαδού 1.500 τ.μ. , δεν φιλοξενούσε καμία προσωπική και οικογενειακή δραστηριότητα του βασιλιά των Μακεδόνων . «Ηταν η έδρα της πολιτικής , θρησκευτικής , νομοθετικής , δικαστικής και πνευματικής εξουσίας , ένα κτίριο με προφανώς δημόσιο χαρακτήρα , που ουσιαστικά βρίσκεται πέρα και πάνω από τον χαρακτηρισμό “οίκος” »

* Οι ξένοι εσφαλμένα αναφέρουν το κοινόν των Ελλήνων ως Κορινθιακή Συμμαχία ( League of Corinth , Ligue de Corinthe , Korinthischer Bund ) . Μετά τον Φίλιππο Β΄ το «καταστατικό» του Κοινού Συνεδρίου των Ελλήνων ανανεώθηκε 4 φορές , από τον Αλέξανδρο , από τον Αντίγονο και τον Δημήτριο , από τον Αντίγονο Δώσονα και από το Φίλιππο Ε΄ αντίστοιχα.

Από την επιγραφή της Επιδαύρου προκύπτει ότι κυρίαρχο σώμα ήταν το Συνέδριο των αντιπροσώπων των κρατών μελών του Κοινού . Το Συνέδριο επόπτευε την τήρηση των συμφωνημένων και επέλυε τις διαφορές , όπως φαίνεται και με προειδοποίηση προς τους Χίους ότι «υπόκεινται στην κρίση των Ελλήνων» και ότι «θα κριθούν από το συνέδριο των Ελλήνων» ( από επιγραφή της Χίου στην οποία βρέθηκε επιστολή του Αλεξάνδρου )

Εάν σήμερα μακρολογούν και ξεπουλούν πατρίδα κάποιοι , δεν είναι σωστό να παραβλέπουμε ότι ήδη από τον 4ο π.Χ. αιώνα υπήρχαν Κοινά , όπου τα επιμέρους κράτη-μέλη είχαν παραιτηθεί από την ανεξαρτησία τους στην εξωτερική πολιτική , ενώ η ιδέα της ένωσης όλων των ελληνικών κρατών και Κοινών είχε διατυπωθεί πριν ένα περίπου αιώνα από τους ρήτορες , Γοργία και Ισοκράτη. Ο Ισοκράτης στον «Πανηγυρικό» του συμβούλευε τους Έλληνες να ομονοήσουν και να πολεμήσουν τους βαρβάρους , στον «προς Φίλιππο» λόγο του προέτρεπε το Μακεδόνα βασιλιά , να ηγηθεί των Ελλήνων κατά των βαρβάρων και ο Γοργίας στον «Ολυμπικό» του λόγο προέτρεπε τους Έλληνες να ομονοήσουν και να πολεμήσουν κατά των βαρβάρων .

Πηγή1

Πηγή 2 Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Εκδοτική Αθηνών Τ2

Πηγή 3

Σχετικό θέμα: Αρχαιολογικός Χώρος των Αιγών (σημερινή ονομασία Βεργίνα) ΟΥΝΕΣΚΟ Μνημείο ΠΠΚ

· Ήρθε στο φως αρχαίο τείχος της Βεργίνας 

ΠΗΓΗ: http://pyrron.blogspot.gr/2010/07/blog-post_13.html

Η αρχαιότερη «Βουλή» στην Ευρώπη και στον κόσμο

………………………………………………

Artemis Sorras Ο ΟΡΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΚΟΙ ΟΧΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΜΟΝΟ ΔΥΝΑΣΤΕΥΣΗ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΜΕ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΡΚΟΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΞΗΓΗΘΕΙ Ο ΟΡΚΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΟΤΙ Ο ΟΡΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΣΕ ΥΠΑΡΚΤΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΟΧΙ ΑΥΤΟΚΛΗΤΕΣ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΡΥΜΕΝΕΣ ΕΒΡΑΙΚΕΣ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΟΡΚΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΡΘΟΝ ΣΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟΝ ΜΕ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΤΕ Η ΥΠΑΡΞΗ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΟΡΚΙΣΤΗΚΕ ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΑΠΟ ΤΟΝ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΚΤΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ. (Ομιλία στα εγκαίνια της Ε.ΣΥ. Πετρούπολης 20/6/2899, απομαγνητοφώνηση ΟΜΑΔΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ)

Προτείνουμε:

 Leave a Reply

(υποχρεωτικό)

(δεν δημοσιεύεται)


...